Variációk és képek

Többnyire saját variációkat teszek fel Mindenki kedvére,vagy kedve ellenére.Mivel hiányzik Magyarországon egy jó variközlő újság,amiben megjelennék,így kénytelen leszek ezúton közölni kedvenc variációimat,Mindenki kedvére vagy... Remélem sok felnőtt szerencsejátékos hasznát veheti közléseimnek. Imre Lakat

Friss topikok

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

IndaFotó képek

Talán a mai naptól de inkább keddtől,mármint jövő héten...

2008.05.08. 09:06 imreimre

                                  Péntek hajnali bejelentkező...

Talán a mai naptól is irhatnám a varikat,de egyelőre annyit,hogy ma délután kettőkor bucsuztat cégem,...MÁR... Mikor is kezdtem?  nem is olyan régen.
Mindegy .Minden szekér halad,az ifjuság marad,megsaccoltam még vagy ötvenest "évet" magamnak  kapásból,hadd lássak még egy-két kapásgólt....de holnaptól a nyugdijasok aktiv seregéhez kell hogy átlépjek.
Egyelőre azért feltettem egy jó linket,élőben nem,de percnyi pontossággal tudhatók belőle az eredmények. Mint a neve is mutatja.
Itt abba is hagyom ,ha valaki betéved oldalamra, csak annyit,nézzen át mindent,én meg a vállalati bucsuztatón leszek.Élménybeszámoló,talán.  Most már jónak tünik a gépem,még sok progi hiányzik,az aktiválás viszont megvolt,jöhet az ujabb virushadsereg...
imre2x.
A héten háromszor tettem tippmixet fel,mindig fixeket,és háromszor nyertem is.Papirforma közeli meccseket.Nem rossz,Andris barátom is adott tippsort,megtettem,és vesztettem.Nem vigasz,hogy Ő szintén .
Beszurok egy régi felvételt.

























Ez a képecske a horgászbarátaimnak ismertető. Bibione keddi piaci napján fotóztam jó régen.

Szólj hozzá!

Címkék: tippelj

A bejegyzés trackback címe:

https://imreimre.blog.hu/api/trackback/id/tr22459499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása