Variációk és képek

Többnyire saját variációkat teszek fel Mindenki kedvére,vagy kedve ellenére.Mivel hiányzik Magyarországon egy jó variközlő újság,amiben megjelennék,így kénytelen leszek ezúton közölni kedvenc variációimat,Mindenki kedvére vagy... Remélem sok felnőtt szerencsejátékos hasznát veheti közléseimnek. Imre Lakat

Friss topikok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

IndaFotó képek

Tippmixvari..Kenovari... vagy amire tudjátok használni...

2010.02.03. 10:05 imreimre

                                

                      Kedves látogatóim.

 

Bizonyára megszoktátok , hogy ritkán merítek a tárházamból.. egy oka van ennek.. még nem oldottam meg, hogy tudom úgy átmásolni a varikat, hogy ne essenek egybe. Amikor ide bemásolom, az összes sort szét kell szednem, mert nem tartja meg az eredeti formátumot. Ezért néha mérgelődöm , de van mikor úgy gondolom, hogy frissitem a varikat , akkor veszem a fáradságot és mégis  beszúrok egy varit.A sorok most se egyenesek, de nem tudom a megoldást. Akár PDF -ből, akár Ofice-ből másolom át, itt összecsusznak a sorok. Egyesével kell szétszednem.  A variáció ellenőrzött, az is lehet , hogy más megcsinálta kevesebb szelvényből...Nekem ennyiből készült el, bár még kettő szelvényt lefaraghatnék, de nem találtam meg a megoldását. Próbálkozom, ha meglesz, akkor azt is felteszem. A sorok sajnos ilyenek, de értelmezhetők....


Tizennégy eseményből hét eseményt eltalálsz, legalább egy nyerő találatot biztosít ötös kötésben.


2 3 4 12 13          2 3 4  7 13            1 2 11 12 13              2 11 12 13 14
1 2 7 11 13          2 711 1314           2 4  9 10 13               2 3   4 11 13
1 2  5  6 13          2 5 6 13 14           2 5 8     9 13               2 3    5 10 13
2 6  8  9 13          2 3 6 10 13           4 5 9   12 13              4  5   7    9 13

1 4   8 12 13        4 812 13 14          1 4 7    8 13               4 7  8 13 14
5 6 11 12 13        5 6 7 11 13           3 8 11 12 13             3 7  8 11 13
910 11 1213       7 910 11 13          1 4   5 10 13              4 5 10 13 14
4 6 9 11 13         1 4 8  11 13          4 8  11 13 14             3 4  9 10 13

3 5 6  8 13          5 6 9 10 13            1 5 8 10 13               5 8 10 13 14
1 3 5  9 13          3 5 9 13 14            1 6 8 10 13               6 8 10 13 14
1 3 6  9 13          3 6 9 13 14            2 4 6 10 12               2 4   8 11 12
2 4 7  8 11          2 5 6 11 12            2 5 6   7 11               2 5   8 10 12

2 5 7  8 10          1 2 9 10 12            2 9 10 12 14             1    2  7 9 10
2 7 9 10 14         2 3 9 11 12            2 3   7   9 11             2   4   5  6   8
1 2 4   5   9          2 4 5  9 14             2 4  5 10 11              1   2  4    6  9
2 4 6   9 14         2 3 5   6   9             1 2  3   5   8               2  3  5   8 14

1 2   3 6   8          2 3 6  8 14             2 6   8 10 11              1 2  3   8   9
2 3  8  9 14         1 2 3   8 10             2 3   8 10 14              1 2  9 10 11
2 910 11 14        3 4 5 10 12            3 4   5   7 10               4 6  8 10 12
4 6 7   8 10         1 4 9 10 12            4 9 10 12 14              1 4   7   9 10

4 7 9 10 14         1 3 4 11 12            3 4 11 12 14              1 3   4  7 11
3 4 7 11 14         5 6 8 11 12            5 6  7    8 11               5 6  9 11 12
5 6 7   9 11         1 3 6 10 12            3 6 10 12 14              1 3   6   7 10
3 6 7 10 14         1 8 9 11 12            8 9 11 12 14              1 7   8   9 11

7 8 9 11 14         3 8 9 10 12             3 7 8   9 10                1 3  4  5   6
3 4 5   6 14          3 4 5   8   9            4 5  8 10 11               1 4  6 10 11
4 610 1114         3 4 6   8   9             3 4 6 10 11                1 5 6   8   9
5 6  8  9 14         1 3 5 10 11             3 510 11 14               3 8 9 10 11

6 7 9 10 12         1 7 8 11 12             7 8 11 12 14              5 7 10 11 12
1 5 7   8 12         5 7 8 12 14             4 7   9 11 12              4 7   8   9 12
4 5 6   7 12         1 3 7 10 12             3 7 10 12 14              3 6   7   8 12
1 3 7   9 12         3 7 9 12 14             3 5   7 11 12              3 4   7 10 12

2 7   8 11 12        1 2 6   7 12            2 6   7 12 14              2 5   7   9 12
2 5 7    8  12        1 2 4   7 12            2 4   7 12 14              2 3   6   7 12
2 7 10 12 13       7 8 9 12 13            4 7 11 12 13              4 6    7 12 13
6 7 11 12 13       3 5 7 12 13            3 7   8 12 13               5 7 10 12 13

5 7 9 12 13        2 4 6   7 10             110 11 12 14              1 8 9 10 14
1 7 9 12 14        1 6 7 10 14             1 5  10 11 14              1 5 6 12 14
1 4 7   8 14        1 4 6   8 14             1 4    6 11 14               1 4 5 12 14
1 4 5   9 14        1 3 7 11 14             1 3    6 11 14               1 3 8 12 14

1 3 5   9 14         1 3  5  8 14            1 3    4 11 14               1 3 4   6 14
1 2 9 12 14         1 2  6  9 14            1 2   8 11 14                1 2 8 10 14
1 2 5   7 14         1 2  3  5 14            1 2   4 10 14                1 2 4    7 14
1 6 12 13 14      1 9 11 13 14          1 3 10 13 14                1 7 8 13 14

1 4 7 13 14        1 5 11 13 14          1 5    9 13 14               1 4 9 13 14
1 3 7 13 14        1 2   8 13 14          1 2  10 13 14               1 3 8    9 14




A variáció teljesíti a címben felsorolt feltételeket. Jó játékot, és sok nyereményt kívánok.

Lakat Imre 2010 .02. 03-án .


 

158 komment

Címkék: variációk tippelj

A bejegyzés trackback címe:

https://imreimre.blog.hu/api/trackback/id/tr721724791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Holi 2010.02.03. 20:55:40

Köszöntök mindenkit ismét itt.

Nem tudom mennyire nagy segítség, neked az ha egy képlopó programmal ki lopnád a variaidat és magát a kilopott képet linkelnéd be ide. Vagyishát nem tudom milyen formában vagy formátumban tárolod, számolgatod a varikat, de ha valami office-s dlogba irgatod akkor egy kilopott kép és egy linkelt excel tábla és meg is van oldva.
Ha nem lenne eléggé olvasható az ide belinkelt kép, akkor rákattintok az általad belinkelt táblázatra.
Gondolom ez a blog a tied, és akkor azt töltesz fel ide amit te akarsz, és akkor csak egy csatolt file lenne.
De ha ez már próbálva volt akkor elnézést, nem okoskodni akartam csak, egy tipp lett volna.

A vari elég komolyra sikeredett. :)
228 szelvény. Elég huzós, bár az eredmény is az ha jön a tipp.

Mi lenne az a vari amit egy olyan kezdőnek ajánlanál aki elég sokat hibázik. ??
Gondolok itt, olyasmire ha te most kezdenéd és a tippjeid fele jön be kb, és azért a családi büdzsét sem szeretnéd felborítani.
Kíváncsi vagyok a véleményedre és ha nem titok akkor meg is oszthatnád velem, hogyan lehetek, kitartó tanulással, gyakorlással egy "komoly" fogadó.

imreimre 2010.02.04. 11:35:28

@Holi:

Szia Holi !

Számold meg újra , mert csak 184 szelvény.

Az ötleted jó, hiszen már fotókat is betettem ide. Sőt ide a kommentoldalra mehetnek a linkek is, de ezen varijaim csak a háttértárolókon vannak meg...
Ha olyan tippmixet keresel, ahol a felét bukhatod, és mindegy , hogy hol, akkor keresgélj itt, hiszen van bőven.Legegyszerűbb példa, ha azt mondod, tíz meccsből ötöt eltalálsz... akárhol találod el, megfogod kettő darab öt/három kötésű tippmixszelvényen, a kombinált sorokban megtalálod.Ha tíz meccsből négyet találsz el, akkor negyvenöt darab hármas kötésű szelvény kell, az is benn van valahol.

De , ha azt gondolod, hogy papírforma eredményeket tippelsz, és tíz meccsből nyolcat találsz el, akkor van kettő hibád valahol.

Mindegy hol van, a tíz meccset elosztod három fogadható sorra --- akár egyes, kettes hármas vagy négyes kötésben, és biztos , hogy az egyik sorod hibátlan lesz, de ha szerencséd van, akkor kettő is hibátlan lehet. De csinálhatod fordítva is, ha nyolcat eltalálsz, most fejből nem tudom pontosan, de kb nyolc szelvénnyel lefoghatod, és ötös , vagy hatos kötésben. Majd megkeresem ezt a varitípust is, és felteszem. Nem vagyok biztos benne, hogy fenn van.

De így van egy használható varigyüjteményed, és válogathatsz kedvedre. Nem igazán vagyok abban biztos, hogy tíz meccs helyett tizennégy- vagy tizenhat meccset jobb megjátszani, hiszen aránytalanul több szelvény kell hozzá.
Látod itt is a példát, tizennégy meccsből hetet találsz el, és 184 szelvény kell egy telitalálathoz. Ha viszont tíz meccset játszasz meg, akkor ha tízből hetet eltalálsz, csak tíz darab négyes kötés kell..Óriási a különbség. Amikor játszani akarsz, latolgassál. Nem biztos, hopgy a több szelvény jobban megéri.
De ha van három fixed, akkor mindig nyerhetsz. Úgy is, hogy tisztán megrakod, de úgy is, hogy egyenesben befizetsz egy háromesélyest, amit három szelvényen teszel meg. Természetes , kettő szelvényed bukta, de egy nyertes lesz, ha a fix meccseid ülnek. De írhatok még cifrábbat,...ha három meccsed tiszta, és tudod, hogy bejön, akkor megjátszod annyival amennyivel akarod, és csak nyerni fogsz. Roppant malőr, ha mégis ugrik az egyik játékod.
Máris visszakanyarodtunk éppen ezért a varikhoz, mert ott bárhol találod el a kívánt találatot, egy szelvényed, ha pontosan kitöltöd, az csukott szemmel is nyerő lesz.

Egyelőre ennyit az elméletekből...További tanácsaim is megkaphatod, ha igényt tartasz rá. Egyet elárulok..ne akarj mindenáron nyerni, mert akkor örökké vesztes leszel. Mértékkel játsszál.
Focitippeknél nézzed erősen a két csapat gólarányát. Az sokat segít. Meg azt is vedd figyelembe, hogy az otthoni csapatnak lélektani előnye van.. a szurkolótábor...

Üdv , Imre

papamix 2010.02.05. 10:02:09

@Holi: 14 szám variációja, min. 5 találat garanciával, 7 kihúzott számnál

1. 1 2 3 7 9 11 12
2. 1 2 4 5 6 8 9
3. 1 2 8 11 12 13 14
4. 1 3 4 6 7 8 10
5. 1 3 5 8 9 12 13
6. 1 4 6 9 10 13 14
7. 1 5 7 10 11 12 14
8. 2 3 4 6 7 13 14
9. 2 3 4 6 10 11 13
10. 2 3 5 8 10 12 14
11. 2 5 7 9 10 12 13
12. 3 4 5 6 9 11 14
13. 4 5 6 7 8 11 13
14. 7 8 9 10 11 12 14

papamix 2010.02.05. 10:05:14

@Holi: ezt nez meg holi ez is hozza az 5-öst
7/5-kombinálttal kell jatszani

Holi 2010.02.05. 18:09:47

@imreimre:

Űdv mindenkinek.

Előre is köszönöm a további tanácsokat, minden építő , tanács, és kritika jól jön. Szerintem a jobbtól tanulni nem bűn és nem szégyen.
Próbáltam figyelmesen átolvasni az összes cikket ami a blogodban fellelhető. Majd kiszedegetek belőle 1-2-t.
Elég nagy a bőség zavara....
Nem nem akarok minden áron nyerni, tudom ez nem erről szól. Hiszen akkor nem lenne ilyen sőt semmilyen fogadás ha mindenki csak nyerne...
A bukik célja, hogy elszedjék a fogadók pénzét, ha kell odds módosítással, és ami itt le van irva az add egy esélyt, arra hogy ha nem sikerűlt maradéktalanul eltalálnom mindent amit fogattam, akkor is nyerhetek.

Amiben szerintem "te" remélem nem gond,hogy tegezlek. Láttam a búcsúztatód. Tehát amiben nagyobb előnyt élvezel a hétköznapi fogadóval szemben az az, hogy a variaidat te a saját játékstílusodhoz tudod igazítani. Ami persze nem gond, sőt hála az égnek. Remélem bizonyos időn belűl majd és is egyre jobban beletanulok. Ez nem a kapkodásról szól. Tudom.
Még egyszer köszönöm.

Holi 2010.02.05. 18:36:07

@papamix:
Szia.
Nem tűnik rossznak. Ahogy nézegettem kenóra nem lehet rossz. De 2,2-es odds kell hozzá minimum ha tippmixre használod. Nem számoltam ki a 14-ből/7/5 öt de azt tudom, hogy a 14/7-et 3432 vari fedi le. Hogy ebből ha 5 öt találsz el az mennyire jön ki azt nem tom. Ti biztos jobban tudjátok. Nekem ez még nem megy.
Amugy tetszik. És talán,ha ugy jön ki rá a lépés akkor egy próbát teszek is vele.
Mosi írnék 1 példát.: Eltalálom az 1,2,3,4,5,6,7,-et ezzel a 2-es sorral teljesűlt is a feltétel mert meg van az 5. De ha még eltalálom a : 11,12,13-et is, akkor sincsen tele szelvényem. Bár akor van 1 csomó 5-ös, 6-os, 7-esem. És ez már jócskán nyerőben vagyok. De ehez jo oddsok kellenek. Amugy szerintem tényleh lehet benne fantázia.
És neked is köszönöm.

papamix 2010.02.05. 19:13:04

@Holi: szia holi

Eza vari persze draga ,de jeghokira X-ekkel,mar jol nez ki 4x4x4x4x4 oddsz az már jobban mutat.
7/5. kombinalt kell hozzá 14.drb.csak ,nem pedig 100-nal többet kell kitölteni a sima szelvényekböl.
Ha kell ettöl jobb akkor jelezd itt vagyok a gepnel

Holi 2010.02.06. 08:22:22

@papamix:

Szia.
Mindenféle vari érdekel. Legfeljebb ha nem értem, akkor hozzá fűzöl 1-2 komentet.

papamix 2010.02.06. 13:03:08

@Holi: szia Holi!

ok,segiek,ha valamit nem ertesz. csak jelezzed,hogy mekkora összegben gondolkodsz,mert olyanokat küldök,persze bárkinek aki keri
üdv: Papamix

kismacska5 2010.02.06. 14:13:09

@papamix:
TOTO-zni szoktál,
Valamilyen esélynövelő módszer rá?
csak 50 ft egy játék ezért máskor már adtam le sokat, hasraütésszerűen x-elgettem és kb. felét hozta is.

papamix 2010.02.06. 16:33:16

@kismacska5: Szia Kiskacsa!
mostanaban nem totozok,mert sokba van,inkabb csak mixelgetek,ime egy jo kis vari 7-három esély 1 hibara,ami azt jelenti,hogy-ha 2 3 4 5 6 7 találatod van akkor 12-est hozz ,ha jók a fixeid csak akkor.
küdöm,ha kered.

papamix 2010.02.06. 16:44:17

papamix 2010.01.30. 12:40:07
@imreimre:
papamix 2010.01.29. 20:34:50
I.2222111
II.22112211
III.2121212
IV.2112122
V.1221122
VI.1212212
VII.1122221
VIII.2211112
IX.2121121
X.2112211
XI.1221211
XII.1212121
XIII.1122112
XIV.1111222

papamix 2010.02.06. 16:45:21

@papamix: @kismacska5:

papamix 2010.01.30. 12:40:07
@imreimre:
papamix 2010.01.29. 20:34:50
I.2222111
II.22112211
III.2121212
IV.2112122
V.1221122
VI.1212212
VII.1122221
VIII.2211112
IX.2121121
X.2112211
XI.1221211
XII.1212121
XIII.1122112
XIV.1111222

imreimre 2010.02.06. 20:54:09

Sziasztok !

Remek játék Papamix a lebontásod...
Az a szép, mint ahogy írod, hogy tippmixre is alkalmazható...

Jégkorong meccsek négyes szorzóval megint szuperek, de mikor van annyi döntetlen ?

Ma is kifordultak a hokimeccseim fix egyről D-ére, amire nem is számoltam.

A d-ék meg nem jönnek.. Ki érti ezt ?

Add meg a választ.

Üdv , imre

papamix 2010.02.07. 12:00:21

@imreimre: szia Imre!

Sokat tanultam tóled a vari keszitesben,es főleg a gondolkodás módban.
Régebbem úgy 20-25 éve nagy totós voltam ,igaz akkor még jól keretem is, nem ugy mint most itthon ülök es a varikon gondolkozom .
igaz nyertem is akkoriban jó penz volt 350.000. Ft.-ot 12-es re a hambueg-Nürberg meccsem meht el a +1 is jo volt.
Volt olyan hét,hogy 2drb. 13-as-om volt egy héten,de nem sokat fizetett.
Ja és 59. éves vagyok ugy mint Te!

Holi 2010.02.07. 12:59:05

@papamix:

Olyan kombi érdekelne amit mennél kevesebb pénzzel lehet rakni.

imreimre 2010.02.07. 13:59:30

@papamix:

Szia Papamix !

Köszi a dicséreted, igazad van én is egy híján hatvan vagyok.

Régebben, míg nőtlen voltam én is totóztam, és pár db tizenhármasom volt, olyan papirforma környéki.. de azért a sorszám megjelent a Sárgában , annak idején.. Most viszont nem engedhetem meg azt, hogy nagyobb tételben játsszak.

Azt mondod , írod hogy tanultál tőlem. Ezt köszönöm...de az is jó, hogy ide írogatsz.. Ha van időd, adok egy ötletet, és aztán rajta.. írj minden csütörtökön , ha időd engedi , pár általad jónak tartott tippet ide be, de olyan formán, hogy szombatra is nevezzél meg mondjuk hat- hét meccset, meg vasárnapra is. Meglátjuk be jön -e.

Ma már késő, meg hét elejére se igen jó, de csütörtökön beírod , akkor lehet , hogy csemegéznek rajta, vagy vitatkoznak, én meg hétfőn kiértékelem, és megadom, hogy milyen varival lehetett volna külön - külön, meg együtt is megjátszani a tippeket.

Totótippet is írhatsz, de inkább a tippmixre koncentráljunk.

Benne vagy ?

Most mindennap figyelem az eredményeket, mert nekem is jól jönne egy kisebb nyeremény, Hétvégén a megfigyelésem szerint az angol, a spanyol és olasz meccsek hozzák magukat, a németek beikszelnek, a skótok is összevissza eredményt produkálnak. A jégkorong meg külön téma, és hétvégén úgy sincs, csak az Alba Volán...

Nem szaporítom, gondolkodj rajta...

Egyébként tudjad, totóvarikat nem készítek, de tele vagyok velük, mert a kilencvenes évek végén az összeset kivágtam a Sportfogadásból...és meg is vannak.

Üdv , Imre

imreimre 2010.02.07. 14:01:50

Ja , és azt gondolom, minél kevesebb papírformát, de ne legyen igazán meglepetés se.

Ha azt látod egy csapatnál, hogy jó a gólkülönbsége, és idegenben játszik, írjad, vagy tippeljed nyugodtan a kettes, mert bejöhet...

Üdv , Imre

papamix 2010.02.07. 14:23:13

@imreimre: szia Imre!
megint itt vagyok már hetfö nézegetemm a mix ujságot,ha latok valamit majd irom,de ha kell nagyon sok 5-6-7-lotto vari,vagy keno vari van irjad,hogy melyik kell,csak tipp-mix nincs a lottovarikbol szoktam mixelni össze ha van messzengered ott jobban lehetne csettelni es látnám,hogy mikor vagy fent a netten,ha akarod megadom a hot mail, cimem.üdv:Papamix

papamix 2010.02.07. 15:31:20

@imreimre: hello!

Az hesszeger cimem: papmix51 @ hotmail.com

imreimre 2010.02.07. 17:06:02

@papamix:

Szia Papamix !

Igazából én tele vagyok varikkal... Kb tíz éve erőteljesen csinálom. Az , hogy vannak totó variációk is, azokat kigyűjtöttem a régi újságokból, de azokat nem készítem, mert szinte minden varit már megcsináltak. Nincs annyi időm, hogy Messengerre adjam magam, a címed köszi, mert én még sok mással is foglalkozom. Küldök itt Neked egy Linket, ami az én mostani szabadidőm 100 % -ig elveszi..

cestavoir.free.fr/viewer2.html?771084

Ez a panoramio francia oldala, és velem foglalkozik. Bármelyik képre kattintasz, ki jön egy nagyobb fotó, és ott már a saját Panoramios oldalam is megkapod, ha a kép alatti nevemre kattintasz.Azért ezt a linket küldöm, mert igen látványos, és nekem is tetszik. Az is, hogy meg se kérdeztek, csak megcsinálták.

Ezért nem tudok én csetelni, mert ott is sokat vagyok.

Szervezek egy nagy Találkozót is, amit nyáron tartunk, szintén Panoramiost.

Végül ezért ajánlottam Neked azt, hogy csütörtökönként, de bármikor is, itt a kommentekben javasoljál pár tippet, maximum hetet, szombatra vasárnapra, mert azt meg lehet úgy is játszani, hogy hét az ötből, 21 szelvény százas alapon.

Aztán aki akarja megcsinálja, de az is lehet hogy Holi beír másikat, vagy Kismacska is belép, de az is lehet, hogy még többen.

Én csak inkább olvasóként tudok hozzászólni, meg pár variációt hozzá tenni. De azért írom ezt, mert fenemód kevés az időm, mióta nyugdíjas lettem.

Majd írok az emailcímedre, de csak jövő héten, mert azt tudom.Csak nem akartalak feleslegesen zavarni.Persze, ha megengeded. De nem kell ide leírnod.

Jó tippeket, remélem ma nyerek én is.

Üdvözlettel , Imre

papamix 2010.02.07. 17:39:20

@imreimre: szia !

remélem,hogy nyertetek mert en nem adtam fel,mert nagyon esett a hó es arra gondoltam,hogy sokat törörlnek,de nem,-igaz,hogy nem is nyertem volna

A tippem a köv volt erre a hétre:
147, 167 176 187 198 183 250 252
6/3-as kollival 4drb. 8000.ft lett volna D-V oddszokkal ée ez kontrázva 8drb.H,-val 5000-rel.
Valami kicsit nyertünk volna.
egyebkent a papamix51@hotmail.com csetelöre hivj meg es akkor majd felveszlek az ismerösök közzé es tudun beszelni is,ha van mikrofonod ,mert igy pötyögve irni nem tudok olya gyorssan.
Olvastad a másik komentemet is? a lotto varikrol ? valahol megtalálod
addig is maradok tisztelettel:Papamix

Holi 2010.02.07. 19:34:12

Üdv.
Én is szivesen látnám ha más is irna ba tippeket, természetesen és is írok akkor. most ezt hogy gondoltad Imre.? ugy, hogy 7 előre kiválasztott mecs eredményét kellene eltalálni mindenkinek, vgy én is irok 7 et Papamix és te is? Mind a kettő jó lehet, de csütörtökig még sok idő van és el lehet dönteni.

imreimre 2010.02.07. 21:17:52

Sziasztok, Papamix , és Holi !

Elbuktam én is egy hibám volt, de mindent vitt.

Holi !

Arra gondoltam, hogy írtok tippeket, Nem előre kiválasztott, hanem azokat, amiket Ti, saját magatok gondoltok jónak.Azért kellene csütörtökön megírni, vagy pénteken , és szombatra, meg vasárnapra, hogy mások akik beleolvasnak, kapjanak tippeket.Az se baj, ha nem jók. majd rájössz, hogy kell tippelni, de mind fix legyen. erre lehet készíteni varikat, jobban mondva nekem mind meg is van.
De írhattok holnap hétfőn, kedd vagy szerdára, hasonlókat, a lényeg, hogy aznapra ne, mert nincs idő elemezni,és feladni, hacsak nem internetesen játszatok. Érted ?

Most csak ennyi, és kíváncsi leszek tippjeidre..

Üdv , Imre

ISTipp 2010.02.07. 22:35:02

Üdv mindenkinek!

Akkor csütörtökig 7 tippel majd néha beszállok én is.Gondolom a Tippmix újságban megjelentekből kell szemezni.Csak labdarúgás ...jöhet szóba?
Az jó, ha nem szükséges megindokolni a tippeket.
Remélem én is tanulok még ezt azt innen.
H vagy D vagy V megjelölésekkel...

Ma kivételesen én is csak egyet hibáztam,
Toulouse 0 - 0 Lyon lett.

Sok nyerőt mixelő kollégák!

Üdv.Istipp

imreimre 2010.02.08. 08:50:25

Sziasztok !

Messze nem kell menni, itt van a linkekben a heti műsoroló, ami a tippmix heti menüje.. alatta meg az eredmények élőben, az is a linkjeimben. még csak át se kell lépnetek , és minden adat a kezetekben van.

Üdv , imre

papamix 2010.02.08. 17:03:24

Sziasztok Tippmixmesterk!

Össze variálgattam egy jó kis varit magamnak,de szivessen megosztom veletek is.
Ime a lényeg: 20 meccsből 10-et eltalálsz 5-ös találatod van.?????-Ja,hogy mennyibe kerül? =6.000.Ft= hatezer.Ft.Ha valakit érdekel jelezze es be pötyögöm ide a blogba
Üdv mindenkinek: Papamix

kismacska5 2010.02.08. 17:40:20

@papamix:
Hali

Légyszi pötyögd már be.
Játékos baráti üdvözlettel: kismacska.
köszi.

papamix 2010.02.08. 18:38:31

I. 1 2 7 16 17 18
II.1 4 7 9 10 14
III.1 7 9 10 11 12 6/5-ös kollektiv
IV.2 4 11 12 16 14
V.2 9 10 16 17 18
VI.3 5 6 8 13 20
VII.3 5 6 13 15 19
VIII.3 8 13 15 19 20
IX.4 11 12 14 17 18
X.5 6 8 15 19 20

papamix 2010.02.08. 18:41:15

@kismacska5: elküldtem remelem erthetö teszteld le Te is
Üdv:Papamix

papamix 2010.02.08. 18:52:39

@imreimre:
papamix 2010.02.08. 18:38:31
I. 1 2 7 16 17 18
II.1 4 7 9 10 14
III.1 7 9 10 11 12 6/5-ös kollektiv
IV.2 4 11 12 16 14
V.2 9 10 16 17 18
VI.3 5 6 8 13 20
VII.3 5 6 13 15 19
VIII.3 8 13 15 19 20
IX.4 11 12 14 17 18
X.5 6 8 15 19 20

szia Imre!
teszteld le lészi,hogy jo-e! 20-10 =5-öt hoz
6/5 kolli kell hozzá,ha oké nyerj vele sokat 2,5 oddszokkal már jó, Üdv:Papamix

Holi 2010.02.08. 18:57:28

Sziasztok.
Most ez csak nekem valami trükk, mert mindenhova Magyar telefoszámokat ír ki. Remélem csak nálam van ilyen.

Holi 2010.02.08. 19:07:17

Na rendbe jött. Egy skype plugin kavart be. Elég hülyén néztek ki a varik...:D

Holi 2010.02.08. 19:30:27

@papamix:

szia Papamix.

Nem tudom jól néztem e de teszteld már le te is.
Eltalálod az: 1,3,5,8,11,12,15,20,17,9.
Nekem igy nemjön ki. De van olyan aminél több 5-ös találat is van a 10 ből. Remélem én számoltam el.

ISTipp 2010.02.08. 21:01:16

Üdv "mix" vadászok!

Na pont ilyesmi varit kerestem, és mind e mellett a Mestertől is ma ilyet kértem emailben.
Ha meglesz akkor szuper;
Remélem Imre nem gondolja, hogy összebeszéltünk :))

Várjuk a 20ból 10 találatosat.

Kössz. Istipp

imreimre 2010.02.09. 08:26:19

Sziasztok !

Mi se egyszerűbb.. Bár még ebben nem gondolkodtam , mint ilyen varin , de ha húszból tízet eltalálsz összesen kell 132 + 56 szelvény, ötös kötésben.

Az első itt fenn van a blogban, a másodikat meg úgy kapjátok meg, hogy leírjátok a nyolcból ötöt eltalálsz teljes variációját, ötös kötésben, ami 56 szelvény.
Az első pedig tizenkét eseményből hatot eltalálsz, kell 132 darab ötös kötés.
Ami azt jelenti, hogy a második variban csak négyet találsz el. de ha itt csak ötöt találsz el, akkor a második variban szintén ötöt találsz el, mivel együttesen tíz meccset találtok el. A második varit, meg hibapont nélkül leírjátok, ami 56 szelvény. Így jön ki a 188-as szelvényszám. És akkor Istvánnak is megvan a Húszból - tízet eltalálsz , 188 darab ötös kötés kell.

Legfeljebb ha megcsinálom, akkor felteszem, mert ez csak az elmélet.

Üdv , és jó játékot. Tegnap buktam volna, mert egy jégkorong , ami hazai 1.3 -as szorzós , V lett, 5.5 es szorzóval. De gyanús volt, és nem játszottam. majd inkább ma, valamit...

Üdv, és jó játékot. Imre

Üdv , Imre

papamix 2010.02.09. 08:44:47

@Holi: Szia holi!
Igazad van, tényleg hibázik a vari .kösz,hogy szóltál ellenörzö tovább

papamix 2010.02.09. 08:58:34

@Holi: Holi! szia.

ezt a két sort még ird hozzá a varihoz,és jelezd,hogy van-e még hiba a variban,tudod több szem.......bet lát
XI. 9,11,12,15,17,20.
XII.7,8,9,13,14,16

papamix 2010.02.09. 09:00:31

@ISTipp: szia!

ezt a két sort még ird hozzá a varihoz,és jelezd,hogy van-e még hiba a variban,tudod több szem.......bet lát
XI. 9,11,12,15,17,20.
XII.7,8,9,13,14,16

üdv:Papamix

ISTipp 2010.02.09. 09:24:43

@imreimre:

Köszönjük a gyors reagálást Mester.

Hát még keresem a 132 felbontást, de ha valaki rátalált jelezzen, mert én találtam egyet négyes kötésben 5 kihúzottra 12-ből, de az ... nem az.

Az 56 felbontás az világos... csak legyen meg az ötös kötéses 6 kihúzottra, ... és összeáll a variáció 10 kihúzottra 20 számból.

Üdv. Istipp

imreimre 2010.02.09. 09:29:52

Szia Papamix !

Nehéz dió a varid..

Most nem tudom, hogy tízet eltalálsz húszból, és akkor ennyi darab hatos kollektív kell, vagy mennyit találsz el tulajdonképpen ?

Levezetted a húszból tíz teljes variációját ?

Mert ha igen, akkor lehet visszaellenőrizni.Addig nem hiszem hogy biztosan jó a varid.

Ugyanis én se vezettem le, de az általam leírt variáció is 188 szelvény.. vagyis, ha kevesebből állítod elő, akkor zseni vagy egyszerűen. Le a kalappal.Vagy pedig nem tízet, hanem mondjuk tizenöt meccset találsz el, akkor talán jó lenne.Nem tudom, mert csak beleolvastam.Nem ellenőriztem.
Az én elméletem szerint, ha két csoportra osztom a húsz meccset, és tízet eltalálok..ha egyformán szerepel mindkét csoportban öt-öt találat, akkor elég a nyolcból ötöt eltalálsz, 56 darab ötös kell. Ha viszont továbbra is tízet találunk el, de a tizenkét eseményben lesz hat találat, és a nyolc eseményben csak négy, akkor a tizenkét eseményből hatot eltalálsz, százharminckét darab ötös típus kell. Ami szép benne, hogy minden esemény ha jól emlékszem harminchatszor szerepel.Mármint a saját varimban.

Lehet, hogy a végén jó lesz a varitok. Drukkolok.

Üdv , Imre

papamix 2010.02.09. 10:48:56

@imreimre: szia Imre!

igazad van lehet,hogy van benne hiba,de azert kertelek,hogy nézzétek át,mert nem vagyok Isten az Isten Te vagy!A vari könyvekben is lehet találni hibát,pedig azt okosabb emberek keszitik.Ime az átdolgozott vari:

I. 1 2 7 16 17 18
II.1 4 7 9 10 14
III.1 7 9 10 11 12 6/5-ös kollektiv
IV.2 4 11 12 16 14
V.2 9 10 16 17 18
VI.3 5 6 8 13 20
VII.3 5 6 13 15 19
VIII.3 8 13 15 19 20
IX.4 11 12 14 17 18
X.5 6 8 15 19 20
XI.1 3 9 12 15 17
XII.3 5 6 13 15 19

papamix 2010.02.09. 10:50:32

@ISTipp: igazad van lehet,hogy van benne hiba,de azert kertelek,hogy nézzétek át,mert nem vagyok Isten az Isten Te vagy!A vari könyvekben is lehet találni hibát,pedig azt okosabb emberek keszitik.Ime az átdolgozott vari:

I. 1 2 7 16 17 18
II.1 4 7 9 10 14
III.1 7 9 10 11 12 6/5-ös kollektiv
IV.2 4 11 12 16 14
V.2 9 10 16 17 18
VI.3 5 6 8 13 20
VII.3 5 6 13 15 19
VIII.3 8 13 15 19 20
IX.4 11 12 14 17 18
X.5 6 8 15 19 20
XI.1 3 9 12 15 17
XII.3 5 6 13 15 19

Holi 2010.02.09. 11:16:41

@imreimre:
Üdvözlet.
Imre vagy papamix, nem tudom mekkora kérés lenne ha kérnék tőletek totokulcsokat. Márha van. Eddig soha nem totoztan nem is édrekelt, vagyis amig Papamix be nem irta ide a kombiját. És el kezdtem olvazsgatni utána az interneten.
Ha valamelyikőtök segitene, akkor ezt legyen szives ugy tegye, mintha egy olyan embernek magyarázná aki még soha nem totózot. Na persze ez igy is van.

Igérem figyelni fogok..:D
Addig tanulmányozom az 1-2-3 hibapontos, emeléses varikat.
Nagyon kiváncsi lennék, hogy én tudnék e totohoz varit késziteni.
Olvastam olyat hogy:
7 háromesély
6 kétesély
0 hibapont
És ezt mindössze 20 szelvényen.
Mennyire fedi ez a valóságot.???

imreimre 2010.02.09. 11:26:36

Semennyire...

Ha ez így van leírva, akkor kész átverés...

Bár nem tudom, hogy a húsz szelvény milyen lebontásban van.
A hat kétesély már önmagában is hatvannégy tipposzlop, és ha csak egy háromesélyt teszel hozzá, akkor már 192 oszlop. ha mégegyet, az 576 szelvény... és így tovább..

Üdv , Imre

imreimre 2010.02.09. 11:30:01

@papamix:

Nem tudom, mert ilyen formán nem dolgozom ki a varikat. Mindenesetre az tény, hogy 241 szelvény kell nálam ahhoz, hogy a húsz eseményt lefogja, és egy ötöst biztosítson, ha tízet találsz el.

Ebből kijöhet az is, hogy tízenkét darab hét/ötre megfogható, de hat/ötre semmiképp.

Szia, Imre

Holi 2010.02.09. 11:52:09

www.toto-kulcs.fw.hu/

Ezen a cimen lenne 1 olyan variáció, hogy:
7 háromesély
3 kétesély
3 hibapont
és ez lenne 54 oszlop.
Ha lessz időd lessél már rá légyszives.

imreimre 2010.02.09. 12:10:00

@Holi:

Megnéztem , Holi !

Egy a bökkenő... Ha eltalálod mind a három fixet, akkor is csak egy tizest garantál, mivel három hibapont. Netán egy kétesélyed ugrik, akkor m eg kidobtál egy csomó pénzt.

Majd javaslok Neked olyan tippelési módot, hogy el fogsz képedni...és nem kell a totótippeket keresgélned.

Nézzed meg a totómeccseket tippmix alapon, és máris könnyen tippelsz. Kiveszel pár kétesélyt, a többit meg fixre, és máris nyerésben vagy. Nyertem már így is tizenkettest.

Üdv , imre

papamix 2010.02.09. 14:51:58

@Holi: Szia Holi!

Elküldöm azt a hét három esélyt 1 hibapontos,ami azt jelenti,hogy a hét három esélyből 2-öt eltalálsz,akkor már van egy 12-es találatod,ha jo a hat fixed is. tehát: 6fix+7 három esély=12.találat

I.x2 x2 x2 x2 1 1 1
II.x2 x2 1 1 x2 x2 1 1
III.x2 1 x2 1 x2 1 x2
IV.x2 1 1 x2 1 x2 x2
V.1 x2 x2 1 1 x x2 x2
VI.1 x2 1 x2 x2 1 x2
VII.1 1 x2 x2 x2 x2 1
VIII.x2 x2 1 1 1 1 x2
IX.x2 1 x2 1 1 x2 1
X.x2 1 1 x2 x2 1 1
XI.1 x2 x2 1 x2 1 1
XII.1 x2 1 x2 1 x2 1
XIII.1 1 x2 x2 1 1 x2
XIV.1 1 1 1 x2 x2 x2

Az a legjobb,ha igy másolod le az egészet,mert 2-nél több 1-es szokott lenni.
Ez tuti,mert le van ellenőrizve

papamix 2010.02.09. 15:01:16

@imreimre: Szia Imre!

én, nem találtam hibát a 20-10=6/5 nekem hozza az 5-öst ,sőt már fel is adtam a szelvényeket,majd holnap ki derül,hogy mit ér az egész vari

imreimre 2010.02.09. 15:34:49

@papamix:

Szia Papamix !

Remélem jól csináltad.. de nem adtál tippeket.. Elfelejtkeztél róla ?

Vagy csak hétvégére adsz... Sok sikert, sok lóvét.

Üdv , Imre

papamix 2010.02.09. 15:50:52

@imreimre: szia!

Amit én játszottam mára.
107-H
110-H
111-H
114-h

118h
119h
121h
122h
123h
125 h
127 h
129 h
133 h
089 h
099 h
101 h
102h
103 h
130h
131h
20-10et kell eltalálni 6/5kötesben es hozza az 5-öst

papamix 2010.02.09. 16:00:04

@imreimre: Szerdára ezek a tippek!
154 x
159 2
161 x
166 x
169 x
177 2
180 x
164 1

Holi 2010.02.09. 17:04:20

@papamix:
a II-es sorban direkt van 8 ?

Holi 2010.02.09. 17:05:16

@Holi:

Azt hittem csak hétvégére kell sry.

papamix 2010.02.09. 17:21:24

@Holi: szia!

nem a II. sorban is 7-nek kell lenni az utolso 1 nem kell, bocsi ,elirtam

papamix 2010.02.09. 18:54:47

@Holi: Amit én játszottam mára.
107-H
110-H
111-H
114-h

118h
119h
121h
122h
123h
125 h
127 h
129 h
133 h
089 h
099 h
101 h
102h
103 h
130h
131h
20-10et kell eltalálni 6/5kötesben es hozza az 5-öst

Szerdára ezek a tipjeim

imreimre 2010.02.09. 19:38:24

Szia !

Ok !

Akkor már lemaradtam. A holnapit megnézem. Én angol ligát fogok játszani, de az x-eket kiveszem. Így is lehetne fogni valamit.

Üdv , Imre

imreimre 2010.02.09. 19:40:57

@papamix:
Szervusz Papamix !
Kimásoltam magamnak, és lehet, hogy bevállalom, de előtte az enyémmel összehasonlítom. Nem tünik rossznak, azt látom kedveled az X-eket.

Üdv , Imre

ISTipp 2010.02.09. 21:00:57

Szervusz Imre!

Szerdára én ezeket tenném meg, ha a tippmix elérhető lenne:
188 V
195 H
218 V
217 H
171 H
181 D
177 D
a DÖNTETLENEK 2-3 gólt számítok a meccseken.

imreimre 2010.02.10. 09:07:01

@ISTipp:

Szervusz István !

nekem tetszenek...
Tegnap ezt tettem, és bejött.. Mindet fixre...

055
059
062
063
104
114
117

Mindet H-ra.

Ma estére a fix tippjeim, amiből leválogatom magamnak a hatos-hetes kötést, az így néz ki.

166 H
171 H
195 H
206 V
202 H
210 V
215 H
218 V
220 H
223 H

Ezekből szűkítek, aztán meglátom az eredményt..
Az Aston Villának nagyon jó a gólaránya, nem rosszabb mint a United-é..és otthon játszik .Lefotóztam egy varit, vezetéses, küldöm emailban. Négy háromesély, kettő kétesély, 244 oszlop.. már két vezetésnél hibátlan.Papamixnek is elküldöm.

Üdv , Imre

imreimre 2010.02.10. 09:34:40

@papamix:
Szia Papamix !

Most lesz időm, és leellenőrizem a varidat.

Ezt...

14 szám variációja, min. 5 találat garanciával, 7 kihúzott számnál

1. 1 2 3 7 9 11 12
2. 1 2 4 5 6 8 9
3. 1 2 8 11 12 13 14
4. 1 3 4 6 7 8 10
5. 1 3 5 8 9 12 13
6. 1 4 6 9 10 13 14
7. 1 5 7 10 11 12 14
8. 2 3 4 6 7 13 14
9. 2 3 4 6 10 11 13
10. 2 3 5 8 10 12 14
11. 2 5 7 9 10 12 13
12. 3 4 5 6 9 11 14
13. 4 5 6 7 8 11 13
14. 7 8 9 10 11 12 14

Remélem jó lesz.

Üdv , Imre

papamix 2010.02.10. 10:00:18

@imreimre: szia Imre!

Kösz,hogy le ellenörzöd a 14-7=5-öt hoz.Biztos,hogy jo,mert ezt plagizáltam,ha emlekszel,már akkor is irtam.
Sajnos most nem nyertem keves papirfoma jött be

imreimre 2010.02.10. 10:17:16

@papamix:

Természetes, hogy megnézem. Fontos, hogy azért ha ide beírunk valamit, az azért állja meg a helyét, mert nem csak hárman négyen nézzük meg a blogot, hanem pl tegnap is, majdnem ötszázan voltak kíváncsiak. Nekem bejött egy papírforma sorom, mind fix, de nem tudtam előre...így csak alappal játszottam.

Most meg elmegyek, és felrakom a kiválasztottakat...

Neked is legyen szerencséd.

Üdv , Imre

ISTipp 2010.02.10. 10:33:49

@imreimre:

Üdv Imre! Helló mixelők!

Küld amit említettél fentebb:"Négy háromesély, kettő kétesély, 244 oszlop.. már két vezetésnél hibátlan."
Jó lesz, vagy hasonlók is (több)vezetésesből ami hibátlanra jön.

Hétvégére is írok be tippeket természetesen,lesz időm, a kosárlabdát én is figyelem, meg ritkán a jégkorongot NHL.

Tegnap én is megfogtam 9 tippet ... " könnyű nap lehetett " tippek terén.
Az A Villa meghozhatja szerintem is a H.

Jó szurkolást!!

Üdv: Istipp

papamix 2010.02.10. 12:17:18

@imreimre: hello!

sok sikert a mai napra is .azert mondom mindenkinek,hogy tesztelje le,mert nem vagyok Isten,es várom a visszajelzeseket,ha hibázzik a vari
csak saját felelösségére játsza meg mindenki
Üdv. papamix

papamix 2010.02.10. 12:35:56

@imreimre: Imre Imre!
légy szives,ha tudsz segits nekem egy vari kéne sürgőssen ,hogy miert,majd később mondom. Avari:

12-4=3-ast hozzon 6/3-as kombinált
szelvénnyel

Köszi :papamix

imreimre 2010.02.10. 12:39:08

@papamix:
Szia Papamix !

Jónak tűnik, csak kereken száztíz szelvénnyel több, mint az én varim. Ez marha nagy különbség...

Azért olcsóbb, mert százforintos alapon játszod, míg az enyémet kettőért lehetne... ha azt is duplán vennéd, máris negyvennyolc rugó lenne a téted , vagyis huszonkétezerrel több mint amit én tettem fel.

Üdv , Imre

imreimre 2010.02.10. 12:41:53

Szia Papamix !

Benn van valahol a blogban, de nem úgy ahogy leírtad.
12-4 , most nem is tudom mennyi hármas.Az egyik legjobb varim. de elküldhetem emailben is, ha gondolod..

Üdv , Imre

papamix 2010.02.10. 16:25:01

@imreimre: hello!

Amai napra irt szent evangélium a következő:
173x
177x
186x
181x
191x
198x
2001x
204x
208x
212x
214x
225x

papamix 2010.02.10. 17:03:48

@imreimre: Imre!
Igazad van ,de 138 szelveny az sok kitölteni 7/5-tel csak 14 szelveny es 100Ft-tal is lehet.
Tudok egy olcsobbat : 14-8=5-ös garantált"csak 75 sima szelveny kell,ami húzós 15000ft.

papamix 2010.02.11. 16:46:48

Sziasztok Tippmesterek!
Ahogy megbeszéltük felteszem a tippjeimet a hétvégére. Ime:
124,125,128,133,139,143,149,154,158,161,165,167,178,216,218,226,234,240,248,253. ez mind " H
ezeket szétszedem 4 részre es mindegyiket összekeverem mindeggyikkel ez 6 drb szelvéeny 10-es
kötesben remelem hoz majd valamit

Üdv: papamix.@imreimre:

Holi 2010.02.11. 21:37:44

@papamix:
Üdv mindenkinek.

Akkor írnám én is a sajátjaim.
129 H
147 H
157 H
167 H
185 H
221 H
244 H

Papamix. Te mi alapján válogatod ki a meccseket amiket rakni szeretnél?
Mondjuk az Imre szürésére is kiváncsi lennék.
Amugy érdekes szisztémákat használsz a variaid elkészitéséhez.Milyen szűrési módokat használtok? Mennyire eredményes?

Na ennyi lett volna mára.
További jó mixelést.

Nem

imreimre 2010.02.12. 07:18:20

Szervusztok !

Felírtam mindenki tippjét, az én tippjeim csak szopmbatra készek, de szívesen leírom..nem szentírás, hogy jók...

138 H
141 V
144 D
148 V
149 H
151 H
157 H
158 D

Ezek lennének.

Ezeket, ha egyenesben felteszzük, akkor egy szelvény, ha hatot találsz el , akkor tizenegy darab ötös kötés kell.

Üdv , Imre

papamix 2010.02.12. 15:48:31

@Holi: szia Holi!
Az hogy mit válastok ki mindég attol függ,hogy mi az ihletem ,vagy D -ket vagy papirfomát jatszok papirformakbol 10-es kötest szoktam X -ek böl 5-ös kötest . Erre nincs sszabály ösztönössen jatszok,de itt van egy honlap több ezer varit talalsz 5-6-7-kenot totot ebböl tudsz vállogatni

www.variacio.hu/toto.aspx?tab=0

Holi 2010.02.12. 22:14:52

@papamix:
Ezt az oldalt már nézegettem régebben, de akkor is hibát írt ki mikor a tippmixes varikra kattintottam.
De azért köszönöm.

ISTipp 2010.02.12. 22:38:28

@Holi:

Szia Holi!

Én is észrevettem, az oldal hibáját már a múlt évben.A rendszergazda vagy az oldal működtetői nem sejtik hogy hiba van a kódban, és hogy nem lehet lekérni az oldalt regisztrálás nélkül.

papamix 2010.02.13. 16:27:51

@Holi: Szia Holi

Jó kis oldal ez, csak tippmix nincs benne,de ott vannak a keno varik +5, 6 ,7 lotto varik azokbol össze tudod vállogatni egy kis fantáziával ,ha bejelentkezzel 50 kreditet ad ajandekba,de vehetsz is sms-ben kell fizetni. A keno varikat ajálanám,mert azt egy az egyben lehet játszani,csak fel kell turbózni a varikat ,hogyne kelljen sokat fizetni.
Üdv papamix.@ISTipp: -nek is küldöm szia Istpp!

ISTipp 2010.02.14. 13:07:45

Szervusz Imre!

Csak egy kérdés:
Szerinted 36 db négyes kötés elegendő csakis tippmixhez, ha van 5 mérkőzés H és V kimenetelekkel számolva és abból mérkőzésenként jön a H vagy a V?

Nem sürgős a válaszadás... csak tudni szeretném, h elég vagy sokkal kevesebb is elég lenne hozzá.

Előre is köszi.

Üdv.Istipp

Holi 2010.02.14. 18:33:35

Na a tippmixem eluszott. Sajna...
Manchaster elintézett:() Na de sebaj, majd legközelebb.
A toton is 10-esem lett. Amilyen szerencsém van tuti lesz vagy 60 Ft.

imreimre 2010.02.15. 11:30:38

@ISTipp:

Szervusz István !

Harminchat darab négyes kötés ????

Nem tudom honnét vetted, hiszen ha csak H vagy V az eredmény, akkor ötös kötésben, és ez máris többet jelent, csak harminckettő darab tipp kell.

Természetesen ha ragaszkodsz a négyes kötéshez, akkor fizess többet, kevesebb nyerési esélyért.

A szorzókat alakítsad úgy, hogy 2-nél több legyen, mert ha nem, akkor kár ezzel foglalkoznod, mivel az öt a másodikon, harminckettő, önmagában is.

Üdv, és jó tippeket , Imre Lakat

imreimre 2010.02.15. 11:36:19

@Holi:

Szia Holi !

Nem vagy egyedül... én is buktam minden szelvényem. De ez a játék... Ma ismét nekiugrok, de csupa papírformát suvasztok meg, mivel biztosra mennék...

Amit a mai napra, vagyis hétfőre teszek fel , az kettő szelvény.

Az első totál fix, és hozzácsapok kettő D.ét. Azok meg félidős eredmények.

Írom, ahogy bírom..

A fixek.
022 H .
027 H .
028 H .
029 H .

Ezt simán egybe megteszem, aprópénzért.
Bővítem kettő másikkal amik D.ék.

031 D .
034 D .

A szorzókat nem adtam össze, de megérzésem szerint, pár játékra hoz manit.

Üdv , Imre Lakat

ISTipp 2010.02.15. 13:20:25

@imreimre:

A 022 tipped tuti H ?? nem esetleg V!

Tudsz valami "tuti infót"... arról a mecsről.

Üdv.Istipp

imreimre 2010.02.15. 14:37:22

@ISTipp:

Szia István !

Nem, mert elírtam. V- amire gondoltam, de amikor elmentem feladni, ott is H volt a szelvényemen akkor vettem észre a bakit, de kértem , hogy sztornózzák, és így más a helyzet.meg tettem V-re.

Üdv , imre

papamix 2010.02.15. 15:59:17

@imreimre: Szia Imre!

Nagyon kösz a varidat ,hogy igy átt dolgoztad spórolósra,mert igy mindenkinek elerhető ebben a nehéz idökben. van egy varim : 31 szám 20 találatnál 6-os kötesben hatot hozza is de vagy kb,10 darabot,nem ám eggyet! ,ha erdekel elküldöm ,hogy letudjad ellenörizni.
Üdv:papamix,

papamix 2010.02.15. 16:04:52

@imreimre:

Ja, a legfontosabbat elfelejtettem 70drb. szelveny kell, 6-os kötésben .

imreimre 2010.02.15. 17:53:36

@papamix:

Szia Papamix !

Ha ide beírod, akkor a többiek olvashatják. Ezzel is pörgeted a blogot, mert sokan nézik. Magam részéről , már írtam, éppen elég, ha saját varijaimat csiszolgatom, most az előbb is egyet pörgetek az imamalomban. De szólt a lányom, hogy szabad a gép, és látom itt voltál, vagy itt vagy.

Igazából amikor ilyent írsz nekem, zavarba hozol, hogy érdekel-e vagy se. Magam sem tudom a választ. nem akarom a saját elméleteim megzavarni másokéval. Talán ez a legjobb. Mint ahogy írtam nem is olyan régen, hogy az előbb említett variációs honlap se érdekel, mert végső soron pénzért árulják a varijaikat... én meg ingyen nyomatom, és használhatja bárki.

Sajnos, mindig nem érek rá, mert tudod a fotóimat rengetegen kommentálják. Dicsérik ,mint eb a .. tudod , ...szóval ott mindig muszáj válaszolnom, mert hamar elvesztheti az ember a népszerűségét.

Itt is, természetesen, de én arra gondolok, érezzétek Magatokat itt benn jól, tippeljetek, és írjatok varit is, ..én nem fogom azt írni, hogy ne csináld.. ha jól esik, akkor tiéd itt benn a pálya.De kinn csak a saját varijaim mehetnek fel, mert azokat én csináltam. Ez a különbség.

Amikor még érdekeltek mások varijai, azért, mert kielemeztem. De már akkor, vagy tíz éve is, csak a sajátom játszom,és nektek is csak azt teszem fel.Meg az ötleteket. van még olyan is a tarsolyomban, amiről a világ nem tud semmit. Én meg olyan könnyedén készítem a varikat , mint amikor más megiszik egy kávét. De ez már saját, és egyelőre titkos elméletem.Még nem publikus, hogy úgy mondjam.

No ha végig olvastad, cselekedj a kedved szerint.
Megnézem biztosan, és leelemzem, de nem az én asztalom mások variációi.

Tippelj valamit szerdára, hogy lássunk egy kis életet is.

Üdv , Imre

Holi 2010.02.15. 19:37:30

@papamix:
Üdv.
Idr be papamix és ránézek. Mindenesetre érdekesen hangzik. De ha lessz időm lehet neki esek és le is tesztelgetem ahogy tudom.

Holi 2010.02.15. 19:55:26

@imreimre:
Üdv.

Ez csak egy kérdés lenne. Nem jobb lenne heti 2 új részt nyitni a bogodba a tippeknek? Tegyük fel szerda és hétvége. Nekem igy is megfelel, csak most végig olvastam a monologodat, és aki csak a vari miatt olvas bele, az nem épp azt találja ami keresett. Bár aki keres talál..

Most a vari készítésről jut eszembe, hogy nekikezdtem 1 toto varinak, na mondom leirom 10kétesély minden variációját. Kész is lett mind az 1024 de nem volt már időm tovább szürni sem. Hát emelem kalapom előtted, BAROMI sokk munka van ebben. Nem tudom te kézzel írod e le a varik alapjait vagy valami progival, de elég macerás.

Ha egyszer, folytatnám a totokulcs készitését, akkor milyen szürőt javasolnál hozzá?

Ha lesz valami új világbajnok varid remélem előbb utóbb kikerül ide a nagyközönség elé is.

Holnap írom a szerdai tippjeim.

imreimre 2010.02.16. 08:23:44

@Holi:

Szia Holi !

Van ,majd beírom. A lényege, Putto, és minden szám játszik húsz szelvényen.Ha a feltételei teljesülnek, akkor minimúm hat darab hatost, és hat darab ötöst hoz a konyhára.

A másikra a válaszom... minden variációm alapja a megírt teljes vari, amiből csökkentem a szelvényszámot úgy, hogy a feltételeknek megfeleljen .
Vagyis minden varihoz más és más teljes variációt kellett leírnom, mert akkoriban még nem jutottam hozzá programokhoz, de közben rájöttem , hogy programok nélkül az igazi a teljesítményem.

Minden varit manuálisan készítek, azokat is , amik nálam jelentek meg először a lehető legkevesebb szelvényszámon. Ami a Sportfogadásban jó pár éve megjelent, azok a mai napig világcsúcsok, hiszen a nevem alatt közölték le.

Üdv , Imre

ja és várom a tippjeid.. nekem elúszott egy fixem, a holland kettőből, sajnos.

papamix 2010.02.16. 09:17:15

@imreimre: Szia Imre!

Elöször irom gyorsan a tipjeimet keddre BL meccsek ,meresz de nagy lové van benne :
I. 085,086,088,089

II.099,102,103,104

III.168,171,174,175,176

IV.186,187,189,190

5/4-es kombi pl. I+II+III+IV-ből 1-et,1-et kivenni ahogy tetszik es amennyit rá szánsz

A varit nehez lenne leirni,mert 70 szelvény,de ha neked meg van biztos az a 6-os lotto vari könyv
31 lottoszám 3-at hozza tuttira,de,ha huszat talalsz akkor kb.10.drb-ot.nézd meg,hogy igazam vane.A köny szerzöje:Major Sándor

Holi 2010.02.16. 09:58:27

Üdv.

Erre írhatna valaki egy gyors kombit. Szerintem nem rossz ötlet.
082 H
097 H

Ez az hogy mindkét csapat szerez gólt, de ha ez igaz akkor máris teljesült a 080,081, és a 095, 096-is.
Mind, fogadható külön is. Én látok benne fantáziát.
Ez már önmagában 9 kombi lenne és csak a 082,097-esnek kell teljesülnie.

080-095 080-096 080-097
081-095 081-096 081-097
082-095 082-096 082-097
És ez mind hazai. Jó lenne ha születne valami ötlet délutánig. Ha nem jó a negativ kritikát is elfogadom. Bár elég rosszul tűröm..:D

Holi 2010.02.16. 10:03:39

És akkor a szerdai:
159 H
208 H
215 H
218 H
221 H
222 H
225 H
Eléggé papírforma. De mindannyian láttunk már karón varjut és mégis elrepült...

imreimre 2010.02.16. 11:16:15

@Holi:

Szia ! Az ötlet jó, és tedd meg. én a hat!hármast javaslom, mert akkor sokat, bár nem olyan sokat, de nyersz.

Üdv , Imre

ISTipp 2010.02.16. 17:37:58

Helló mixelők!

Én ezt válogattam össze szerda+1 csütörtökre:

159 H
162 H
178 V
199 H
204 H
210 D
213 D
228 H
A "D" az 2-3 gólt várok...

A tegnap a Bristol R. beégetett és hogy a Graafschap be nullázta a meccset...

papamix 2010.02.16. 18:54:35

@ISTipp: szia!

Küldök egy jo kis toto-varit 1 hibas

4 háromesély + 4 kétesély 144 oszlopon, 9 db kollektív játékszelvényen

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.
1X2 1 1 1 X X X 2 2 2
1X2 1 X 2 1 X 2 1 X 2
1X2 X 2 1 2 1 X 1 X 2
1X2 2 1 X X 2 1 1 X 2
1X 1X 1X 1X 1X 1X 1X 1X 1X 1X
1X 1X 1X 1X 1X 1X 1X 1X 1X 1X
1X 1X 1X 1X 1X 1X 1X 1X 1X 1X
1X 1X 1X 1X 1X 1X 1X 1X 1X 1X

ISTipp 2010.02.16. 23:13:57

@papamix:

Köszi papamix!!

Ezt az egyet ismerem én is, megvan nekem is.
Valami internetes oldalon kaptam meg, persze csak a 4 három esélyt felbontva régebb.

papamix 2010.02.17. 14:16:46

@ISTipp: Szia!

Na ez még jobb vari.

Elküldöm azt a hét három esélyt 1 hibapontos,ami azt jelenti,hogy a hét három esélyből 2-öt eltalálsz,akkor már van egy 12-es találatod,ha jo a hat fixed is. tehát: 6fix+7 három esély=12.találat

I.x2 x2 x2 x2 1 1 1
II.x2 x2 1 1 x2 x2 1 1
III.x2 1 x2 1 x2 1 x2
IV.x2 1 1 x2 1 x2 x2
V.1 x2 x2 1 1 x x2 x2
VI.1 x2 1 x2 x2 1 x2
VII.1 1 x2 x2 x2 x2 1
VIII.x2 x2 1 1 1 1 x2
IX.x2 1 x2 1 1 x2 1
X.x2 1 1 x2 x2 1 1
XI.1 x2 x2 1 x2 1 1
XII.1 x2 1 x2 1 x2 1
XIII.1 1 x2 x2 1 1 x2
XIV.1 1 1 1 x2 x2 x2

Az a legjobb,ha igy másolod le az egészet,mert 2-nél több 1-es szokott lenni.
Ez tuti,mert le van ellenőrizve

ISTipp 2010.02.17. 15:34:26

@papamix:

Nagyon remek! Köszi papamix.
Napok kérdése és bevetem csak a 6 fixet tudjam NE HIBÁZNI :)) pont akkor.

Üdv: Istipp

papamix 2010.02.17. 16:11:08

@ISTipp: hello!

Ja-ja "csak a hat fix, az a sok ,de a totoban nem számit annyira a papirfoma,mint a mix-ben

2-3-4-5-6.találatnál is hozza a 12-est

kismacska5 2010.02.17. 16:19:29

@imreimre:
Alig várjuk a varit, Hajrá!
Köszi.

imreimre 2010.02.17. 19:25:47

Sziasztok !

A totóban elég egy fixet hibázni, és a ráfordított összeged ugrik, mert hibapont nélküli varit ugyan meg lehet tenni, de tíz kétesély is 1024 szelvény...hát akkor a többi..

Legjobb ha van négy-hat fixed, és kétesélyes tippeket játszol. Ehhez nagyon jó a tippmix-iskola, mert ott könnyebb a szorzók alapján a totóra tippelni. Nem mondom lehet meglepetést is tenni, de jobban látod az esélyeket, mint az újságok tippjeiben.

Azt javaslom, hogy a totót a tippmix kínálat alapján tippeljétek, nekem így már volt szép nyereményem a totóban.

Üdv , Imre

Holi 2010.02.22. 21:40:46

@papamix:
Üdv néked.
Lenne 1 kérésem hozzád, át néztema 20-ból tizet varidat, de lenne egy kis probléma vele. A 7 es és a 12 sor gyan az. Most arra kérnélek, ogy ha valami másolási hiba van akkor légyszives ird meg. Mert az utólsó 2 sorral nincs minden rendben. Szeretném és kérném, hogy ha mód és lehetőség van rá akkor korigáld.
Köszönöm.

papamix 2010.02.23. 14:14:54

@Holi: szia !

nem tudom melyikre gondolsz 7, 12 ugyan az ? küld at a varit,hogy megnézzem

papamix 2010.02.23. 14:53:20

@Holi: Hello!

Igazad van tényleg egyforma javitd ki az utolsot 20-ra

papamix 2010.02.23. 15:09:55

Üdv Mindenkinek!

Pár napig nem értem rá,most ujra itt vagyok,sajnos nem nyertem,de ha Ti nyerni szeretnétek,akkor fogadjatok ellenem,mert egyet sem találtam a hat meccsből. De fel a fejjel itt van egy jó kis vari 10-8=4 találatot hoz mar 1,6 odsz-nál pozitiv,de meglehet turbózni 8-as kötesben,már jó a lóvé es 16 szelvény kell hozzá 3200.Ft.

No 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.
1. 1 2 6 7
2. 3 4 8 9
3. 3 5 8 10
4. 4 5 9 10

papamix 2010.03.12. 17:37:46

@ISTipp: Szia Istipp!

megtaláltam a 20-10=5 hoz varit ellenőrizd le ,ha rá érsz, én nem találtam benne hibát 5/6 kombi kell hozzá.

I. 1 2 7 16 17 18
II.1 4 7 9 10 14
III.1 7 9 10 11 12 6/5-ös kollektiv
IV.2 4 11 12 16 14
V.2 9 10 16 17 18
VI.3 5 6 8 13 20
VII.3 5 6 13 15 19
VIII.3 8 13 15 19 20
IX.4 11 12 14 17 18
X.5 6 8 15 19 20
XI.1 3 9 12 15 17
XII.3 5 6 13 15 19

ISTipp 2010.03.12. 18:53:02

@papamix:

Rendben papamix, köszi ... le ellenőrzöm, biztosan mert ez érdekelne engem is.

üdv: Istipp

ISTipp 2010.03.14. 12:59:23

Üdv Mixtársak!!

Én is nézegettem mérkőzéseket.
A tippmix oldalról kb ezeket tartanám szerintem (DE nem TUTIRA) megfoghatónak:
Tenerife - Espanyol H D
Molde - Rosenborg V
Luzern - Basel H D
R.Santander - Zaragoza H V
(1-0)Valladolid - Real Madrid V
Zulte-Waregem - Standard Liege V D

ISTipp 2010.03.15. 14:46:00

Hétfőre csak simán :))

Pacos Ferreira - Marítimo H
Valerenga - Viking S. V H
Albinoleffe - Triestina D
Duisburg - 1860 München D

Abba hagyom a tippelést, mind bejön :))

ISTipp 2010.03.15. 15:58:24

Mixgyuri köszi a könyvet, megjött!

üdv: Istipp

ISTipp 2010.03.16. 10:13:52

Keddi tippem csak 3 mérkőzésről szól(na) a nagy meccsből valamelyik lesz és mellé még 2:

Chelsea - Internazionale félidő:H, végeredmény:D
Chelsea - Internazionale félidő:D, végeredmény:V
Chelsea - Internazionale félidő:V, végeredmény:D

Lincoln - Dag & Red D V
Watford - Ipswich V H

Este eldől, hogy mit írtam rosszul.

mixgyuri 2010.03.16. 19:45:38

Sziasztok fiúk !

Segitsetek már kérlek benneteket,ha fennt vagytok,hogy mit kell beirni a google keresőbe,ha erre az oldalra szeretnék bejutni,de nem a februári oldalra,hanem a márciusira.Van itt egy pár márciusi bejegyzés is,de pld.de amit isTipp-nek is irtam tegnap nem találom,sehol.
Frissiteni kellene vagy mi az ördög.

Köszi a választ bárkitől.

Gyuri.

ISTipp 2010.03.16. 20:31:45

@mixgyuri:

Üdv mixgyuri!

Amit meg kell adnod: imreimre.blog.hu

A blog oldalán, ha jól tudom, hónapokra van osztva a témakör.
A blog keresőjébe olyan szavat vagy szavakat kell írnod ami biztosan szerepelhetett abban a bejegyzésben amit keresel.

De az is meglehet hogy a mostani 5 kommenteket amiket oldalt is megláthatsz megtalálod benne amit keresel.

Remélem valamit segítettem...

üdv:Istipp

ISTipp 2010.03.17. 10:45:37

A tegnepi tippjeim pozitívra sikerültek;
A szerdai napra ami a Tippmix enged ez lenne:

Pandurii - Ceahlaul D V(magas oddsokkal)
Gloria Bistrita - U. Craiova H D
Dinamo B - Steaua B H (esetleg D)
Lechia Gdansk - Wisla Krakkó H D

A Gdansk meglepheti a botladozó Krakkó-t itt a kupában, a Gloria egészen feljavult a múlt évhez képest és a "pandurok" meg a kiesést keresik az a megérzésem se pénz se játékosok alapon.

lambert 2010.03.17. 14:28:52

Mai tippjeim (szerda)

kicsit változtattam az eddigi stratégián és a továbbiakban 3/4 kombi helyet most 3/5 kombikal próbálkozom kiváltva a kétszelvényes megoldást...a stratégia ugyan az csak 12 kör helyet 9 körre csökent a tétemelés miatt......a gyakorlat meg majd bizonyít.....???

147 Interblock - Nafta V
149 Domzale - HIT Gorica V
156 Gaz Metan Medias - CFR Cluj V
157 Dinamo Bukarest - Steaua Bukarest D
159 Korona Kielce - Jagiellonia Bialystok H

Sok szerencsét mindekinek!

Üdv:Lambert

imreimre 2010.03.20. 12:44:38

Sziasztok !

Lambert ! ISTIPP !

Gondold át Te is..
Mixgyuri is máshol adja tippjeit, meg Te is.

Az az ötletem támadt, hogy mondjuk hétfőtől mindig a legutoljára feltett variációim alatt kommentelnétek.

Igen egyszerű, de hasznos lehet az ötlet. Ugyanis most mindenki ott kommentel, ahol éppen belépett először, vagy másodszor. természetes, hogy az összes kommentelőt nem látjátok.
Viszont ha mindenki az utolsónak feltett , vagyis a legelsőnél kezd el beírogatni, akkor összejöhet az, hogy megtudjátok azonnal beszélni az esélyeke.

Jó nyereményeket kívánok a hétvégére.

Üdv , Imre

ShanghaiXPress 2010.03.22. 19:02:48

@imreimre: Izé, 188 alatt zseni az aki megcsinálja? Ez egy kicsit erős így első olvasatra. Azt mondanám, zseni az, aki 160 alatt megcsinálja ;-)

imreimre 2010.03.22. 19:09:48

@ShanghaiXPress:

Semmi gond, ha úgy gondolod, megcsinálhatod segédeszköz nélkül, mint én.
Ha programod van, azzal meg tudod úgyis , lehetetlen versenyre kelni. Választási lehetőséged kicsit furcsa.. Egy számítógépes progit ne hasonlíts össze egy emberrel. Ha meg nem programot használsz, akkor azt írjad meg, mert eddig nem tudom mit használsz a vari készítésére. Sőt azt se tudom, Te csinálod, vagy másokét ismerteted.

Mint minden nyilatkozat, szubjektív. ez is , a Tiéd is. De amíg nem tisztázzuk , hogy miről beszélsz , addig nincs értelme se a 188 -ról, se a 160 - ról beszélni.

Üdv , Imre

ShanghaiXPress 2010.03.22. 19:15:35

@imreimre: Programmal, persze. Én írtam, a forráskód több, mint 10.000 soros. Ez viszont azt jelenti, hogy kézzel is meg tudom csinálni, viszont a rabszolgamunkát inkább a gépre hagyom.

Egyébként arról írtam, hogy az a zseni, aki 160 szelvény alatt elkészíti az 5-ös kötés 14 meccs 7 eltalált esemény esetén legalább egy darab 5-öst hozó variációt.

imreimre 2010.03.22. 19:21:01

@ShanghaiXPress:

Na látod. Azért néznéd meg az első lapon a tizenkét eseményből tízet eltalálsz, huszonnégy szelvény, kilences kötés, és ugyanezt nyolcas kötésben tizenkét szelvény. Ezeket 2001 végén csináltam forráskódok nélkül, és megjelentek a Sportfogadásban. Már kételyeim vannak, hogy nem ezek a legjobbak.

Van egy másik is.. Tizenhat eseményből hetet eltalálsz, 108 darab négyes kötésű szelvény kell nálam. Minden szám egyformán szerepel. Nézzed meg, lehet-e lejjebb vinni.

Üdv Neked, és programodnak.

Imre

ShanghaiXPress 2010.03.22. 19:37:08

@imreimre: Hiába szerepel benne minden szám ugyanannyiszor, ha meg lehet csinálni kevesebből is. Szívesen megmutatom 107-ből, hogy inspiráljalak...

imreimre 2010.03.22. 19:39:02

@ShanghaiXPress:

Sejtettem. .

Van egy húzós vari a 15 ből négyet eltalálsz, 273 darab ötös típus kell. Ez is meg van Neked ?

Üdv , Imre

ShanghaiXPress 2010.03.22. 19:49:33

@imreimre: Ezt mégegyszer írd le, mert nem értem hirtelen. 15 meccs 5-ös kötés és mit hoz?

imreimre 2010.03.22. 19:55:42

@ShanghaiXPress:

Ötöslottó.

Tizenöt megjátszott számból négyet eltalálsz, és négyest hoz 273 darab ötöslottó szelvényen.
Vagyis négyre négyest bíztosit.

De lehet , hogy kevesebb Nálad.

Be is tehetnéd, ha készen van.

Imre

ShanghaiXPress 2010.03.22. 20:01:37

@imreimre: A 24 és a 12 szelvényes variációnál bizonyítható, hogy nem lehet kevesebből megcsinálni (Sportfogadásos változat)

ShanghaiXPress 2010.03.22. 20:03:21

@imreimre: 273 alatt lehetetlen megcsinálni mert 15 alatt a 4 az 1365, egy szelvényen egyszerre 5 darab 4-es van, tehát 1365/5 az pont 273

imreimre 2010.03.22. 20:07:48

@ShanghaiXPress:

Látod legalább van két csúcsom, mert az enyémek jelentek meg először a Sportfogadásban, ráadásul a nevem alatt.

a 273 as szelvényűre viszont kíváncsi lennék, mert az elmélet valóban ennyit jelez.

Csak én is más módon számolom, meg Te is.

Üdv , Imre

mixgyuri 2010.03.22. 20:12:45

@imreimre: @ShanghaiXPress:

Szervusztok !

Ne haragudjatok,hogy így laikusként kérdeznék tőlletek valamit.
Őszintén csodállak benneteket,akik ennyire profik vagytok a variációk készitésében.
Azt még értem,hogy variációkat készitetek,különböző számu eseményekre,a tippmix,lottó stb. szerencsejátékokhoz.

De mondjátok már meg őszintén,hogy ilyen 100 fölötti szelvényszámnál / most maradjunk a tippmixnél / van-e egyáltalán gyakorlati haszna a variációknak.Elméleti sikon persze megértem,hogy minnél több eseményt variálunk,minnél kevesebb szelvényre,ami bizonyos fix találaltot garantál.
Ha viszont élesben játszik az ember,nemhiszem,hogy 200 ft-os téteken kitölt 100 fölötti szelvényt 20-30.000 ft-ért,hogy nyerjen ezzel 10-15.000 ft-ot.
Gyakorlatban a variációkat magas,100-250 szelvényszámmal már bocsássatok meg épeszű ember nem játsza meg.
Ami még maximum belefér az 50 db de már az is nagyon sok szelvény.
Ha ti csak elméleti sikon gondoljátok,akkor le a kalappal előttetek,mert zsenik vagytok.
Gyakorlatban azonban ez nem jön és nem is fog átjönni sohasem a véleményem szerint.
Több tipmixes barátommal beszélgettünk már igy a variációkról,de anyagiak,valamint a sok szelvényszám miatt mindegyik elvetette ezen játékot.

Mégegyszer ne haragudjatok,hogy a ti beszélgetésetekhez hozzászóltam,kéretlenül,ez nem szokásom,csak most ez kikívánkozott belőllem.

További jó variációkészitést,és sok nyereményt kivánok nektek.

Ha esetleg vélaszra méltattok szívesen veszem.

Üdv. Gyuri

lambert 2010.03.22. 20:31:42

szervusztok Imre,ShanghaiXPress,mixgyuri

Gyakorlati téren teljesen egyetértek mixgyurival személyesen én még soha nem találkoztam olyan mixelővel aki 100 fölötti szelvényszámú variációt körmölt volna.........viszont az elméleti varianciát és keresni a legoptimálisabb kombinációt a matematika területén valóban izgalmas feladat....jó magam is szeretem az ehez hasonló feledatokat....de a gyakorlatiasság kimondottan fontos ....

Üdv:Lambert

mixgyuri 2010.03.22. 20:49:43

@lambert: Szia !

Látom hasonlóan gondolkodol te is.Gyakorlatban,élesben ez nem működik.
Elméleti síkon ragyogóak a társaink,én bátran mondom,hogy ZSENIK.
Sajnos azonban gyakorlatban,nem nagyon valósítható meg az elméletük.
Megpróbáltatok -e már 100-150 db szelvényt kérni a lottózókban.
Mert én már igen.Úgy néztek az emberre,mint egy anyagyilkosra.
Annyit mondott a hölgy,hogy ennyit egy embernek nem adhat.
Próbáljatok ennyi szelvényt kérni,minimum lököttnek fognak tartani.
Nállunk kispénzű embereknél sajna a gyakorlat a fontos,nem az elmélet.

Üdv. Gyuri

ShanghaiXPress 2010.03.22. 20:52:29

@mixgyuri: Teljes mértékben egyetértek, véleményem szerint nemhogy a sok szelvényessel, a kevés szelvényszámos variációkkal sem lehet nyerni a tippmixen. Illetve lehet ugyan nyerni, de ahhoz jó megérzések kellenek, a variáció önmagában nulla.

A variációkészítés ezzel szemben nem kizárólag elméleti síkon érdekel, vannak olyan játékok, ahol nagyobb sikerrel alkalmazhatók, mint a tippmixen.

ShanghaiXPress 2010.03.22. 20:57:54

@imreimre: Hát, ezt máshogyan nem lehet számolni. Persze tudom miért érdekel. Tizenöt szám tizes kötés 11-re 10-es találat ;-)
Ráfizetés, hidd el nekem.

mixgyuri 2010.03.22. 21:06:24

@ShanghaiXPress: Igazad van sokmindenben.
Jó megérzések kellenek a mixhez.
A nagy variációk pld. lottóban jók csapatban játszva.
Én csak azt tudom mondani továbbra is,hogy tisztellek,becsüllek benneteket,ezért amit letesztek az asztalra.

Üdv. Gyuri

ShanghaiXPress 2010.03.22. 21:10:57

@mixgyuri: A totóban nyertünk variációkkal, de ott is kellett a szerencse. Ott azért jó a variáció, mert nem csak a hibátlan fizet, mint a tippmixen, és nem mindegy hogy 1 vagy 2 tizenkettesed van, amikor senkinek nincs 13-asa.

mixgyuri 2010.03.22. 21:18:53

@ShanghaiXPress: Ebben tökéletesen igazad van,csak a totóban nem kell kitölteni 150-200 szelvényt csak jóval kevesebbet,vagy csak egyet ha kombiban adod fel,a meccseket.

A mix-nél meg 7 a legtöbb meccs amit variálva tudsz feladni egy szelvényen.

Üdv: Gyuri

ShanghaiXPress 2010.03.22. 21:28:44

@mixgyuri: Dehogynem. Csak nem kézzel töltjük, hanem nyomtatóval. És nem százat, hanem több ezret esetenként.

ShanghaiXPress 2010.03.22. 21:30:33

@mixgyuri: Régen úgy hívták, hogy kollektív szelvény (koli), Ma úgy, hogy kombinációs. Ilyennel mi soha nem játszunk. Csak simával.

mixgyuri 2010.03.22. 21:57:27

@ShanghaiXPress: Most ugye nem vicceltél !
Több ezer oszlopot,hát egy oszlop 50 ft kétezer az 100.000 ft hát ezt még eltudom képzelni,amit irtál,csak ehhez kell a technika.
Nekem ez kicsit felfoghatatlan,de nem lehetetlen.
Tudom,hogy kollektivnak hivták,már én is közel 50 éves vagyok,így még ismertem a régmúltból.

Érdekelne a technikája,hogy miként csináljátok.
Ha esetleg egy pár szóban elmondanád ha megkérhetlek rá.

Köszi.

Gyuri.

ShanghaiXPress 2010.03.22. 22:16:44

Veszel egy nyomtatót 10 ezer forintért, ami kitölti a játékaidat. Felhívom a figyelmedet, hogy 1969-ben felmentek a Holdra. Ehhez képest kitölteni párezer sort egy nyomtatóval a 21. században...

mixgyuri 2010.03.22. 22:21:47

@ShanghaiXPress:

Nézd én nem értek a varik készitéséhez,és amiket egymásnak irtok nekem kinaiul hangzik.
Olvastam amit IssTipp kért tőled és te leirtad neki,hogy miként kell a l5-ből 5-ös kötés minimum 3 találatra varit 13 szelvényen.
Ha nem nagy kérés ez engem is érdekelne,de úgy írnád le számokkal,hogy mint laikus megértsem,megköszönném neked.
Azt megtudnád mondani,hogy van-e ilyen kevés szelvénnyel játszható variáció l5 szám variációja 5-ös kötésben ami 4-est garantál,bármely 5 szám kihúzása esetén??
Ha esetleg van ilyen feltudnád tenni ide a blogra.

Segítségedet előre is köszönöm.

Gyuri

ISTipp 2010.03.22. 22:27:40

@ShanghaiXPress:

Egyedül írtad meg a forráskódot, esetleg sikerült találnod még társat a megíráshoz... azért kérdem mert ritka az a programozó aki tippmixezik és lottózik valamint sport kedvelő és követ bizonyos sportágakat.

A programhoz a forráskódot miben írtad, ha nem titok ? minimum: C++ ra tippelek :)

Üdv:ISTipp

ShanghaiXPress 2010.03.22. 22:31:39

@mixgyuri: Majd az Imre elmagyarázza. 15 szám 5-re 4 az 95 szelvény.

mixgyuri 2010.03.22. 22:35:24

@ShanghaiXPress: Tudod mit?Felejsd el a kérésemet!!
Az,hogy nem mindenki matekzseni,mint te még nem jelenti azt,hogy" HÜLYE".
Örülj neki,hogy a jóisten ilyen adottságokkaláldott meg.
Én ezért továbbra is tisztellek,de itt a blogon felejtsük el egymást.
Több kérésem nincs feléd,és ez nem sértődés,csak az ilyen lekezelő modorú embereket nem szeretem.

Üdv: Gyuri

ShanghaiXPress 2010.03.22. 22:55:11

@mixgyuri:

Én pedig a hitetlen embereket nem szeretem.

mixgyuri 2010.03.23. 05:53:02

@ShanghaiXPress:

Nekem van hitem !

Baromságokkal meg ne etesd az embereket.
Ez nem az az oldal.Ez nem vicclap,ha nem vetted volna észre.

ShanghaiXPress 2010.03.23. 07:58:09

@mixgyuri: Nem vitatkozom veled, mert teljesen felesleges. Az egy dolog, hogy nem értesz semmit a variációkhoz, se a tippmixhez. Erre nyugodtan legyél büszke.

De itt ne hisztizzél, hanem inkább figyeljél, mert sokat tanulhatsz. IGNORE ON innentől neked.

alien49 2010.03.23. 11:16:34

Sziasztok! Első ízben jelentkezem hiszen csak ma regisztráltam.Megtetszett az oldal,jópofa dolgokat írtok.Megpróbálok én is egy-két ötlettel hozzászólni.Húsz éve játszom de mint a többség kevesebb sikerrel.Tippmix az egyik kedvencem de tuti variáció ahogy a többi játékra erre sincs! PL:hétvége.Herta győzelem.Bayern bukás.Megöl minden variációt.Viszont párhuzamosan játszom egy másik fogadó iroda oldalán is.Erre itt egy érdekes próbálkozás amit elkezdtem de 10-12 meccs után nem mertem folytatni.Vegyünk egy 1.4 oddsal bíró hazai győzelmet? és szorozzuk meg 200 forinttal.Ha megvan Jóváírják.Megint egy 1.4 odds és szorozzuk meg a nyereményünkkel és igy tovább! Az előnye annyi,hogy egy nap akár 5-6 meccset is megtudunk fogadni ebben a szisztémában mig a magyarban mindi meg kell várni a következő napot.De a lényeg,hogy húsz ilyen fogadás után 200 ft-bol nagyon komoly pénzt lehet kaszirozní,persze csak akkor ha mersz és hát a szerencse.Én ezért állok le kb. 10 körül de itt a nyerési mutatom 80%.Kíváncsi vagyok a véleményetekre.De azért itt van mára két meccs amit ma megjátszom 2000 ft-al: 096.H 106.H Szorzó=6.55x2000 Nem lenne rossz. Az a baj hogy a másikon megpróbálok ésszel játszani addig itt meg ész nélkül.

ISTipp 2010.03.23. 11:59:03

Üdvözlünk alien49!

A 80% mutatód az remek szerintem, csak azt nem értettem pontosan, hogy 200Ft indulsz a fogadásokkal (szóló tétekkel) és mindég vissza teszed a már megnyert összeg egészét vagy csak egy részét és mondjuk a 20-ik fogadásnál megállsz?
DE a bukást, hogy véded ki?

Bővebben megírhatod, mást is lehet érdekelne.

Én most ide válaszoltam, de a választ majd írd a legutolsó komment részbe, mert minden egyes új héten a legutolsó komment részbe írogatunk, mert másképp a blog vari mestertől "kikapunk".

üdv:ISTipp

alien49 2010.03.23. 21:59:30

@ISTipp: Melyik az utolsó komment rész? Ezen rágódo m órák óta.Üdv:alien49

ISTipp 2010.03.24. 13:14:55

@alien49:

Mindég a fő "ablak" a kezdő oldal lapja.

üdv:ISTipp

papamix 2010.03.27. 14:25:55

@ISTipp: szia Isti!
ha tudsz hivjál fel a messzengeren.
Üdv papamix.

ISTipp 2010.03.27. 21:38:58

@papamix:

Most értem haza. De vasárnap délutántól fellépek és beszélhetünk...

üdv:ISTipp

papamix 2010.04.05. 17:28:58

@ISTipp: hello!

Küldtem egy varit a email-edre nézd már meg hozza-e a 5/6 -ötös kötésben az ötötöst.
Köszi:papamix

ISTipp 2010.04.06. 22:21:05

@papamix:

Helló papamix!

megnézem és majd visszaírok, hogy mire jutottam.

üdv:ISTipp

ISTipp 2010.04.07. 21:39:27

@papamix:

Megnéztem, papamix. De már első ránézésre kevés a 10 sor hogy hozza az 5-t.
Nincs, mért tovább tesztelni...

üdv:ISTipp
süti beállítások módosítása