Variációk és képek

Többnyire saját variációkat teszek fel Mindenki kedvére,vagy kedve ellenére.Mivel hiányzik Magyarországon egy jó variközlő újság,amiben megjelennék,így kénytelen leszek ezúton közölni kedvenc variációimat,Mindenki kedvére vagy... Remélem sok felnőtt szerencsejátékos hasznát veheti közléseimnek. Imre Lakat

Friss topikok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

IndaFotó képek

Ötöslottó, tizenhét számra.....Tizenhat szelvényen....

2009.05.25. 09:51 imreimre

 

 

Egy jó vari, ami kapcsolódik szorosan az előző ötös lottó variációimhoz....

 

Máris a lényeget írom... Ha eltalálsz bárhol kettő számot, akkor legalább egy darab kettest biztosít . Mivel minimumgaranciás, így ha több számot találsz el, vagy több kettesed, vagy az adott számnak megfelelő találatod lehet...Hármas...négyes...Még talán ötös is, ha szerencséd van.

Jöjjön a variáció ..........

 

  1     2    3     4     5        1    6    7  15  17       1    8  10  12  16      1    9  11  13  14 

  2     6    8   13   17        2    7    9  11  16       2  10  12  14  15      3    6    9  10  11

  3     7    8   12   13        3  14  15  16  17      4     6  12  14  16      4    7  10  13  17

  4     8    9   11   15        5    6     7    8  14      5    9   11  12  17      5  10  13  15  16

 

Ez a variáció már gazdaságosnak tünik...Brigádok ha összeállnak, folyamatosan nyerhetnek vele, hiszen a számok majdnem egyötödét meg lehet játszani.

 

Minden olvasómnak, és szerencsét próbálónak sok sikert a játékokban. 

Üdvözlet, Imre

13 komment

Címkék: variációk

A bejegyzés trackback címe:

https://imreimre.blog.hu/api/trackback/id/tr61142095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ISTipp 2009.06.13. 10:53:49

Üdv imreimre!

Végre valaki aki variációkban "utazik" ... úgy tippmix mint lottó variációk terén.
Nagyon örvendtem, mikor rátaláltam a bloggodra.
(Kipróbálom ki a 7 egyes kötést 3 eltaláltra)
Egyéni lottó variációkat készítesz-e azt szeretném megtudni imreimre? (3 találat garanciásra gondoltam sok számból egy határon túli lottó játékhoz)
Várom válaszod, előre is köszi.

István

koblos 2009.09.07. 19:36:40

Üdv imreimre!

szeretném meg tudni hogy hogyan készitesz variáciokat mert én is szeretnék probálkozni

kaprye · http://indafoto.hu/kaprye 2009.09.25. 10:22:29

Szia Imre!

Azt szeretném már egyszer olvasni tőled, hogy valaki, a te variációd felhasználásával, megnyerte a főnyereményt! Szia Éva

imreimre 2009.09.25. 10:31:12

Szia Éva !

Volt már aki nyert, nem is keveset.Azóta Angliában él, és úgy ment el, hogy nem köszönte meg.
Ezt nevezik hálának.

Üdv , Imre

kaprye · http://indafoto.hu/kaprye 2009.10.05. 02:17:51

Szia Imre!

Ezt a válaszod csak most vettem észre...Bocsi...
Hm...hát vannak fura emberek,erre mondják, ne várj sose hálát...

Üdv további sok sikert a tippelőknek! Éva

szöszkehölgy 2009.11.30. 12:33:31

Hmm ez roppant érdekes.
Mi csak úgy a megérzéseinkre hallgatva ikszelünk és eddig csak kettesig jutottunk.
Azt hiszem itt az ideje tudományos alapon próbálkozni.

imreimre 2009.11.30. 12:53:58

@kaprye: Köszi Éva !

Nem is gondolkodom végül hálában, inkább megmutatom milyen egyszerűen lehet jól variálni..
Baráti üdv, és elnézést a késői válaszért,

Imre

imreimre 2009.11.30. 12:59:00

@szöszkehölgy:

Kedves Szöszkehölgy !

Bár meglepő nevet választottál Magadnak, ezt a varit próbáljad ki nyugodtan.

Ha megnézed az elmúlt hetek húzásait, könnyen több nyerő számot is össze lehetne szedni, és akkor kettes helyett hármas, vagy netán még több lehet a nyeremény. Egy amire felhívnám figyelmed..

Ezek a számok jelzőszámok, vagyis ha az egyes szám alá huszonhatost írnál, azt akkor az egyes szám alatt mindig huszonhatosként szerepeljen.

Leírod sorba a tizenhét számot, aláírod a saját számaid, és akkor a varinak megfelelően le tudod írni a szelvényeket. Kérlek arra ügyelnél, hogy a kitöltés pontos legyen.

Üdvözlettel , Imre

kismacska5 2009.12.04. 07:34:07

Üdv Imre!

Luxor és toto variációkat is szoktál készíteni?

Már a g-mailos e-mail címedre küldtem módszereket, de még majd küldök luxorral kapcsolatban is esélynövelő módszert amit kidolgoztam.
Máskor játszottam toto-t a nyernijo.hu, és a totoklub.hu weboldal ajánlásával, játékosok tippjei, média tipjeivel, ezekből volt már pár találat.
üdv.

imreimre 2009.12.04. 09:14:37

@kismacska5:

Szia Kismacska !

Milyen néven küldtél nekem ?
Mivel nem kaptam semmit, vagyis még nem érkezett meg.

Totóval nem foglalkozom, mivel ott a Sportfogadás a létező legjobb varikat már megírta...
Bár nekem majdnem az összes varijúk megvan, mert azokat kigyűjtöttem, de mivel nem én csináltam, így nem közölhetem itt.

Luxorral igen, de azokat meg nem teszem fel, mert nyakatekert elméleteimből még nálam is előfordul, ha egy hét múlva megnézem, egyszerűen nem értem...

Ha küldesz emailt, akkor megbeszélhetjük , mi az ami Téged érdekelne.

Szia, Imre

kismacska5 2009.12.05. 17:34:21

Szia Imre!

Astro tv+ sorsjeggyel nyertél már, szoktál venni?
Elgondolgodtam rajta hogy ha 10000-ért vennék és egy 10000-es volna benne akkor már volna plussz is mert lenne még pár 300 meg 500 ft-os nyeremény.
Halottál már róla hogy ebben az óránkénti nyeremény akcióban nyert már valaki?
Még olvasgadtam a keno keno keno sg nevű fórumot, elég érdekes szisztémákat írtak le, számpárok stb.
talán egyszer valaki megtalálja a biztos módszert kenóra.

imreimre 2009.12.07. 12:28:59

@kismacska5:

Szia kismacska!

Sorsjegy nem a műfajom, bár majd mindegyik életképes, aztán azt veszem észre, hogy kifújja magát, és akkor féláron sózzák az ember nyakába. az Astro Tv sorjegyről se mondhatok semmit, egyszer vettem, de nem érzem a késztetést, hogy ismét vegyek.
Nekem a sorsjegyek nem jönnek be. Inkább lottózál, kenózzál, a Luxor túl komplikált, túlvariált, bár szoktam néha gyenge pillanataimban játszani, de az se fog meg.

Egyre kevesebb a nyeremény, ami jelzi hogy az érdeklődés elfordulóban van.

Kenóra sok varim van, a számpárok jó ötlet, évek óta így készítem a variációkat rá, csak nem teszem fel.

Ha gondolod, meg ha megmondod mennyiért játszanál, akkor küldök egy kitűnő varit rá.

Üdv, Imre
süti beállítások módosítása