Variációk és képek

Többnyire saját variációkat teszek fel Mindenki kedvére,vagy kedve ellenére.Mivel hiányzik Magyarországon egy jó variközlő újság,amiben megjelennék,így kénytelen leszek ezúton közölni kedvenc variációimat,Mindenki kedvére vagy... Remélem sok felnőtt szerencsejátékos hasznát veheti közléseimnek. Imre Lakat

Friss topikok

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

IndaFotó képek

Tudtam a tippmix bővítésről...jól megkutyulták..

2008.04.28. 10:51 imreimre

                                        Sziasztok,későn ébredők...

         Már jó pár képet felraktam a Panorámio comban,az oldalamra,a linkekben megtalálhatók.
Néztem a szomszéd blogot,még nagy a csend,hallgat az utca... és a törzsgárda is csak néz ,most mi van? Fontolóra vehetők a tippek,mert hol egyes kötés,hol ötös kötés meg hármas kötés keveri egymást.
Akkor legalább a szlovák típusú fogadást tették volna be,ahol kétesélyt is lehet fogadni.Sokkal egyszerübb volna,nem?Sebaj,estére már kialakul.
Elmondom, az ötletem a meglepetésekre nem volt rossz,mert ha azt mondtam volna,hogy négyet találok el,ami megvolt,akkor 20 db hármas kötéssel meg lehetett volna fogni ,és nyertünk volna.
 Most is állítom ilyennek van jövője,mint Mike is mondta,irta,ha csak nyolc hetenként bejön egy ilyen mázli,akkor is megéri.
Mokat tegye meg tippjeit,ha ráér,én nem tudom mikor kerülök vissza a géphez,mert ezen a lányaim meg nejem is nyomja az internetet,én csak utolsó vagyok a sorban.
De megteszem a tőlem telhetőt,ha ma fenn lesznek a tippek,ti is megtudjátok csinálni a varikkal,de én holnap délre minden tippre leirom a varit,kitölthető formában.Nem igérem meg hogy mindig.
Irjátok hozzá,hogy ezekből a tippekből szerintetek mennyi megy el,vagy lenne tutti.Megmondom,ha azt irjátok hogy max. egy megy el,akkor arra teszem fel a varit.De ha kettő három vagy négy tipp megy el,akkor ugy irom le a varit,hogy akkor is nyerő legyen,de jöjjön be amit a tipp mellé odairtok.
Köszi imre2x.











ide Betettem kedvetekre egy Tapolcai képet,sok-sok halacska uszik benne.
Imre2x

Szólj hozzá!

Címkék: tippelj

A bejegyzés trackback címe:

https://imreimre.blog.hu/api/trackback/id/tr43445079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása