Variációk és képek

Többnyire saját variációkat teszek fel Mindenki kedvére,vagy kedve ellenére.Mivel hiányzik Magyarországon egy jó variközlő újság,amiben megjelennék,így kénytelen leszek ezúton közölni kedvenc variációimat,Mindenki kedvére vagy... Remélem sok felnőtt szerencsejátékos hasznát veheti közléseimnek. Imre Lakat

Friss topikok

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

IndaFotó képek

Horgásztam egy jót...

2008.05.20. 10:21 imreimre

   

          Horgásztam a hétvégén,csak úgy évente egyszer...

Már nincs időm ilyesmire,de tesóm,és barátunk azt mondta,horgásszunk egyet.
Kaptam az alkalmon,és lementünk a Balcsira,Szepezdfürdő alá,az Ajkai tábor allatti részre.
Nagy eredmények nem voltak,de sok angolnát láttam elpusztulva?????????
Mintha már pár éve nem telepítenének angolnát,akkor hogy a fr...ncba van mégis ?
Csak ugy büzlött a part a döglött angolnáktól.
Mindjárt megnézem vajon milyen fotót csináltam róluk,ha valakinek a gyomra nem birja,addiig forduljon el...























Jön mégegy
























Ez lehet hogy ugyanaz...
























Ez már szebb látvány,vadregényes táj a parton.....
























Feszült figyelem a horgász arcán,lesz hal nem lesz hal ,ej azért bevágok,legalább egy kapást imitálok.....
























Nicsak,azért a szákban egy sütésrevaló akad...

























Pillanatkép a vizről......
























Nekem ez a fotó érte a legtöbbet,mivel halat nem eszem,igy a Szepezdfürdői Sebestyén-villát kaptam lencsevégre,mert fotósnak a fotózás a vétke...
De azért a tarsolyomban akadnak más képek is, nem is olyan régen Keszthelyen jártam,és a kastélyban ezeket is láttam...
Szintén halak...mival a Balatonban ilyenek tudtommal nincsenek.

























Diszpontyok...


























Kicsit a víz zavaros...

























Ezzel vége a sorozatnak.A képek jók,de a sör otthon jobban izlett.Ugyhogy a kresz táblák alapján hazahajtva "Araszolva" büntetések elkerülve,egy jó kávé mellett,kényem kedvem szerint a  számítógép elé ülve kiszedem ami publikus lehet.A varik meg maradjanak ma a fiókomban.
imreimre

Szólj hozzá!

Címkék: horgászat

A bejegyzés trackback címe:

https://imreimre.blog.hu/api/trackback/id/tr90478119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása