Variációk és képek

Többnyire saját variációkat teszek fel Mindenki kedvére,vagy kedve ellenére.Mivel hiányzik Magyarországon egy jó variközlő újság,amiben megjelennék,így kénytelen leszek ezúton közölni kedvenc variációimat,Mindenki kedvére vagy... Remélem sok felnőtt szerencsejátékos hasznát veheti közléseimnek. Imre Lakat

Friss topikok

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

IndaFotó képek

2009 .Február.

2009.02.09. 09:32 imreimre

                        Régi-új...

 

Hát régen voltam benn magamnál,és azóta sok minden történt, a legnagyszerübb, hogy megnyertem egy első díjat a Panoramio.com -on, vele együtt egy személyi GPS-t, amit a fotózásoknál tudok használni.

A másik, ami már nem a legnagyszerübb, hogy bár magánszemélyeknek a variációim szabadon felhasználhatók, mégis tudomásomra jutott, hogy üzleti célra is egyesek felhasználják.Nevet nem írok, az illető biztos magára ismer. Ezek után gondolkodóba estem, vajon milyen érdekem füződhet a világ legjobb varijainak közléséhez ?  Gelinek, és Péternek, meg bárkinek szívesen megnyitom a szebbnél szebb és jobb varijaim, menthetik terjeszthetik, de ingyen. Viszont aki programot készít belőle, mert jó biznisz...Nos etikus -e hogy a haszonból kihagyja a tulajdonost?

Most itt tartok, és meditálok a kérdésen.Mi legyen a lépésem?

Mindenkinek jó böngészést, és sok nyereményt az eddig feltett varikkal.

Imreimre

7 komment

Címkék: variációk

A bejegyzés trackback címe:

https://imreimre.blog.hu/api/trackback/id/tr71931629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tücsi Soulleader · http://nembeszelhetek.wordpress.com/ 2009.12.04. 15:33:08

Szia Kedves Imre!
Nagyon szépek a képeid... Valahogy mindíg úgy tartottam, hogy a képekből meg lehet érezni a fotós lelkét... én csak kontárkodom a képekkel, de szeretem megragadni a MOST-ot...

és skandit játszunk a Tesómmal, hogy építhessünk két egyforma kicsi házikót.. :)

szóval bekukkantottam Hozzád a "közöskommentekből" és örülök, hogy itt voltam :)
ölelés

imreimre 2009.12.04. 15:54:04

Szia Tücsök !

Hát mit mondjak..örülök, hogy bekukkantottál...

Ha meg a Googléba beírod a nevem, Imre Lakat , még nagyobb meglepetésben lenne részed.

Természetesen fotókra gondolok. De itt az oldal linkekben is megtalálsz.
Két skandi szelvény kitöltése közben kiránduljál egyet hozzám.

Üdv, és ha valamilyen szinten segítség kell, írj újra.

Imre

Tücsi Soulleader · http://nembeszelhetek.wordpress.com/ 2009.12.04. 19:29:45

@imreimre: Beírom a google-ba.. szeretem a meglepit :)

Segítség? Csak öröm volt itt lenni... és biztos jövök megyek még.. :)

szia :)

Tücsi Soulleader · http://nembeszelhetek.wordpress.com/ 2009.12.04. 19:31:47

@Tücsökfalvi.Tücsök: Tudod már meglepődtem..

Tudtad, hogy ajkai születésű vagyok....és az első kép amit megláttam ... az ajkai képek voltak... igaz csak 5 évig lakhattam ott...de a odarezgek..
:)

imreimre 2009.12.04. 20:27:32

@Tücsökfalvi.Tücsök:

Szia Tücsök !

Ezt a meglepit..
Honnan tudhattam volna ?

Igaz megnéztelek, és gondolkodtam írjak ne írjak, de végül várni kezdtem ..valamire.

Most mondhatod, hogy igen én mondhatom hogy nem..tényleg nem tudtam..de örülök , hogy Ajka ilyen közel van Hozzád.
Remélem fotóimmal mély emóciókat tudtam megmozgatni...elismerem azt is, akad hevenyészett fotó, de akad már jobb is...regisztrálj a Panoramion, és kommentelhetsz ott is...

Valamelyik napon ismét megnézlek a blogodban, nekem furcsa a skined, és nehezen olvasom, csak úgy tudom, ha kijelölöm kurzorral.. ennyire rossz a látásom...

Köszönöm hogy visszanéztél...

Szia , Imre

Tücsi Soulleader · http://nembeszelhetek.wordpress.com/ 2009.12.04. 21:11:14

@imreimre: lemaradt a kérdőjel, (tudtam, hogy nem tudhatod, mert nem szoktam jelölni sehol..csak lemaradt a kérdőjelem, így... lett egy kijelentés a kérdésemből :) hehe)

Az én gépemen nem látszik "nem láthatónak" a saját blogom.. szomorúan hallom, hogy másnál esetleg sötétek a betűk...nálam világosak a fekete háttéren..de majd utánajárok..
:)

imreimre 2009.12.05. 09:06:56

@Tücsökfalvi.Tücsök:

Semmi gond, gondoltam én is , csak ha már meglepit írtam először, jól csenget a válaszom is, nekem is meglepetés volt ,az , hogy ajkai voltál...

Sokat írsz, és sokat a gondolataidról, érzéseidről...mintha emésztenéd magad...

legyél picikét optimista...

Szia , Imre
süti beállítások módosítása