Variációk és képek

Többnyire saját variációkat teszek fel Mindenki kedvére,vagy kedve ellenére.Mivel hiányzik Magyarországon egy jó variközlő újság,amiben megjelennék,így kénytelen leszek ezúton közölni kedvenc variációimat,Mindenki kedvére vagy... Remélem sok felnőtt szerencsejátékos hasznát veheti közléseimnek. Imre Lakat

Friss topikok

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

IndaFotó képek

Egy színes vari, ami többet tud, mint gondolnád...

2009.05.18. 09:07 imreimre

Akadt egy variációm, amit hiába keresett Barátom a blogomban, most felteszem.

  Igazából a hibát én követtem el, mert emilben azt írtam Neki, megtalálod a blogomban. Ezek szerint tévedtem, és elnézést kérek tőle, meg a többi látogatómtól is. Ha valakinek extra kívánsága van, üzen, és teljesítem szívesen a kérését, amennyiben meg van  nálam a vari, és minősége is megüti az általánosan elfogadott mértéket. ez nem a hibákra vonatkozik, hanem a szelvényszámra, mert nincs kizárva az, hogy másnál talán kevesebb szelvényből is megtaláljátok. A pontosságra nagyon ügyelek, vagyis állításaim, valószinüleg 100 % -ig igazak.

Ha a másolás ördöge mégis bakit okozna, akkor az nagy hiba, de kifejezett szándékom a hibákat kerülni.Mivel ez egy magánblog, a variációkat mindenki a saját elhatározása szerint használja. Ha úgy itéli meg, hogy hibátlan, akkor ok. ha úgy, hogy hibás, akkor már viszont tud variációt írni, és akkor nincs szükség az enyémre.

Most ide beírom a varit, mivel talán egyszerübb... egészen friss, ma ellenőriztem vissza.

Tizenöt számból kettő számot eltalálsz, tizennégy darab ötöslottó kell csupán.

 

  1    2    4  11  14      1    2   3    8  10         1   2     5      6   7          1   9  12  1 3  15

  2    9  12  13  15      3    4   5  11  13         3   6     9  14  15          3   4    7   12   15

  4    6    8    9  10      5   8  12  13  14          5   9  10  11  15           6  10  11  12  13

  7   8  11  13  15                                                                                  7    9  10  13  14 

 

A Sportfogadásban annak idején én is kielemeztem jó pár varit, és közben jöttem rá, ha én ezt meg tudom csinálni, hogy a hibákat kibököm, akkor én szintén tudok varikat készíteni. Hála a jó égnek, nem tévedtem.

 

Most ez a vari teljesíti a feltételeket. csak tizennégy szelvény kell hozzá, hát jelenleg kettőezer-nyolcszáz forintos a vari ára. De a lehetőség adott több szám eltalálására is, és nagyobb nyereményre is.

 

Üdv, Imre

 

                                                                     

Szólj hozzá!

Címkék: variációk tippelj

A bejegyzés trackback címe:

https://imreimre.blog.hu/api/trackback/id/tr221128089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása