Variációk és képek

Többnyire saját variációkat teszek fel Mindenki kedvére,vagy kedve ellenére.Mivel hiányzik Magyarországon egy jó variközlő újság,amiben megjelennék,így kénytelen leszek ezúton közölni kedvenc variációimat,Mindenki kedvére vagy... Remélem sok felnőtt szerencsejátékos hasznát veheti közléseimnek. Imre Lakat

Friss topikok

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

IndaFotó képek

Tippmix újból..........

2009.10.01. 09:14 imreimre

        Kedves  Látogatóim...

Elképzelhető, hogy ezt a varit már feltettem, de mivel körülményes újból kihalászni a régebbi oldalaimról, így most ismét beszúrom, hogy akinek pénztárcája engedi, és megvan a kellő önbizalma, szakítson a Szerencsejáték Rt tipmix kinálatából és nyerjen ami belefér.   A variáció azért lenne jó, mert ötös kötésben fogadható.Igaz százegy szelvény kell hozzá, de a tizenegy mérkőzésből csak hat mérkőzést kell eltalálni, és akkor egy ötös kötésű játék tuti nyerő. Természetesen a kitöltésnél nagy a hibalehetőség, tehát mindenképpen pontosan kell a szelvényeket kitölteni. A másik : Ha hat találat helyett több a találat, az a fogadó nyereségét szaporítja, mert nyílvánvaló, hogy egy garantált nyerő szelvény helyett  több lesz.

 A variáció megnevezése......... Tizenegy mérkőzésből hat mérkőzést eltalálsz, legalább egy szelvényed nyertes lesz ötös kötésben.

Tudni kell, mindegy ,hogy melyik mérkőzést találod el, a lényeg, hatot találj el.Természetesen a szórzókat érdemes úgy megválasztani, hogy érdemes legyen játszani... Arrra gondolok, én ebben az esetben többnyire döntetlen szagú mérkőzéseket keresek, mert ez hozza a manit...rizikó nagy, de nyerni csakis így lehet sokat.

*11-6 101 db 5-ös típus*

1 2 3  4   6       1 2 3  4  8         1 2 3  5 10               1 2 3  6  8
1 2 3  7   9       1 2 3  7 11         1 2 3  9 11              1 2 4   5  9
1 2 4  5 11       1 2 4  6  9          1 2 4  7 10              1 2 4   8 11
1 2 5  6  7        1 2 5  6  9          1 2 5  7  8              1 2 5   8 11
1 2 6  7  8        1 2 6 10 11         1 2 7  9 11              1 2 8  9 10
1 3 4  5  9        1 3 4  6 11         1 3 4   7  8              1 3 4  7 10
1 3 4  8 10       1 3 5  6   7         1 3 5   8 11              1 3 5  9 10
1 3 6  8  9        1 3 6 10 11        1 3 7  8 10               1 3 7  9 11
1 4 5  6 10       1 4 5   7  9         1 4 5   8 11              1 4 6  7 11
1 4 6  8  9        1 4 7  8 10         1 4 9 10 11              1 5 6  7   8
1 5 7 10 11       1 5 8  9 10         1 6 7   9 10              1 6 8 10 11
1 7 8  9 11        2 3 4  5  7         2 3 4   6   9              2 3 4  8 11
2 3 4  9 10        2 3 4 10 11        2 3 5   6 11              2 3 5  8   9
2 3 6  7  8         2 3 6  7 10        2 3 6   9 10              2 3 7  8 10
2 3 7  9 11        2 3 8 10 11        2 4 5   6   8             2 4 5   6 10
2 4 5  8 10        2 4 5  9 11        2 4 6   7 11              2 4 6   8 10
2 4 7  8  9        2 4 9 10 11        2 5 6   7  9              2 5 6   8 10
2 5 7  8 11        2 5 7  9 10        2 5 7 10 11              2 5 9 10 11
2 6 7  9 10        2 6 8  9 11        2 7 8 10 11              3 4 5   6  8
3 4 5  7 11        3 4 5 10 11       3 4 6   7   9              3 4 6  9 10
3 4 7  8 10        3 4 8  9 11        3 5 6   8 10             3 5 6   9 11
3 5 7  8  9        3 5 7  9 10        3 6 7    8 11             3 6 7 10 11
3 8 9 10 11       4 5 6  7 10        4 5 6    9 11             4 5 7   8  9
4 5 8  9 10        4 6 7  8 11        4 6 8  10 11             4 7 9 10 11
5 6 7  9 11        5 6 8  9 11        5 6 9  10 11             5 7 8 10 11
6 7 8  9 10

 A sorok egy kicsit görbék, mert a vágólapon pdf ből mentem át, és nem követi igazán a sorhűséget.

Imre Lakat.
2006-11-19.10:09:54.

85 komment

Címkék: variációk tippelj

A bejegyzés trackback címe:

https://imreimre.blog.hu/api/trackback/id/tr501420005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kaprye · http://indafoto.hu/kaprye 2009.10.05. 02:05:02

Imre!
Úgy szeretnék már egy hírt kapni arról is, hogy valaki-vagy valakik nyertek ezzel. Bevallom mi-én nem lottózunk, nem totózunk, de VALAKI sikerének szívből örülnénk! üdv Éva

kaprye · http://indafoto.hu/kaprye 2009.10.12. 08:26:37

Még mindig nem sikerült megfejteni, hogyan kerülnek a blogba a képeim....:-(

Ződgyík 2009.10.27. 13:36:23

Érdekes matematikai fejtegetés, és van is benne elmélet, de nekem egy kicsit kavart. Azért egy próbát megér...

imreimre 2009.10.27. 14:25:08

Szervusz Ződgyik !

Csináld, ahogy jónak látod.Minden meccset fixre vegyél ki, mert ez nem totó. ha hat meccset eltalálsz, akkor mindegy hol találod el. De kezdetben nézzél kevesebb szorzójút...

Mondjuk, keress olyan meccseket, amiket egyes kötésben tudsz fogadni, mégis jobb ha kettes kötésben fogadod meg.

erre jó a pl. tíz meccsből három meccset eltalálsz, kell húsz darab kettes kötés...

Legyen jégkorong, és máris élvezheted a nyereséged, vagy a veszteséged, amit természetesen nem kívánok. Tőled függ, mit és hogy tippelsz.

Üdv , Imre

imreimre 2009.10.27. 14:27:11

@kaprye:

Szia Éva !

Természetesen nyertek már, de nem publikus, én többnyire tudom.

A hálát nem mérik úgy mint a vízet a szomjazóknak szokás.

üdv , Imre

papamix 2009.11.19. 16:37:35

Öreg tippmixes roka vagyo,de ilyen jo varit meg nem nagyon lattam 11-7=5-ösjó plane jéghoki meccsekre ott jok az oddszok X re gondolok
Üdv :mindenkinek. Papamix

papamix 2009.11.19. 16:40:28

Ja,es kösz a varit imreimre,ha hoz valamit itt jelezni fogom.

imreimre 2009.11.20. 13:13:36

@papamix:

Szervusz Papamix !

Örülök, hogy tetszik a varim... már 2002-ben megjelentem egyedüliként , mert más idegennek nem jelent meg...a Sportfogadásban két tippmixvarival, mindkettő világcsúcs azóta is.

Ez valóban jó jéghokira...az elején én is nyertem de nem ezzel a varival, egy másikkal.

most inkább kisebb és fixes játékot csinálok, mert a családom kenyerét nem játszhatom el.

Sok sikert.
Üdv , Imre

Ja , ha kell valami pikánsabb vari, van olyan is...

papamix 2009.11.23. 12:10:41

hello Imreimre! jöhet a "pikánsabb vari,hátha en is el tudom tartani a családomat,ha éerted mire gondolok?
Ja es mit szolsz az ujabb bundákhoz?-en mindig bele kalkulálom ,a legrosszabat is,de idaig nem igen sikerült
Üdv. Papamix

stafi 2009.11.29. 13:05:35

@imreimre: szia Imre!!!

Hasonlóan szép szavakkal szeretném megköszönni a jelenlétedet a net-en!!! :DDDD
Jó pár varidat kipróbáltam már és bátran állíthatom, hogy működnek...ja ezt a kételkedőknek írtam :DDD
Amikor ezt írod:"most inkább kisebb és fixes játékot csinálok", akkor melyik varira gondolsz????
És még arra lennék kíváncsi, hogy a fixes játék alatt mekkora szorzókra gondolsz???
Azért érdeklődöm ennyire, mert szeretnék végre annyi lekvárt összenyerni, hogy a meg tudjam játszani a díjnyertes varikat(100 szelvényszám felettiek)!!!
Előre is köszönöm a válaszod: Dani

imreimre 2009.11.29. 19:11:06

@papamix: Szervusz Papamix !

A pikánsabb varik sokkal egyszerűbbek mint gondolnád.

Valahol régebbi varijaim közt megtalálod a tizenhat számból, vagy meccsből négyet eltalálsz nevezetűt...

Úgy írtam meg, hogy mindenki a kedvére való varit szedje ki, mert a számvégződések sorba vannak szedve. Ha csak tizenkét meccset kívánsz eltalálni, akkor csak addig szedd ki a sorokat, az tizenkettő meccsre garantál játékot, és nyerést. ami trükköt bedobhatsz, az az, hogy minden jelölés alá kettő meccset vegyél ki, és máris hatos a kötésed.

Gondold át, és csináljad.
Én a fixesebb játékot elgondolom úgy is, hogy van három tutti fixed, és hozzá variálsz valamennyi meccset.
Számtalan megoldás van.

Alighanem van itt olyan varim is, hogy valamennyi játékból négyet eltalálsz, és egy kettesed van a variban. Most sok az egyes kötésben fogadható játék, de ha csak négyet találsz el, akkor ne játsszál.
Tizenkettő játékból négyet mindig el kell találni..és tehetsz fixeket hozzá.
Elnézésedet kérem Papamix, hogy késtem a válasszal. De keress meglepetéseket, a varid fele az legyen.

Üdv , Imre Lakat.(imreimre)

imreimre 2009.11.29. 19:30:11

@stafi: Szervusz Dani !

Először köszönöm a támogatásod, mert megtámogatod a variációim , és azt írod , hogy jók.

Megkockáztatom effelől nincs kétségem, mert a Sportfogadásban régen megjelent variációim csak azért jelentek meg, mert kevesebből állítottam elő, mint a Szerkesztő Urak.

Nem sok jelent meg, csak kettő, de azok azóta is világcsúcsok.
Viszont amikor olyant ajánlottam ami ugyanannyi szelvényből állt,amennyiből ők leközölték valamikor, rögtön elutasítottak , mondván megvan nekik is.
Nagy öröm ez így is nekem, mert kivülállónak csak nekem jelent meg tippmixvarim abban az időben a Sportfogadásban.

Megjegyzem már nem vagyok kíváncsi a kiadványra.

Hát ilyen az újságírás..és a gyakorlat..
ki is fordultam tőlük.

Természetesen ezért írom ide a varikat,hogy a neten találjatok ingyen varit, és ne jó pénzért keressetek különféle hirdetésekben.Sajnos egyes variációim túl hosszúak, ezért nem írom be..mert eltéveszthetem, és nem is igazán szükséges mindenkinek. Ha valaki többet szeretne, írhat az emilcímemre is

lakatimre@gmail.com

Dani !
Fentebb megírtam Papamixnek, hogy mire gondoltam. Ugyanez jó lenne Neked is.

Ma úgy játszottam , hogy megnéztem az ingyenes Tippmix újság tabelláit, és spanyol, olasz és angol meccseket vettem ki fixre, hetet.

Eddig bejött négy, de az egyik biztos kifordul. Kifoghattam volna rajta úgy, hogy hétből ötöt eltalálok, és alighanem nyolc darab négyessel megfogom.

Van erre egy másik jó vari...Nyolc meccs, ötöt eltalálsz, tizennégy darab négyes kötés. Alighanem benn van a blogban.

Egyelőre ennyi, köszönöm, hogy írtatok, illetve , hogy írtál, és sok sikert kívánok.

Üdvözlettel , Imre

papamix 2009.12.13. 11:48:38

Most is bejött a joslatom,mert sok x volt a jeghokiban remelem,hogy nyertetek,mert ensajnos nem jatszottam meg,mertnagy a csoroság nálam mostanaba
Aki 5-ös kötesben 4-es odds-szal megjatszotta az jol járt.
Sok szerencset .Üdv :Papamix

ISTipp 2009.12.13. 14:15:24

@stafi: Helló stafi!
Hol találni azokból az általad említett díjnyertes variációkból, amelyek 100 felettiek? Tippmix hez használhatók...?
köszi előre.

imreimre 2009.12.14. 09:00:53

Szervusztok vállalkozó tippmesterek..

Nálam lehet találni, egy igen precíz saját termésű varit, amit most Karácsonyra közszemlére bocsájtok...Egy óra múlva megtaláljátok a blogomban.

Megjegyzem nagyon erős, de jó hozamot tud biztosítani.

Üdv , Imre

imreimre 2009.12.14. 09:59:49

@ISTipp:

Szervusztok vállalkozó tippmesterek..

Nálam lehet találni, egy igen precíz saját termésű varit, amit most Karácsonyra közszemlére bocsájtok...Egy óra múlva megtaláljátok a blogomban.

Megjegyzem nagyon erős, de jó hozamot tud biztosítani.

Üdv , Imre

papamix 2009.12.17. 18:52:28

Sziasztok! átnéztem a varikat vannak köztük eleg jok
,mit ezuttal köszrönök meg imrenek,de en mostanába inkább kosárlabdában játszom 3 bejön akkor döl a lé
6/-3=2000,Ft varialva,mert ennel eleg 100 Ft-os tét
nem lépem túl a 400.000.-et
15x13x12x100Ft-al es kész.Pl.
Biztos,hogy elöbb utóbb bejön ,csak már hetfön es csütörtökön korá fel kell adni.
Üdv :Papamix

imreimre 2009.12.18. 08:11:33

@papamix:

Merész elhatározás, mert gondolom mind döntetlen. Szerintem jó ideig játszhatsz vele, mert ilyen egyszerre még nem volt, hogy hat kosárlabdában három döntetlen. A dicséreted köszönöm, én inkább a (0:1) , és hasonló játéktípusokat kedvelem, mert nem kell a legnagyobb oddssokkal meggazdagodni. És, ezek még jobbak, ha van kétezer forintod erre is, akkor ezekből hamarabb dől a lé...

Kellemes Karácsonyt, és egy húzós nyereményt kívánok...
De ha gondolod, felteszek ide olyan varit is, ami csak negyven szelvény, csak kettes kötés, és egyes játékokra van kifejlesztve, és tizenhét meccset játszhatsz meg, ugyan így.

Mert hiába szépen mutat az elérhető hozam, ha nem jön be. Én mindig egy papírformát és egy meglepetést dobok fel, még nem csalódtam ...

Üdv, Imre

ISTipp 2009.12.22. 22:36:08

@imreimre: ... hát igen, akkor még van mit tanulni a tippmix-mestertől, erre a következtetésre jutottam. A variációi nagyon jók, csak majd még azt kell megtanulni, hogy mit és hogyan érdemes kiválasztani például a "meglepetésekből"...
Én még mindég csak tesztelgetem a dolgokat, de egyszer elindulok a meggazdagodás útján ...
Gazdag és derűs év véget kívánok Imre, (variációs mentorunknak) és mindenkinek aki játszik valami szerencsejátékot.

imreimre 2009.12.24. 10:44:19

@ISTipp:

Kellemes Karácsonyt kívánok..Most inkább az ajándékok legyenek soron...a variációkat meg hagyjuk egy darabig, itt megvárnak bennetek.

Szép Karácsonyt, és Gazdag Újévet.

Imre

papamix 2009.12.24. 16:22:25

Üdv Miinden Kedves mixelönek most inkább ünnepeljünk
es varjuk az újévet tele reményekkeles jo tippelessel
Békes Karácsonyt mindenkinek
Üdv:Papamix.

papamix 2009.12.30. 17:50:09

Üdv Mindenkinek!
A két nünnep között mar unatkozom es bosszankodom,hogy megint nem nyertem,pedig be jöttek az X-ek a jeghokiban föleg a Szlovákoknal .
Gondolom Ők meg ide járnak hozzánk fogadni,mert nem véletlen,hogy minden meccsük döntetlen lett.
De majd jövöre gondoljuk a bundákra is,mert sajnos már ezt is be kell kalkulálni.
Boldog Újévet Mindenkinek es több szerencset.
Üdv: Papamix.

papamix 2010.01.02. 15:40:27

Kedves Imreimre!
Nagyon jó a varid *11-6 101 db 5-ös típus*-ra
gondolok,de ha ezt elküldened nekem,illetve mindenkinek áttdolgozva Pl: 7-5=21szelveny =2100Ft-os kombinalt-ra nem kellene anyit töltögetni
es 100Ft-os téttel is meglehetne játszani.
Köszönettel venném es gondolom a többi tipmixes tásunk is.
Üdves Buék mindenkinek. Papamix.

imreimre 2010.01.08. 08:12:55

Kedves Papamix !

Kicsit későn de azért még időben válaszolok Neked.

A tippmix szelvényen megjátszható valóban pár kombinált szelvény is, csak egy hátulütője van, az hogy mindegyik hibapont nélküli, ..

amit írtál, hogy hétből ötöt eltalálsz nevezetű kombináció az 21 szelvény. de ugyanerre ott a hibapontos varim, hétből ötöt eltalálsz és csak hét szelvény kell az egy darab biztos négyeshez.
nem beszélek különösebben arról, ha már nyolc meccset játszanál meg, azt hogy teszed fel kombináltként ?

Ugyanis ha nyolcból ötöt eltalálsz, annak a teljes varija 56 szelvényből kerül ki, és nincs rajt a megjátszható kombinációkban , a tippmix szelvényen... viszont ha nyolc játékból ötöt eltalálsz, mindössze 14 szelvény kell a biztos négyes találatodhoz, és ezt a varit valahol megtalálod a régebben közöltekben...

És még mindig írok Neked olyant, hogy attól eláll szemed szád...

Ha öt meccsből négyet eltalálsz, kell öt darab négyes típus, amit kombinációként a tippmix szelvényen eltalálsz. Ha hat meccsből ugyanezt akarod, akkor tizenöt játékot kell leperkálnod. No most jön az én nagyágyúm...
ez a két játék ugye húsz szelvény... magyarul, tizenegy meccset játszasz meg ilyen formán, ha így akarsz játszani ..Ha egybeveszed a két játékot, akkor nem tizenegy meccsből nyolcat kell eltalálnod, hanem csak hetet, mert ha az egyik oldalban nincs meg a négy találat akkor megvan a másik oldalban. Mit gondolsz, hány szelvény kell nálam ehhez ?

A tippmix szelvényeden megbeszéltük, ehhez hogy feladhassad, húsz játékot kell befizetned. ötből-négyet, illetve hatból- négyet.

Nálam ugyanez a vari, csak tizenhét szelvény...három szelvénnyel kevesebb mint az elmélet, és a gyakorlat. Nos ezt boncold ki, hogy csinálom, adok időt rá, hiszen miénk a pálya...

ezért csinálom a varikat.

Egyelőre ezt tudom írni, de még van több érvem is, miért játsszad inkább azokat a varikat amiket ide beírok, hiszen az egész oldalam erről szól...

Majd teszek be a Címoldalra olyan elméletet, amit mindenki olvashat, és gondolkodj rajta, hogy milyen egyszerű az élet, vagyis a Játék... csak bele kell mélyedni az elméletekbe...

Köszi a többszöri leveleidet, én sajnos ritkán tudok válaszolni, mert eléggé elfoglalt vagyok.
Ha oldalra nézel, és látod linkjeimet, akkor majd tudni fogod, hogy a variációk mellett még mivel foglalkozom,és szerencse, ott is van bőven dolgom.

Pedig már nyugdíjas vagyok másfél éve, de egyre több a munkám, amiért egy fillért nem látok...

De így szép az élet...

Üdvözöllek, Imre

papamix 2010.01.08. 14:39:51

Üdv Imreimre!
kössz a választ a keresemre igazad van csak a 4-es vari keves 5-ös -ben gondolkodom,mert az hozza lét
5x4,2-as oddsz =1306.9 oddsz=13069.Ft,meg 100Ft-os téttel is jo penz.-Ja es persze jeghokiban számolva.
11-7találat az nagyon jo,csak sokat kell töltögetni
es fent áll a veszéj,hogy valamit elrontasz,azert kertem a kombináltat.
ha tudsz irj eggyet nem baj,ha ütős egy kicsit majd közössen megjátszom a havaerokkal.
Kösszi: Papamix.Ui:Vigyázz a szlovákokkal es a Csehekkel most sok X-lessz.a hokiba

imreimre 2010.01.12. 10:57:41

@papamix:

Szervusz Papamix !

Bocsi, itt is későn reagálok, az előbb Holinak írtam ugyanezt. Az a baj, hogy kacifántos a jelszavam, és mindig keverem, meg egyéb dolgom is sok.

De most gyorsan elmondok Neked egy olyan dolgot, amire még sose gondoltál, pedig öreg róka vagy a szakmában, írtad már egyszer.

Ha van tizenegy meccsed ...és hármat hibázol, vagyis nyolcat eltalálsz.. igen egyszerűen kifogod a vitorlát a töprengésből..és nem kell húsz szelvényt kitöltened, meg tizenhetet sem...

A tizenegy meccset elosztod négy felé.

3 + 3 + 2 +3 ez annyi mint tizenegy meccs .
Tehát csinálsz összesen négy játékot, és az egyik biztos hogy nyerő szelvény, mivel azt tételezed fel, hogy nyolcat eltaláltál. Még variálnod se kell. Mivel a három hibád lehet három játékban, de akkor a negyedik játékod tisztán nyerő. Sőt az is lehet, hogy egy szelvényen fogod meg a három hibát, akkor meg három szelvényed nyer.

A lényeg, olyan meccseket keres, amit egyes kötésben is fogadhatsz. és nem hibázhatsz többet mint hármat.

Egyébként látod, a tippmix úrai megijedtek a kettes kötésben fogadható variktól, mert visszavették az egyes kötéseket. Lásd, jéghoki...

Az ajánlatom most, a félidő D . ezeket keressed, és próbálkozzál most ezekkel.

Üdvözöllek , Imre

ISTipp 2010.01.12. 21:04:32

Szervusz Imre!

Igen, igen én sem gondoltam még erre, hogyan kifogni "a vitorlát a töprengésből".
Ezt alkalmazni fogom a jövőben a sportfogadásoknál.
Mester, ismét érdemes volt megnézni a bloggod.

de, amin jelenleg töprengek, az az hogy:
10 tippből 2 hibázok és hogy tudok 45 db varinál (8 kötésben) kevesebbre szert tenni, mert háromba osztva a 10 tippet és variálva akkor is 45 hoz össze a számításom.

Üdv.Istipp

papamix 2010.01.24. 17:12:32

Üdv mindenkinek!
Milyen edekes jatek ez a tippmix nagyon sok a bunda gyanus meccs most is itt vannak a kézilabdasok,meg a lányok is X-elnek erre is kell mar figyelni sajnos-hálistennek.
Remélem valakinek volt annyi esze,hogy megjátszotta az X-ekez.
Üdv: Papamix

papamix 2010.01.24. 17:34:17

Most tesztelek egy jó variaciot,amit Imrenek köszönhetek,ccsak egy kicsit áttdolgoztam az elméletet 70 szelveny kell hozzá ammi egy kicsit huzós,de majd közössen megjatszuk.
Termeszetessen jelezni fogom,hogy mit hozott.
Üdv:Papamix

imreimre 2010.01.25. 10:27:52

@papamix:

Szervusz Papamix !

Köszönöm az infóidat.
Elhatároztam, hogy én is megosztom Veled, és a többiekkel, aki véletlen beleolvas a kommentjeinkbe.

Emlékszel ugye, amikor azt írtam, hogy a variációt fordítva is el lehet képzelni...tegyük fel kilencből eltalálsz hetet, nyolcat.

Ha hetet találsz el, akkor elosztod háromfelé, ha nyolcat, akkor elég ha egy ötös és egy négyes kötésre osztod, mert így is van egy nyertes, szelvényed.
Ugyanis kettő hibánál csak kettő szelvényed lehet hibás, a harmadiknak hibátlannak kell lennie. Egy hibánál meg csak egy szelvényed lehet hibás, a másik meg hibátlan.

Én tegnap úgy jártam, hogy kilenc meccset egyenesben feltettem, és a nyereménye százhetvenötezer lett volna. Az volt az elvem, csak döntetlent ne rakjak.
Nyolc meccset el is találtam, egy a Mallorca V helyett D-ét remizett.Ezt nevezem malőrnek. a szelvény meg van, ha kívánod betehetem ide, csak egyet buktam.Azért, hogy hihető legyen a történetem.

Ugyanakkor , ahogy tanácsoltam nektek, a magam tanácsát én is megfogadtam, mert arra gondoltam, ha mégse találom el, akkor elosztva három részre a játékot, akkor mégis nyerhetek. Arra gondoltam, hogy hetet eltalálok talán. Ami három kisebb játéknál hoz egy nyerő szelvényt minimum.

Mivel nem cseng a zsebemben sok csörögni való, még ezt a három játékot is csak egyre redukáltam. Nyertem vele. Nem sokat, de tízszeres szorzó volt, így kétezerkétszázat hozott végül is a játékom.
Ennyi a tegnapi napról. Érdemes elgondolkodni ezen, mert nem kerestem papírformát, hiszen azon panaszkodunk, hogy mindig beugrik egy gikszer. Itt legalább nyerhetnénk is...csak a biztonsági játék az lehet, hogy vagy megcsinálod a kilenc meccsből hetet eltalálsz általam közölt variációját , akkor van egy ötös kötésű játékod hibátlan tizenkét szelvényen, vagy elosztod úgy, ahogy nem rég javasoltam, és csinálsz még három szelvényt...az egyik biztos nyertes lesz.

Tehát válogathatsz , és nem kell félni, hogy bukni fogsz.

A hetven szelvényes varim is jó, már hogyne dicsérjem a saját varimat????, de az minimum tizennégy rugó. Ezt amit most leírtam, csak nyolcszáz forint.

Gondolkodjál rajta, és egyszer próbáld meg a takarékos változatot is, amit most is ajánlok.

Üdvözlettel , Imre

papamix 2010.01.25. 18:21:29

Szia Imre !
Olyan sok varit közzé tettél már nekünk mixtársaknak,hogy én is tudok egy nagyon jót,csak nem publikus,mert egy kicsit plagizáltam,igaz,hogy aszerzöje sem ismerne rá úgy átdolgoztam.
röviden: 14-7eltalálsz=5-ös 100% igaz,egy kicsit húzós a játék 30.000. Ft.
Ha érdekel itt jelezd,vagy az email cimedre elküldöm az egész fajt.
üdvözlettel Papamix

papamix 2010.01.25. 18:24:43

Utóirat: egyébként,ha jól emléxem már kertem töled valami hasonlót.

papamix 2010.01.25. 18:31:16

Ja és csak 15 szevény,persssssssssze kolektivval

imreimre 2010.01.26. 08:27:53

@papamix:

Szervusz Papamix !

Végül is bármely közreadott varit lehet tovább variálni, de én nem kívánom keverni a saját varijaimat másokéval. Nekem most 36000 ért van meg tisztán, és biztosít egy darab ötös kötést. Ezek szerint az jóval jobb, és olcsóbb. Amit nem tudok, visszaellenőrizted-e vagy se ?

Mivel semmit nem ér az olyan vari, amiről nem tudod, hogy hasra ütésszerű, vagy le van ellenőrizve.

Kicsit kevésnek találom a százötvenes példányszámú játékot.

Tizennégyből hetet eltalálsz, nem hetven darab négyes kell, hanem csak ötvennyolc. Ez marha nagy különbség.

Végül is jó játékot kívánok, sok sikert az új varidhoz, de amint egyszer nem jön be, abban a pillanatban elgondolkodsz úgyis a következő játékformán, ezt tudom előre.

Üdvözöllek , Imre

papamix 2010.01.26. 15:48:04

Szia Imre !
Átküldöm a varit,amiröl tegnap irtam:14-7=5-östhoz.
Kerlek ellenörizd,ha nem jó akkor valamit elnéztem,még mindig tudtam rajta szükiteni,igaz igy is eleg húzós 14X2100=29.400.Ft

papamix 2010.01.26. 15:51:06

14 szám variációja, min. 5 találat garanciával, 7 kihúzott számnál

1. 1 2 3 7 9 11 12
2. 1 2 4 5 6 8 9
3. 1 2 8 11 12 13 14
4. 1 3 4 6 7 8 10
5. 1 3 5 8 9 12 13
6. 1 4 6 9 10 13 14
7. 1 5 7 10 11 12 14
8. 2 3 4 6 7 13 14
9. 2 3 4 6 10 11 13
10. 2 3 5 8 10 12 14
11. 2 5 7 9 10 12 13
12. 3 4 5 6 9 11 14
13. 4 5 6 7 8 11 13
14. 7 8 9 10 11 1

papamix 2010.01.26. 15:56:17

Hello!
Na átment a vari termeszetessen én sem vagyok tévedhetettlen
Döntetlenekr,vagy 3-nal nagyobb oddszokra jo,vagy amelyik jol fizet,mert eleg huzos

papamix 2010.01.26. 15:58:24

12 14 a vege lemaradt

papamix 2010.01.26. 16:08:54

14. 2 4 6 8 10 12 14

ez is lemaradt. Bocsika.

papamix 2010.01.26. 16:31:07

Persze joez kenora, skadira söt meg puttora is!

kismacska5 2010.01.26. 17:52:30

@papamix:
Most akkor mi a teljes variáció, 1-14-ig, írd már le
?
a 14. számsor nemis ketővel kezdődik.
köszi.

papamix 2010.01.26. 18:07:46

@kismacska5: szia Kiskacsa5!
küldöm a teljes varit,csak teszteld le,mert több szem zöbbet lát.
Üdv:Papamix.

papamix 2010.01.26. 18:10:06

14 szám variációja, min. 5 találat garanciával, 7 kihúzott számnál

1. 1 2 3 7 9 11 12
2. 1 2 4 5 6 8 9
3. 1 2 8 11 12 13 14
4. 1 3 4 6 7 8 10
5. 1 3 5 8 9 12 13
6. 1 4 6 9 10 13 14
7. 1 5 7 10 11 12 14
8. 2 3 4 6 7 13 14
9. 2 3 4 6 10 11 13
10. 2 3 5 8 10 12 14
11. 2 5 7 9 10 12 13
12. 3 4 5 6 9 11 14
13. 4 5 6 7 8 11 13
14. 7 8 9 10 11 12 14

papamix 2010.01.26. 18:14:10

@papamix:
ez az egy még lemaradt

15. 2 4 6 8 10 12 14

Remélem jol irtam,ha tetszik ird meg.

kismacska5 2010.01.26. 18:14:22

@papamix:
A nyolcadik számnak, állandónak, mindenhova a 18-at benyomni, puttóra még érdekes lehet.
biztos hatos megvolna egykis szerencsével.

papamix 2010.01.26. 18:24:29

@kismacska5:

az a baj,hogy szerencse nem nagyon fizet,inkább kenora. Ott,ha bejön a 7es 5000.-szeres pénz fizet

kismacska5 2010.01.28. 09:20:56

@papamix: Kivéve ha manipulálják a sorsolást.
Kicserélik a számokat stb...

kismacska5 2010.01.28. 12:11:07

@kismacska5:
Habár lehet hogy csak én gondolom így, mert annyira nehéz vele nyerni, sokat próbáltam a 4-es meg 7-es tipust de semmi.

papamix 2010.01.28. 20:24:16

@kismacska5: szia Kiskacsa!

Elöször en is gondoltam arra,hogy sumákolnak ,de biztos,hogy nem,mert nem éri meg nekik.
Ezt be is bizonyithatod könnyen magadna ugy hogy csak papiron megjátszol egy erös variaciot több 10.ezer ft-ért és meg látod,hogy igy sem nyersz.
Üdv:Papamix

papamix 2010.01.28. 20:30:23

@kismacska5:

a 14-7=14 szelvényamit küldtem nagyon jo 7-es
kenora jobb mint a tippmix-en mert,1-2-3-at elmegy meg mindig kapsz vissza valanit

papamix 2010.01.29. 19:07:15

sziaztok szrencse vadászok!

ha valakit érdekel van egy varim Rulettre is!

papamix 2010.01.29. 20:34:50

I.2222111
II.22112211
III.2121212
IV.2112122
V.1221122
VI.1212212
VII.1122221
VIII.2211112
IX.2121121
X.2112211
XI.1221211
XII.1212121
XIII.1122112
XIV.1111222
------------------------------------------------- Ez egy nagyon jó vari ettől jobbat nem találtok sehol,csak Papmix papánál.
A játék a következő:
Csak két eséjes játékra jó: pl.kosarlabda kezilabda tenisz sakk a jéghoki,már veszélyes,mert ott könnyen jöhet az X .
A 7 mecsböl 2 mecset elég eltalálni es hozza a 6-ost,tehát,ezert 14.drb. 7/6-kollektiv kell hozzá,hogy kifogjuk a szelet és es biztos legyen a 6-os játékunk.
Bukta csk akkor van ,ha remiznek a kosár,illetve a kézilabdában,ami elö fordul de ennyi rizikót megér.
Az Ára: 14X700Ft.vagyis összessen:9800.ft
Remélem tetszeni fog a varim,ha valaki nem erti szoljon itt vagyok a számitogep elött.
Sok szerencset hozzá a jövöheten már biztos nyer valaki vele.
Üdv:Papamix.

ISTipp 2010.01.29. 22:31:22

@papamix:
Szervusz Papamix!

Lehet már késő van a számolgatáshoz, de kérdésem, hogy milyen minimális szorzókkal és hogyan jön profit 7/6 kollektívvel?

Üdv. Istipp

papamix 2010.01.30. 11:56:55

@ISTipp: helo Istip!

Igazad van már tenyleg este volt mert nem voltam a gép elött.
Ajátek lényege hogy 1-esre vagy kettesre veszed,ha van meglepetes az a jo,mert akkor jok az oddszok,
ha csak papirfoma jön akkor kb:1,7x1,7x1,7x1,7x1,7x1,7x1,7=24.3odssz,ha mind a 7 jo akkor=41odssz.
De ez nekünk a legrosszabb. az a jó,ha meglepetesjön,mert az fizet de ki tudod számolni Te is. ez a játék azertjo,mert minnel több a meglepetes annal jobban fizet,csak 2 mecset kell eltalálnod mindeyg,hogy hol találod el.
ha valamit nem ertesz most itt vagyok a gep elött.
Üdv :Papamix.

papamix 2010.01.30. 12:40:07

@imreimre:
papamix 2010.01.29. 20:34:50
I.2222111
II.22112211
III.2121212
IV.2112122
V.1221122
VI.1212212
VII.1122221
VIII.2211112
IX.2121121
X.2112211
XI.1221211
XII.1212121
XIII.1122112
XIV.1111222

Szia Imre!
Ez egy 2 eselyes jatek ,eleg csak 2-öt eltalalni hozza a 6-os talalatott 7/6-os kombinaciosban megjazszani es nincs meglepetes,csak a kétesélyt kell eltalalni

imreimre 2010.01.31. 19:37:21

@papamix:

Szervusz Papamix !

Nem tudom mi van, de amikor be akarok lépni a jelszavammal nem tudok. Most meg be tudtam... vagy én vagyok hülye, vagy a blog benevezett az új bokrosodó csomagra...

Ezeket a varikat ismerem, tele vagyok velük, nem újdonság. Az jó hogy bemutattad, mert én nem gondoltam erre. A kifejezett tipmixvariáció az olyan amilyent én írogatok ide...

Van egy jó hírem. Elkészült a 14-ből hét, ami tudja , ha hetet eltalálsz van egy ötös kötésed hibátlan. Az ellenőrzés még tart, de alapos munkát szeretnék. Nem 182 hanem 183 szelvény.

Jövő héten fel is teszem.

Addig is próbálkozzatok , van itt kínálat bőven.

Üdvözöllek , Imre

papamix 2010.02.01. 16:46:37

@imreimre: Szia Imre!
Lehet,hogy az internet kiszolgalod vacakol,ha lehet akkor a mozzilát használj ne az expollert le lehet tölteni a nettröl.
Ami a 14/7=5-öst garantál azzal ne vergödj,hiszen már elküldtem neked is,ha jol emlekszem,még kiskacsa 5-nek is.

14-7.5-ös tuti 14drb.7/5 kombinált kell hozzá,ami eleg huzos,mert: 14X2100.Ft=29.400Ft.

Itt valahol megtalalod a komentek között es nem kell a sok szelvény töltögetni,csak nézz utána es ellenörizd,hogy milyen pontos es jelezd,ha nem stimmel valami,ha bar a tied olcsobb,de 183drb-ot kitölteni eleg sok idö es hibalehetöseg es csak 200Ftos tettel lehet meg jatszani.
A 7/5-öst elég 100Ft-tal megjatszani X-ekre gondolok ami meg igy is jo penz.
Üdv: papamix.

ISTipp 2010.02.11. 19:03:28

Halihó mixben utazók!

Tegnap igazán ellentétes nap volt szerintem, érdekes végeredmények alakultak.

Bukott a tipp sorom,... de hétvégére egy másikkal készülök:

63 H
69 V
93 H
94 H
125 H
128 H
157 H
180 V
188 H

ez a kilenc lenne;

Üdv: Istipp

papamix 2010.02.11. 19:21:41

124,125,128,133,139,143,149,153,158,161,165,167,178,216,218,226,234,240,248,253. 20-meccs -10-es kötesben 6drb szelveny. össz vssza 6000.ft összessen---3 rugo fejenkent
@imreimre:

papamix 2010.02.13. 16:37:55

@ISTipp: hello!
itt van pl, ez a vari ,csak turbózd fel csialj belööle vagy 6 eseményt.

1. 1 2 4 6 9 11
2. 3 5 7 8 10 12

ISTipp 2010.02.13. 22:33:53

@papamix:

Helló papamix!

Nem egészen értem, miről van szó...
a elturbózást a két sorra, hogyan érted.
Legalább 6 eseményt találjak el fixre a 12-ből?
...

papamix 2010.02.14. 19:36:14

1. 1 2 4 6 9 11
2. 3 5 7 8 10 12 ugy kell fel turbózni,hogy a hat meccset kette vágod ugy ahogy itt van es mindegyik hámat összekevered mindegyikkel es hat drb.szelvényed lessz
szia Istipp.@ISTipp:

Ma én is buktam fele sem jött be.
Üdv:papamix.

papamix 2010.02.14. 19:45:33

@ISTipp: hello!
na itt van egy vari,már fel van turbózva. 10- 8-at eltalálsz 6-ot hozza tutira,de már hat talállatnálnál is lehet 6-osod.

Szelvények
No 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.
1. 1 2 4 6 9 10
2. 1 2 6 7 8 9
3. 1 3 4 5 8 9
4. 1 3 5 7 9 10
5. 1 4 5 7 8 10
6. 2 3 4 5 6 7
7. 2 3 5 6 8 10
8. 2 4 6 7 8 10
9. 3 4 7 8 9 10

ISTipp 2010.02.14. 22:43:33

@papamix:

Köszi!

Értettem már így levezetve...
Utána ellenőriztél a variációnak papamix, mert másnak is ajánlanám, vagy alkalomadtán többen nagyobb téttel megjátszanánk, és nem szeretnék beégni, h azért bukott a tét mert 8 találatnál nem lett 1 hatos kötés tutira.

DE esetleg tovább turbóznám, más felosztásban.

Üdv: Istipp

imreimre 2010.02.15. 09:06:45

@papamix:
Szervusz Papamix !

Ez a vari nekem is megvan többféle levezetésben, és ennyi szelvényen.
De ha tízből nyolcat eltalálsz, az azt is jelenti, hogy kettőt nem találsz el. vagyis kilenc szelvény helyett elég három szelvény, két darab hármas kötés, és egy darab négyes kötés. De ha egyesben is fogadható is van közte, akkor lehet már másként is variálni.Pl. kettő darab kettes kötésű tippszelvény, és egy hatos kötésben. Egy szelvényed mindenképpen nyerő.
Ezernyolcszáz alapból helyett, csak hatszázért játszod meg.

Kiteszem a blog elejére is, hátha nem mindenki olvassa a kommenteket. A Tiédet amit ide beírtál azt nem, mert nem tudom honnét származik, de a sajátomat azt nyugodtan feltehetem.

Az se baj, ha itt a kommentek közt is van variáció..., ami jó is ráadásul. Gratulálok Papamix.

Üdv , Imre

papamix 2010.02.15. 09:29:46

@ISTipp: szia!

Nyugotan ajájhatod mert biztos a vari ,te is e

llenörizheted

üdv :papamix

papamix 2010.02.15. 09:41:00

@imreimre: szia !

kösz a jótanácsot 2x2+6 kötesre igy sokka jobb esolcsobb is. Hogy mennyi eszed van nem hiába Te vagy a Meiester a mixben. Eztaz oldalt nézd meg!

www.variacio.hu/toto.aspx?tab=0

imreimre 2010.02.15. 10:12:03

@papamix:

Szia Papamix !

Épp az előbb kitettem a kommentet a címoldalra, látom már böngészed. Ha nem haragszol, meg is neveztelek.

Tettem be pár változatot, hátha másoknak anyagiakban más a lehetőségük... de azért szeretnének nyerni.

Üdv , Imre

imreimre 2010.02.15. 10:18:24

Szervusztok !

Belenéztem, de nem érdekel, én ingyenesen adom a varikat...és csak a háromszáztizenkétezredik látogató voltam.. nálam is már ötvenezer felett van a látogatók száma...

Nekem ennyi elég, sőt még kommentelhetek is Veletek.

Üdv , Imre

papamix 2010.02.16. 09:29:01

@imreimre: Elöször irom gyorsan a tipjeimet keddre BL meccsek ,meresz de nagy lové van benne :
I. 085,086,088,089

II.099,102,103,104

III.168,171,174,175,176

IV.186,187,189,190

5/4-es kombi pl. I+II+III+IV-ből 1-et,1-et kivenni ahogy tetszik es amennyit rá szánsz

A varit nehez lenne leirni,mert 70 szelvény,de ha neked meg van biztos az a 6-os lotto vari könyv
31 lottoszám 3-at hozza tuttira,de,ha huszat talalsz akkor kb.10.drb-ot.nézd meg,hogy igazam vane.A köny szerzöje:Major Sándor

imreimre 2010.02.16. 09:33:26

@papamix:

Szia Papamix !

A könyv nincs meg, a vari megvan. A fejtegetésed érdekes, és biztos jó is. Megnézem.

A tippeket köszi, remélem más is olvassa, nem csak mi ketten.

A tippekhez nem írtál semmit, csak a meccseket. Mit tippeljünk szerinted ?

Üdv , Imre

papamix 2010.02.16. 09:51:55

@imreimre: szia
a meccsekhez csak H" lehet irni ,nézd meg az ujsagban tiszta meglepi ,ja ées ne felejtsétek a labda kerek es, csak 3 meccs mar jo a love
Üdv.papamix

imreimre 2010.02.16. 11:17:45

@papamix:

Szia Papamix !

Ok. ki lehetne próbálni, bár én nem vagyok abban a helyzetben, hogy most feldobjak bővebben.

Üdv , Imre

papamix 2010.02.16. 17:58:05

@imreimre: Sziasztok Tippmesterek !

Ahogy mar ma irtam BL. meccsekre fogattam este az lesz a program hogy szurkolok az esélyteleneknek.
kis meglepi kis pénz,-nagy meglepi nagy pénz.
Üdv:papamix.

imreimre 2010.02.16. 18:00:40

@papamix:

Szia Papamix !

"kis meglepi kis pénz,-nagy meglepi nagy pénz."

Nagyon tetszik... Ezt egyszer beteszem a címoldalra is... Én is szurkolok.. Úgy szoktam elosztani, hogy délutántól éjfélig tartsanak a meccsek... néha az utolsó a bukta...

Üdv , Imre

papamix 2010.02.16. 18:09:53

@imreimre: Hello!
Itt vagyok a gep elött azert rögtön reagalok is.
Ahogy látod en a nagy penzre hajtok,mert abol kevesebbet kell eltalálni.A papirfomából is fele el megy es legalabb 10-es kötes kell,hogy nyerjel valamit.A meglepiböl 4-5drb elég es hozza a lét.

imreimre 2010.02.16. 18:12:45

@papamix:

Most én is itt vagyok, de a lányomék gépén. Ha jönnek, le kell lépjek.

A meglepiben igazad van. Én is így nyertem egyszer régebben, még a százforintos alappal... Nyolc meccs, hatot eltalálsz, tizenegy darab ötös kötés. Képzeld, olyan szerencsém volt, hogy kető is tisztán hozta magát... akkor száz rugó volt az akasztás...
Üdv , Imre

papamix 2010.02.16. 18:30:51

@imreimre:
Én egy éve bukam a legtöbbet 450.000.ft.nyertem volna az Argentin-Bolivia V lett 14 mecsböl 13-at eltalaltam 2+3 ezret tettem rá ez nagyon fáj még most is szidom a Maradonnát,hogy eladta a meccset

imreimre 2010.02.16. 18:34:19

@papamix:
Én ekkorát nem buktam,. de két hete kétszáz forintra százhetvenet nyertem volna, kilenc meccsből-- egy kifordult.. és az érdekes, gondoltam is rá... ha vállalom a változtatást, akkor kétszáz fölött lett volna a mani...

de ez van.
Mostanában csak fixeket játszom, de úgy néz ki, hogy négyig-ötig többnyire jön is.

Üdv , az esti szurkolásig..

Imre

papamix 2010.02.16. 18:46:19

@imreimre: Lehet,hogy el ertetted 5000.-et buktam,es 450.000, -etnyertem volna,ha bejön az Argentin győzelem

imreimre 2010.02.16. 19:09:47

@papamix:

Nem értettem el, gondoltam , hogy a várható összeget buktad. Én is a várhatót buktam de kettőszázért.

Egyszerűen nem engedhetem meg, hogy nagyban játsszak... Két gimnazista gyerekem van, és az egyik most érettségizik.. vagyis felköthetem a gatyám, a tovább tanításához.
Ezért próbálom a fixeket, és többnyire be is jönnek.
Jó szurkolást, és izgalmakat, na és nyerjél...

Üdv , Imre

climax 2011.03.26. 14:11:19

@papamix: Na megint próbálom értelmezni a varit,de nem nagyon megy.
Addig értem hogy 7 meccs 7/6kell játszani,de az már magas hogy 2 eltaláltból hogy lesz 6 találat???
9800 ft hogyan térül meg???

climax 2011.03.26. 14:12:27

@climax:
Erre gondoltam:
I.2222111
II.22112211
III.2121212
IV.2112122
V.1221122
VI.1212212
VII.1122221
VIII.2211112
IX.2121121
X.2112211
XI.1221211
XII.1212121
XIII.1122112
XIV.1111222

papamix 2011.03.28. 12:45:17

@climax: Hello!

Ezt a varit ugy kell értelmezni,hogy 1-es-re veszed mind a 7 meccset és elég,ha csak 2-öt eltalaálsz már hozza a 6-ot a többi mar lehet 2-es .
eza vari igy ahogy le van irva igy 7 kétesély 1 hibára ,ha totora akarod 7 háromesély 1 hibára .Totora igy nezz ki pl: 1,1,1,x2,x2,x2,x2 és igy tovább.
Imre Bátyátok biztos jobban eltudja magyarázni a vezetéses toto kulcsok elméletét.
Addig is sok sikert :Papamix.

climax 2011.03.28. 15:20:37

@papamix:és mivan ha mind a 7-t eltalálom?
Olyan sort nem látok.
süti beállítások módosítása