Variációk és képek

Többnyire saját variációkat teszek fel Mindenki kedvére,vagy kedve ellenére.Mivel hiányzik Magyarországon egy jó variközlő újság,amiben megjelennék,így kénytelen leszek ezúton közölni kedvenc variációimat,Mindenki kedvére vagy... Remélem sok felnőtt szerencsejátékos hasznát veheti közléseimnek. Imre Lakat

Friss topikok

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

IndaFotó képek

Tippmix, avagy egy lehetőség a nyerésre...

2009.12.04. 09:57 imreimre

Tippmix, avagy egy lehetőség a nyerésre...

 

          A tippmix nagyon csalóka , egyben csodálatos  játék.

   Papamix kedves olvasóm kérte, hogy nyerő varit adjak a kezébe...Ugyanakkor egy másik olvasóm azt írta, hogy elégedett a variációimmal.

  Mindkettőnek igazat adok...mivel szerintem a varik jók, de elképzelhető , hogy a játékstilus az oka, amiért nem jön be a variáció..   egyszer azért, mert lehetetlen tippek kerülnek be, másrészt meg azért, mert  pontatlanok a helyettesítések.

Sokszor gondolkodom, ha nekem ennyi pénzem lenne a játékra, mit csinálnék...

  Nézegetem a tippmix ingyenes ujság egyik rovatát, ahol minden régióban kiírják ki a legsikeresebb tippelő, de nem írják ki , milyen módszerrel nyer.

  Nos azokat nem teszik be, akik ötször, tízszer , vagy huszonötször is feladják ugyanazt a tippsort. Sőt ha úgy kalkulálja be a nyerését, hogy kétszáz alatt legyen a végösszeg, akkor nem is tud róla senki se .  Csak a  központ, az meg erről hallgat.

  A megoldás egyik menete pedig ez. Ha biztos vagy a tippedben, tegyed meg többször, és vagy nyersz, vagy nem. A variknak pont ezért van jogosultságuk, csak egyet nem szabad elfelejteni, a varira beírt tippek úgy legyenek beírva, mintha fixen tennéd fel. Vagyis nagyon megontoltan kell kiszedni a tippeket, de tudván,vagy tudomásul véve , hogy egy-kettő elmegy. Most ilyenkor igazán mindegy hol megy el a tipp, a lényeg , hogy én mindig megadom mennyit lehet hibázni, és akkor ha belül vagy a hibahatáron, akkor mindig nyerni fogsz.

A másik megoldás,  amit én alkalmazok, hogy a hét összes napjára egy szelvényen feladom a szerintem tutti tippjeim. Nem írhatom le , hogy nyerek, mert tizennégy játékból egy eddig mindig elment. De nem tudom melyik megy majd el. Abban bízom, hogy egyszer egyszer majd hiánytalan lesz a tippem.

 Beírom a sorszámokat, amiket most tippeltem a hét hátralévő napjaira, és fel is adtam. Minden  meccset hazaira tettem meg , ha valaki gondolja, vegyen ki belőle...és játssza meg...

     Ime..

74  , 75  ,  100 ,  118  ,  137 ,  139 ,  151 ,  154 ,  170 ,  176 ,  183 ,  191 ,  193 ,  226 .

   Én ezeket megjátszottam spontán, kb tizennégyezret hozna kettőszáz forintból...Az érdekes, hogy tudnék erre is varit készíteni, meg talán van is, de a szórzók olyan alacsonyak, hogy legalább tzizenkettőt el kéne találni egy tizes találatért tisztán. Ha valakit ez érdekel, akkor megcsinálom, és beközlöm.

 A harmadik megoldás, amit szintén jó eséllyel játszom meg, a napi játék, maximum három játék egy kötésben.

Csak fixek...

  Van olyan variációm itt ben a blogban, ahol négy meccs eltalálása esetén egy szelvényen van egy tiszta hármas kötés. Meg kell keresni, és fel hívom ismét figyelmetek arra, hogy az a variáció úgy lett beírva szándékosan, hogy négy meccstől kezdődően tizenhat meccsig, szétszedhető a variáció. Mégpedig úgy, hogy ha a tizenhatos számvégződést elhagyjuk, akkor tizenöt számra készült variáciot találod meg. Ha csak a tizenkettő meccsre készült variációra van szükséged, akkor odáig veszed ki a varit, ami már jóval kevesebb mint tizenháromra, vagy még többre kivett vari szelvényszáma.Igaz a szorzókat be kell állítani. De ha valaki négy meccset nem talál el tizenkettőből, vagy tizenhatból, akkor annak nem javaslok semilyen játékot.

  Akár ötöt, hatot, hetet , nyolcat is el lehet találni, és ennek megfelelően növekszik a nyertes szelvények száma is..Logikus , nem ?

 Szívesen segítek, talán még tippelek is, egy-egy hétvégi játékra, ami természetesen nem szentírás, hogy bejön.

 De erőteljeen foglalkozom egy másik ,teljesen más témájú dologgal is, fotózás, és a Google keresőjébe beírjátok nevem, Imre Lakat , akkor még számtalan helyen megtaláltok.

A mai napra kész a javaslatom, nézzétek meg, ha találtok benne valami jót, akkor használjátok, és kommenteljetek vissza.

Nyerjetek sokat !

 Üdvözlettel, Imre

18 komment

Címkék: variációk tippelj

A bejegyzés trackback címe:

https://imreimre.blog.hu/api/trackback/id/tr831573115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ISTipp 2009.12.05. 13:39:39

Keresgéltem a blogban és a variáció amiről szó lehet az:(jól sakkoztam ki? )
"Még egy jó vari, csakis ötöslottóra...." címszó alatt jelenik meg.
Esetleg ha más is keresné...

De lehet nem ugyanarról lenne szó?!

Amúgy igaz hogy a kiválasztáson áll minden.
Imre Úr pár variációját, már teszteltem és tényleg jók, csupán ahogy említette a jó kiválasztáson múlik a nyerés.

ISTipp 2009.12.05. 13:53:10

@ISTipp: azt hiszem elírtam a címszót, a "Ötöslottó, tizenhét számra.....Tizenhat szelvényen.... " ott ad nekem 3 találatot 4 megadottra.

imreimre 2009.12.07. 12:34:58

@ISTipp:

Szervusz István !

Már régen találkoztunk.
A vari amit kértél régebben , nincs meg, mert az oldal amit megadtál használhatatlan infókat adott nekem.

Az jó, ha ez a vari négy szám eltalálása esetén hármast is biztosít, de nem arra készült. Ha végig levezetnéd, bizony elismernéd , hogy nem állja helyét a megállapításod.

Utána nézek majd, hogy mennyi szelvény kell ahhoz, hogy leírhassad nyugodtan azt amit írtál. nem szeretném, ha a port rajtam vernék el, mert azt olvasták, hogy négyre hármast biztosít. Jó lenne, az igaz. De matematikailag lehetetlen.

Megnézem , ha megvan , akkor beteszem.

Üdvözlettel, Imre

ISTipp 2009.12.11. 19:44:21

Szervusz Imre!

A tippmix tippeket mindég spontán játszod meg? Vagy van valami "kritérium" ami alapján kiválasztod, hogy melyiket igen, melyiket nem .

"A harmadik megoldás, amit szintén jó eséllyel játszom meg, a napi játék, maximum három játék egy kötésben."
Itt mire gondoltál, pontosabban ... ?

Üdv.Istipp

imreimre 2009.12.12. 08:24:51

@ISTipp: Szervusz István !

Kritérium mindig van. Ha vendéggyőzelemre tippelek, akkor a vendégcsapat gólerejét nézem..és a hazai csapat adok-kapok listáját.. ha különbség jelentős, akkor lehet tipp a vendéggyőzelem.
Ha a tabellán az első öt csap össze, akkor többnyire nem vájják ki egymás szemét, más meccseken próbálják az egy pont veszteséget behozni...
Akadnak híres döntetlenesek..pl a Swansea is ilyen..a Cardiff szintén...

Spontán meg azért játszom , mert kiveszek kb hét-nyolc meccset, és azt megjátszom élesben.
Utána ugyanebből a sorozatból kiveszem az abszolút biztosnak tűnőket, hogy a feltett pénzem simán visszanyerjem. Vagyis általában két játék, de nem egymás kontrája .

Üdvözöllek , Imre

ISTipp 2009.12.12. 15:34:54

Szervusz Imre!

Köszönöm a gyors választ. Most ismét felmerült bennem egy olyan kérdés ami részben a válaszod elolvasása után jött ki.Lehet sokat kérdezek, de ezt még megkérdezem, főleg azok után, hogy 2 hét alatt sikerült megdupláznom sportfogadásra szánt pénzem, de azután 1 hét alatt sikerült visszacsúsznom az indulási összegre.(Valahogy mindég az ellentétes tipp jött ki...)
Szóval kérdésem:
Lehetséges olyan variációt összeállítani(persze a szorzókat is figyelembe venni), ahol a fogadások során,ha nem is sikerül mindég profitban kijönni, de a megjátszásra szánt összegnél maradni, vagy annak közelében, függetlenül attól , hogy mi jön ki a végén a tipposzlopban??

Mert a magukat profiknak állító sportemberek is tudnak néha olyan amatőr szinten mérkőzni, hogy azt kín nézni is... innen eredt nagyobb részt, hogy kérdezzem azt amit kérdeztem fentebb.

Köszi újfent a választ.

ISTipp 2009.12.12. 15:55:59

Szervusz Imre!

Írtam, írtam, majd nem tudom, hova lett amit írtam.
Írom újból, vagy inkább kérdezek:

Részben válaszodból és részben onnan jött egy újabb kérdésem variáció ügyben, hogy vannak sportolók kik profiknak tartják magukat de néha olyan amatőr szinten tudnak mérkőzni, hogy kín nézni is.(Ilyenkor jönnek a meglepetések...)

Szóval kérdésem: Lehetséges olyan variáció ahol bármi is a végeredménye például 5-10 között kiválasztott focimeccsnek, legalább a megjátszott pénzösszeg visszajöjjön vagy ahhoz közeli összeg??
Amennyiben nem sikerül profitot hozni, legalább ne legyen nagy veszteség a kasszában.

Köszi válaszodat újfent.
Istipp

imreimre 2009.12.12. 19:57:40

@ISTipp:

Szervusz István !

Már hogyne.. Csak anyagilag is sokat költhetsz rá...

Ha van tíz meccsed, és bármi lehet az eredmény, az már inkább a totóra hasonlít, de tippet tudok adni erre is.

Mégpedig az úgy néz ki, hogy tízből négyet eltalálsz van egy kettesed, most hirtelen nem tudom megmondani, de mindjárt levezetem neked csak úgy natúrban, megvan, tizenkettő szelvény..

A lényege, hogy egyes kötésekre fogadhatót vegyél ki...

Felosztod a tíz meccset körülbelül így

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Ez három csoport, ha azt írom, hogy négyet találsz el, mindegy hogy hol találod el, mert akkor egy helyen az egyik csoportban van legalább egy kettes találatod , a többiben meg egy...

Levezetem..

1 2 1 3 2 3

4 5 4 6 5 6

7 8 7 9 7 10 8 9 8 10 9 10

Ha most ezt a variációt használod minden sorra, vagyis hazai, aztán döntetlen, vagy csak vereség, akkor is egy helyen négy találatod lesz,mivel mind a tíz meccset ilyenformán eltalálod , tehát egy szelvényed csukott szemmel is nyertes.
Sajnos a hátulütője, hogy harminchat szelvény kell.

Ezért kell merni tippelni is, hogy amit kiveszel varit, ott ne négyet, hanem ötöt - hatot találj el, és a többi lehetőséget hagyd már , megbocsáss, a fenébe.

Egyelőre ennyi az ötlet, a megvalósítás a Tiéd. Most múlt héten jó volt a nyereményed, én ilyenkor azt szoktam csinálni, hogy a nyereményt lerakom a "pincébe"ezt csináltam én is a múlt héten , és csak a fölével kezdek megint, de csakis először három meccset, mert négynél már rizikós fixet találni. Így is lehet bukta.
Emlékezzél vissza, hogy is nyertél, és miért kezdtél el könnyebben téteket rakni.

Ha rájössz, mi végett dobtad el a nyereményed javát, akkor már nyerni fogsz folyamatosan.

Még egy tipp...

Hét elején rizikós nyerni...mert a hétvége a játékosokat lezserebbé teszi..(Nők, Szabadidő, életmód) . Kell három nap, míg felhúzzák magukat a versenyszellemre, sajnos ez igaz. Utána lesznek kiszámíthatóbbak a meccsek.

Üdvözlettel és sok sikert , Imre

imreimre 2009.12.12. 19:58:56

Sajnos a számokat egybe vitte be a gép, de ha szétszeded értelemszerűen, akkor lesz jó.

Imre

zoley.. 2010.01.07. 19:42:37

Szervusz Imre!

Már régóta olvasója vagyok a blogodnak de eddig nem voltam regisztrálva igy irni sem tudtam,de ez már a múlté.
magamról annyit hogy én is erősítem a tippmixesek táborát akik hétről hétre hol igy hol úgy próbálják eltalálni az eredményeket.
Tanulmányoztam a tippmix kulcsaidat és lenyűgöztek már két alkalommal nyereséggel zártam az amúgy biztosan már bukott szelvénnyel.
szeretnélek megkérni,hogy tudnnál-e egy olyan tippmix kulcsot küldeni a mail címemre ami 14 megjátszott eseményből 5 eltaláltnál 4-es kötésben 1 biztos találatot hoz!
Maradok tvábbra is lelkes olvasód
Tisztelettel Zoltán

imreimre 2010.01.12. 11:04:46

@zoley..:

Szervusz Zoltán !

Van éppenséggel, de az nagyon sok szelvény. Ha a 12 meccsből ötöt eltalálsz, és 132 szelvény kell a biztos négyeshez, akkor gondolj bele, mennyi lehet a tizennégy meccsre készített vari.

Ez a megoldás egyáltalán nem nyerő, inkább elméletileg érdemes elgondolkodni rajta.

Az imént írtam Papamix nek, ott kifejtettem egy elméletet, most nem akarom ismételni.

Ha azon elgondolkodsz, bármilyen megoldást ki fogsz találni. Tudod mindig a legegyszerűbb megoldások a legjobbak.

Nem kell ragaszkodnod az általam leírtakhoz, kivehetsz tizenöt meccset is, vagy húszat, a lényeg, hogy mindig eggyel több részre osztod el a meccseket, mint ahány hibát kalkulálsz Magadnak. Próbáld ki, és mindig nyerni fogsz.

Üdvözlettel Imre

zoley.. 2010.01.16. 12:36:57

Szervusz Imre!

Köszönöm a válaszod, igazad van utánaszámoltam tényleg nagyon sok szelvényt kellene kitölteni ahhoz hogy legyen egy nyertes szeló. Viszont néztem egy másik varidat,aminél azt irtad hogy lehet duplán is megjátszani a hármas kötéses varit és igy hatos kötéses lesz nem nagyon értem hogy gondoltad ha kérhetném légyszives szemléltesd milyen módon lehet igy megalkotni a variációt. Megpróbálom beilleszteni azt a kulcsot amire gondolok!

Kilenc eseményből négy eseményt eltalálsz 30 db hármas típus kell egy db. biztos nyerő szelvényhez.

1 2 4 : 1 2 6 : 1 2 7 : 1 2 8 : 1 3 5 : 1 3 9 :

1 4 7 : 1 5 9 : 1 6 7 : 1 7 8 : 2 3 5 : 2 3 9 :

2 4 7 : 2 5 9 : 2 6 7 : 2 7 8 : 3 4 6 : 3 4 8 :

3 5 7 : 3 5 9 : 4 5 6 : 4 5 8 : 4 6 8 : 4 6 9 :

4 8 9 : 5 6 8 : 5 7 9 : 6 8 9 : 3 6 8 : 3 7 9 :

Ez a variáció is értelemszerüen használható simán,de duplán is kiveheted a tippjeidet
és akkor hatos kötésről beszálhetünk,a lényeg ,hogy legalább négy eseményt akár szimplán,akár duplán találd el.

Sajnos a varit kicsit össze-vissza másolta be ,de gondolom Te tudod melyikről van szó !

Üdvözlettel Zoley..

imreimre 2010.01.16. 18:15:09

@zoley..:

Szervusz Zoli !

Igen egyszerűen gondolom. Van kilenc jelölésed, és mindegyik jelölés alá kettő meccset veszel ki. Akkor máris tizennyolc játékod van, tehát egy alatt kettő...Keress olyan meccseket, ahol gondolod eltalálod mindkét csapat eredményét. Ha van ilyen négy , akkor egy játékod minimum nyertes, de mivel duplán vetted ki, így hatos lesz ténylegesen a kötésed.

Példa

1 , 2 , 3 ,

ezek alá kiveszed a példa..

az egyes alá a 12 , és a 15 ös meccset, a kettes alá kiveszed a 28 as, és a 32 es meccset, a hármas alá kiveszed a 44 es és a 46 os meccset. ez tényleg példa, de amikor élesben játszod, akkor mindig az egyes alá az első két meccs kerül bejelölésre, és így tovább. a kettes alá akkor a másodszor leírt...

Ha gondolod , hogy érted jelezz vissza, ha nem akkor is, mert akkor bővebben leírom.

Üdvözlettel Imre

zoley.. 2010.01.16. 19:52:18

Szervusz Imre!

Köszönöm a gyors válaszodat igy már teljesen értem hogy hogyan gondoltad a hatos kötést csak én abban hibáztam hogy a 18 kiválasztott meccsből 9 eltalált eseménynél néztem meg a varit,de kihagytam azt a szempontot hogy az egymás alá kivett eseményeknek jönni kell legalább négy helyen! Igy nem volt olyan szeló ami hozta volna az eredményt! Ha esetleg tudsz olyan varit ami ugy 60 %-ban eltalált eseményeknél legalább visszahozza a ráköltött lóvét nagyon szivesen venném és megköszönném ha elküldenéd.

Üdvözlettel Zoley..

imreimre 2010.01.16. 20:00:08

@zoley..:

Szervusz Zoli !

Még itt vagyok, de mindjárt megyek luxornézőbe..

A javaslatom

10 játékból hatot eltalálsz, mos t nem tudom 50 vagy 51 darab ötöe kell tippmíxre..itt megtalálod valahol..

Ha tízből hetet találsz el, akkor tizennyolc darab ötös kell.. de tíz darab négyes is jó...

Mind itt benn van a blogban.

Üdvözöllek, Imre

Taxis Laca 2013.01.16. 20:16:04

Hello Imre Mester!

Olyan variációra lenne szükségem amivel hatékony lehetek 7 eseményből minimum 4et eltalálva. 70% tippelek de sajnos nem jó a szelvényírási technikám :(

jani75 2013.02.04. 19:35:12

Szia Taxis Laca !
A kért variációkat megtalálod Imre blogjában az archívumban a 2008.15.heti bejegyzések között ! Jó válogatást és sok szerencsét ! Üdv.: Jani

imreimre 2013.02.05. 07:57:42

Sziasztok !

Köszi , hogy válaszoltál .

Tulajdonképpen én is kerestem , de már nem volt időm végignézni az oldalaimat ...

Ha tudjátok alkalmazni , az jó .

Sok sikert .

Üdv , Imre
süti beállítások módosítása