Variációk és képek

Többnyire saját variációkat teszek fel Mindenki kedvére,vagy kedve ellenére.Mivel hiányzik Magyarországon egy jó variközlő újság,amiben megjelennék,így kénytelen leszek ezúton közölni kedvenc variációimat,Mindenki kedvére vagy... Remélem sok felnőtt szerencsejátékos hasznát veheti közléseimnek. Imre Lakat

Friss topikok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

IndaFotó képek

Szervusz PAPAMIX !

2010.02.15. 09:11 imreimre

             Kommentek kivül-belül...

 

  AZ ALÁBBI SOROKAT  a kommentekből vettem ki, mert élénk eszmecsere folyik ott is, és Papamix régi motoros a tippmix játékában.

 

                                    Szervusz Papamix !

Ez a vari nekem is megvan többféle levezetésben, és ennyi szelvényen.
De ha tízből nyolcat eltalálsz, az azt is jelenti, hogy kettőt nem találsz el. vagyis kilenc szelvény helyett elég három szelvény, két darab hármas kötés, és egy darab négyes kötés. De ha egyesben is fogadható is van közte, akkor lehet már másként is variálni.Pl. kettő darab kettes kötésű tippszelvény, és egy hatos kötésben. Egy szelvényed mindenképpen nyerő.
Ezernyolcszáz helyett, alapból csak hatszázért játszod meg.

Kiteszem a blog elejére is, hátha nem mindenki olvassa a kommenteket. A Tiédet amit a kommentekhez beírtál ,  azt nem, mert nem tudom honnét származik, de a sajátomat azt nyugodtan feltehetem.

Az se baj, ha itt a kommentek közt is van variáció..., ami jó is ráadásul.

Gratulálok Papamix.

 

Most pedig jöjjön a vari..

Tíz eseményből nyolcat eltalálsz, kilenc darab hatos kötésű tippmix szelvény kell.

Első változat :

1 2 3 4 9 10        1 2 3 5 6 8       1 2 4 6 7 8        1 2 5 7 9 10        1 3 4 5 7  8

1 4 5 6 9 10        2 3 4 5 6 7                                 2 4 5 8 9 10        3 6 7 8 9 10

 

Második változat:

1 2 3 4 8 10       1 2 3 5 7  8       1 2 3 6 8 9        1 2 5 6 7 10          1 3 4 6 7  9

1 4 5 8 9 10       2 3 4 5 9 10                                2 4 6 7 8    9         3 5 6 7 8 10

 

Harmadik változat:

1 2 3 4 6  7       1 2 3 5 8  9        1 2 5 6 9 10        1 3 6 8 9 10        1 4 5 7 8 10

2 3 5 6 8 10      2 4 7 8 9 10                                   3 4 5 7 9 10         4 5 6 7 8  9                                  

 

Negyedik változat :

1 2 3 5 6 8        1 2 4 7 8 9       1 2 5 6 9 10         1 3 4 5 7 9        1 3 6 8 9 10

1 4 5 7 8 10      2 3 4 6 7 10                                 2 3 5 8 9 10         4 5 6 7 8  9

 Ezek a variációk mind teljesítik a címsorban leírtakat, ha tízből  nyolc eseményt eltalálsz, valamelyik szelvényen egy hibátlan hatos kötésed van.

Ugyan ezt az eredményt sokkal kevesebb szelvényből eléred, mivel kettő hibád van valahol. Erre a megoldás elegendő, ha két szelvényt hármas kötésben írsz le, egy szelvényt meg négyes kötésben.

Például így :

                 1  3  5 :             2 9 10 :               4  6  7  8 :

 

Egy szelvényed  hibátlan, és csak hatszázért játszod, mivel két hibát három szelvényen ki lehet küszöbölni. Még az is előfordulhat szerencsével, hogy a hibák egy szelvényen találhatók, és ezért kettő  tipped lesz hibátlan.

 

Most pedig ha már itt tartunk, leírom a tíz eseményből nyolcat eltalálsz , hat darab ötös kötés kell egy nyertes szelvényhez.

Első változat :

1 2 3 4 6       1 2 3 5 7       1 2 8 9 10     3 6 8 9 10      4 5 6 7 9       4 5 7 8 10

 

Második változat :

1 2 6 8 9     1 3 7 9 10      1 4 5 8 10      2 3 6 7 10      2 4 5 6 9        3 4 5 7 8

 

Ezen varik mindegyike tudja a címben felsoroltakat. Itt is érvényes az, hogy két hiba esetén három szelvénnyel megfogod magát a  tíz eseményt úgy, hogy egy szelvényed hibátlan.

 

Jöjjön még egy változat, ugyan erre a verzióra, vagyis nyolcat eltalálsz tíz eseményből...

Négy darab négyes kötés kell összesen.

        1 2 3 7               1 2 5 8               3 5 7 8               4 6 9 10

 

Ha takarékon akarsz játszani, és érzed, hogy nincs több kettő hibánál, akkor ezt a legutóbbit ajánlom.  Mindenképpen, mivel csak egy szelvénnyel több mint a kontra tippjeim, de mégis mind négyes kötésű, ami megfontolandó.

Természetesen amit ide beírtam,az összes vari mindegyike használható. A rendes variációk épp úgy, mint a takarékos kivitel, mind hozza a nyereményt legalább egy szelvényen, de csak akkor, ha egyébként a nyolc meccset eltaláltad bárhol a tízből .

Nos jó játékot, és latolgatást kívánok. Ha valakinek kérdése van, beírhat a kommentekbe, amint időm van, szívesen válaszolok, sőt tudok esetleg extrán küldeni varikat, a kéréstől függően.

 

Üdvözlettel , Imre Lakat

35 komment

Címkék: variációk tippelj

A bejegyzés trackback címe:

https://imreimre.blog.hu/api/trackback/id/tr971759363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lambert 2010.02.16. 21:04:58

Üdvözletem imreimre !
Már többmint egy éve olvasom a blogod és nagyon hasznosnak találom,ezúton szeretnék köszönetet mondani ,hogy vagy és időt szánsz jobbnál jobb variációk készítéséhez. Jó magam is próbálkoztam variációk készítésével, de nem sok sikerel.
Remélem még tanulhatok tőled.
Személyesen inkább a tippelés módszertanával foglalkozom. Ha sikerül kidolgoznom, hogy nagy százalékban jöjjenek a tippek ( ha nem is 100%-ban), de legalább 80%-os arányban, ötvözve a variációidal akkor nyereséges lehet a játék.
Üdv: Lambert

imreimre 2010.02.17. 09:41:44

Szervusz Lambert !

Ha tetszik a blogom, annak igen örülök, és remélem máskor is belépsz, és üzenetet hagysz nekem. Vannak még hibáim nekem is, de igyekszem jó és érdekes varikat feltenni, amivel kifoghatjátok a szerencsét.

Amit most tettem fel, az egy csetsorozat eredménye, egy másik bejegyzésem alatt mintegy nyolcvan komment következménye.

Ha a tippek módszertanával foglalkozol, kezdenéd azzal, hogy leírsz tíz tippet, és igyekezz minél többet eltalálni. Ne csak papirformát, hanem amit úgy érzel, hogy bejöhet. Ha a felét eltalálod mindig, akkor már van esélyed folyamatos nyerésre, mert itt akadnak olyan varik is, amiket csak ötven százalékos találatra készítettem.

De találsz itt olyan varit is, ahol pl. 16 eseményből hetet találsz el, és csak 108 darab négyes kötés kell. Itt a találati arány kisebb mint ötven százalék. Ráadásul ez a vari, ha jól belenézel, minden szám egyformán szerepel benne.

Alapja , ha egyik felében eltalálsz négy számot, akkor hetven darab négyes kell. ha mégse, akkor a másik felében találsz el négyet, és akkor ott kell hetven darab. Ez együtt 140 darab. Mégis a vari csak 108 szelvény.

kb egy évig csiszolgattam, míg minden a helyére került. Az elméletnél tehát harminckettő szelvénnyel kevesebb.

Ha kérdéseid akadnak, tegyed fel. Majd válaszolok, egy-két napon belül.

Örülök a belépésednek, üdv, Imre

lambert 2010.02.17. 15:04:48

Üdv mindekinek!

Ha nem sértelek meg benneteket felbátorodtam , hogy megosszam veletek a mai tippjeimet remélem szerencsésen válogattam ki a mecseket és másoknak is hasznára lesz.

156 Karlsruhe- 1860 München D
159 Nijmegen - Willem II H
197 St. Johnst - Hibernian D
208 Crystal Pal. - Reading D

Üdv: Lambert

papamix 2010.02.17. 15:45:04

@lambert: szia Lampert!

Üdvözölek mixelök között!

szerintem a 159.-es V. lesz.A többi jónak tünik.
Üdv:papamix.

ISTipp 2010.02.17. 15:50:16

@lambert:

Üdv Lambert!

Remek dolgok kerülnek elő ebben a blogban és főleg emberek.Olvasom, hogy "a tippelés módszertanával foglalkozol".
Megosztanál 2-3 fontosabb "tippet" a tippelés módszertanából, aminek nagyon nagy arányban van bekövetkezése sportfogadások terén, pl: labdarúgásban?

Köszi előre mindenki nevében.

Üdv: Istipp

papamix 2010.02.17. 16:40:36

@imreimre: szia Imre!
Nagyon jo a varid,de en is ugy vagyok mint Te,hogy nem nagyon vagyok most tele lóvéval .
16-7=4talállat 108 szelveny amugy is sok,hát még most. van egy olcsóbb:16-8=4=59.szelvény,de nem hozza meg az árát mert nagy oddszok kellenek hozzá,annyit meg nem találsz el hogy be jöjjön az ára. Sajnos ez egy ilyen játék jobban járunk,ha nem merülünk bele a játékba,ha nincsenek jó megérzések.
Van egy jo szisztemam ime:

Olyan meccseket kell kivenni 2,2-es oddsznál nagyobbakat 3-4drb.-ot és ezeket eltalálni 4lövesböl,aztan egy masik 3-4-et ,es ezeket mindegyiket-mindegyikkel összekeverni az 4x4=16.drb szelvény=548.oddsz minimum.
30 éve töröm a fejemet a varikon,e ha nincs ssok pénzed sajnos nem tudod meg játszani őket,igy megvárom amig lesz egy kis lé aztán majd bele merülök a nagy varikba.
Üdv:papamix

Holi 2010.02.17. 18:49:56

@lambert:
Üdv, néked itt, mennél többen tippelgetünk itt annál jobb szerintem. Ha lehet akkor szerdára és hétvégére add le amit te nyerőnek találnál. Ez persze csak az én kérésem lenne, ezt is csak szeretném ha igy csinálnád mert akkor lenne időm megnézegetni. Ha igy teszel megköszönöm.

Ha erről a módszertanról mondanál valami bővebbet, amiből lehetne valami kis többletet kihozni, ugy anyagi mint szellemi értelemben, azt is meg köszönném.

imreimre 2010.02.17. 19:15:59

@lambert:

Szervusz Lambert !

Hát először én is hazaira vettem a 159-est, de mire kiértem a totozóba, átírtam X-re, és a Crystal p-ét is X-en hagytam. De mindkét BL meccset D-re tettem , ráadásként a Rangers meccsét is D-re,

Ezt háromszázért dobtam fe, ha bejön , negyedmilkó a bukszámban.

De felraktam egy kontrát is, ami csak papírforma, éppen hogy visszakapom a tétem.

A mai nap nem tudtam belépni, biztos egy kémprogi volt az utamban, mert kérte , hogy a jelszavam ismételjem meg. Ilyenkor mindig kilépek, hátha ezzel másolná le a jelszavam.

Jó szórakozást estére.

Üdv , Imre

imreimre 2010.02.17. 19:19:29

@papamix:
Szia Papamix !

Ha nem hetet, hanem nyolcat találsz el abban a variban, akkor minimum négy darab tiszta négyesed van.

De könyörgöm, ha valaki 16 meccsből csak hatot talál el, az nonszensz. Én tízből eltalálok átlagban hetet. De nincs miből variálnom, ezért egy fix, és egy kontra a játékom.

Gyerünk nyerni...

Ja meg szurkolni...

Üdv , Imre

Holi 2010.02.17. 19:31:01

@papamix:
Üdv neked is Papamix.
Most ezt az utólsó részt nem értem ne haragudj.
most lehet nem jól számolok, de nekem ez nem 16 szelvény hanem 256. Csak az első csoport szémjegyei keverve a második csoport számjegyeivel 64 variáció nekem. Tehát az 1234 az 5678-al. És ez ugyebár 4x van az 256. most ha valamit félre értettem akkor elnézést.

Holi 2010.02.17. 19:35:21

@imreimre:
Imre. Ha sokat lépkedsz ki meg be akkor szerintem megfelelő lenne ugy csinálnod hogy: egy pendrivre kiirni egy txt formátumba a jelszavadat és a felhasználó nevedet, és azt copy paste-val beteszed a megfelelő mezőbe azt nem tudja sehova a keyloger kinaplózni mert nem vittél be egy billentyű paraméert sem.

imreimre 2010.02.17. 19:51:25

@Holi:

Szia Holi !

Ördögöd van, én erre nem gondoltam. Megcsinálom.Ma délelőtt nem tudtam belépni, mert kétszer kérte a jelszavam, Gyanús az ilyesmi, és másodszorra már nem írtam be, hanem kiléptem.

Köszi az ötleted.

Este meg nyerjünk valamit...

Üdv , Imre

Holi 2010.02.17. 20:08:33

Hát nagyon remélem, de ha nyerek is akkor csak annyi jöhet amennyit tegnap a leeds elvitt.
Ezt a kontra szelvényt hogy szoktad csinálni?

papamix 2010.02.17. 20:18:59

@Holi: hello! nem egeszen ertem,hogy mire gondolsz,hogy mit nem ertesz, 1 peda:

1 x 2 1 I.
1 x 2 2 II.
1 x 2 2 III.
1 x 2 1 IV.

ez 4 meccs 4xprobálod el találni,es csinalsz még egy ilyet es összekevered 4x4=16 szelvény

imreimre 2010.02.17. 20:19:21

@Holi:

Szia Holi !

Nagyon egyszerűen. Azt nézem amikor fixeket veszek ki, hogy egy csapatnak milyen gólaránya van. Mennyit ad. és mennyit kap. Aztán visszaemlékszem a tavalyi teljesítményére, meg a még régebbire. Ha csak nem gyámoltalan a csapat, akkor tippelek vagy egyest, vagy kettest. Az utóbbi időben megszívtam amikor kettest vettem ki, mert x-ek lettek. Ilyenkor vagy kihagyom, vagy ha kettest tippelek, akkor X.et írok be.

A kontra az csak félig kontra, olyan meccseket keresek, amik tuttik..éppen hogy visszakapom a manit, amit ráteszek aznap a játékra.
De a lényeg, hogy általában meghozza magát, vagyis nem vesztek. Máris van a következő napra játékom.
Ja és a legfontosabb..

Ne akarj minden játékban benne lenni, mert elaprózod a manit. Vagy tippmix, vagy putto, vagy kenó, de ne egyszerre kettő három játék. Már tapasztaltam amikor több játékban egyszerre részt vettem, csúfosan meg szívja az ember magát.

A játékom eléggé sikeres, mert nem tartok igényt zsebpénzre. Csak néha. De akkor több napos vagy hetes pechszéria van.

Ilyenkor kérek kiegészítést az asszonytól.

Üdv , Imre

ISTipp 2010.02.17. 20:48:49

@papamix:

A példa amit írtál nem lenne csak 2 oszlop?
Vagy elírás van benne, mert két dupla-hasonló sor van;
Nem inkább ezt akartad írni:
1 x 2 1 I.
1 x 2 2 II.
1 x 1 2 III.
1 x 1 1 IV.

Az Arsenal nem bukhat... és a Crystal sem remélem... Hajrá! A Nijmegen már 2 tart, pont most.

imreimre 2010.02.18. 09:28:41

@ISTipp:

Szia István !

Neked bejött, nekem elment, egy döntetlen se volt. A kontra viszont az hozta magát, úgy hogy megyek tippmixelni a totózóba.

Üdv , Imre

Holi 2010.02.18. 10:00:14

Üdv.
Amit a Manchester elvitt azt tegnap vissza hoztam.
Azt a pici pluszt meg felteszem hétvégéig.

imreimre 2010.02.18. 10:07:07

@Holi:
Szia Holi !

Hát én csak a kontrát, vagy hogy nevezzem.. a biztonsági játékom nyertem meg, de játszhatok tovább...
Hétvégére kreálj valami tippet is.

Feltettem a tízből-nyolcat... Gondolkodj rajta..

Üdv , Imre

Holi 2010.02.18. 10:56:06

Ez a mai lenne. szerintem másikat csak hétvégére írok.
029 H
035 V
038 H
042 H
046 H
052 V
056 D

És 1-2 két esély:
039 1x
049 1x
057 x2

Ezek lennének mára várom a tieteket is.

Holi 2010.02.18. 10:58:08

@imreimre:
Amugy megértettem a "kontra" játékaidat, csak azért volt először zavaros mert arra gondoltam valami trükk van benne, tehát egy másik szelvényen a kimenetel totál ellentétét rakod meg.

lambert 2010.02.18. 12:31:27

Szia Holi és ISTipp!

A tippelés módszertanáról fogalmilag azt kell érteni,hogy a sportfogadás nem tisztán szerencsjáték mint modjuk a lottó ,de nem is olyan stratégiai játék mint a sakk, valahol a kettő között van az igazság.
A teljes képhez hozzá járul az a tény hogy a mérkőzések kimenetelét bizonyos százalékban befolyásolják statisztikai törvényszerűségek,de természetesen mivel a labda gömbölyű így a véletleneknek is szerepe van a játék során. De a mérkőzések kimenetelét nagy százalékban nem a véletlenek döntik el.
A módszertan abban segít hogy azokból a statisztikai információ mennyiségből amelyeket a csapatokról kapunk a játék során a lehető legjobb felhasználási módszerel a legjobb tippet adjuk meg a jövőre nézve.
Ezért a számomra a sportfogadás vagy akár a totó nem csak arról szól, hogy nagy nyereményekre hajtok - bár jól jönne néha a sikerélmény - ha nem egy olyan játékos munka ahol a jővőben bekövetkező eseményt próbálom ki kalkulálni.

Természetesen ez kitartó folyamatos adat gyűjtésel jár és egy kis matematikai elemzéssel.
A módszertani elemzéseket pedig ugyan olyan pontos precíz módon kell végezni mint ahogy Imre barátuk is végzi a variációk össze állítását, amiért köszönet neki.

Még szólni kell még egy fontos dologról. a tippelés módszertanának csak úgy van értelme, ha párosul egy következetesen hatásos fogadási stratégiával pl ilyen fogadási stratégiák: tippmix variációk , martingale rendszer vagy az irányított odds stb.
Tudomásom szerint a profi sportfogadók is arra törekszenek (én még az nem vagyok), hogy a fogadásra szánt alaptőkét folyamatos növekedési pályára állítsák. Ez pedig csak úgy lehetséges, ha a jól kidolgozott módszertani tippeket a stratégiák jó hatás fokkal kezelik.

Ha sikerült érzékeltetnem a leírásból a módszertan és a fogadási stratégiák kéz a kézben járnak és egymást kiegészítik.
Sokan ott tévesztenek célt, hogy az időt sajnálják arra, hogy megfontolt kidolgozott rendszerek szerint gondolják végig a tippjeiket, csak arra várnak,(tisztelet a kivételnek) hogy szolgai modon lemásoljanak egy eljárást és rögtön várják az erdményt és, ha ez nem kedvező akkor fürdővizel együt kidobják a gyereket is.
Szerintem a sportfogadás egy nagy türelem játék is a kudarcok pedig arra valók hogy kiértékeljük őket és tanuljunk belőle ez által egy módszertan is finomodik csiszolódik és pontosabban értékelhetjük általa az eredményeket.

Ezzel a hosszabb leírással azt próbáltam érzékeltetni, hogy a tippelési módszertan statisztikára vagy kombinatórikára épülő irány elvek, tehát csodamódszer nics csak bölcsebb elgondolás.
Ha érdekel benneteket ezután is a módszertan szivesen megosztok veletek néhány irányelvet

Üdv: Lambert

imreimre 2010.02.18. 13:41:20

@lambert:

Szervusz Lambert !

Jól fogalmaztál.
Én is azt mondom, hogy nem mindenáron akarj nyerni. A veszteségeket eleve kalkuláld be, mert különben sokszor rosszul lehetne az ember. Nem régiben írtam, hogy szisztematikusan játsszon itt az egyik kolléga.. nem szabad mindenfelé elaprózni a játékot, hogy itt is egy keveset, ott is egy keveset... Akkor biztos szétszóródik a pénz is, az energia is, és nincs növekedési pálya.

A variációkat is tudatosan kell alkalmazni. Nem szabad mindenáron a legtöbb szelvényszámot igénylővel játszani. egyáltalán nem, mert sikertelenség esetén nagy a bukta.

Üdv , Imre

imreimre 2010.02.18. 13:44:20

@Holi:

Szia Holi !

Nem, ilyenkor még véletlen se teszem meg ugyanazokat a meccseket. Egészen más, és általam biztosnak tartott meccseket játszom, ez az én biztosítékom a vesztés ellen. Általában bejön. Tegnap is bejött.
Csak azt nem értem, miért nem azokkal játszom mégis ?

Üdv , Imre

ISTipp 2010.02.18. 14:42:28

@lambert:
Üdv Lambert!

Igen, az érzékeltetés megvolt... valami ilyesmire számítottam.
A martingale módszerekből levezettem magamnak párat,de oda is nagy tőke kell mint egy sok variációs tippmix játékhoz, ami még kivitelezhető lehetne de amit olvastam, hogy egy hosszabb bukás szériánál (8-9-10)szóló tippek esetében is tuti a Csőd.

Az irányított odds-k fogadási stratégia azt nem ismerem, így első hallásra, az miből áll (vagy mégis, csak az elnevezés nem ismerős) ?

Egy két irányelv nem jönne rosszul...

MA én egy ilyesmi "kontra szelvényt" tettem:
Liverpool - Unirea H
St. Liege - Salzburg H
Hertha - Benfica HD
Fulham - Shakhtar DV
Ath. Bilbao - Anderl H

Imre módszertanát alkalmazom, nem titok...
és persze külön még a fenti 5-höz csaptam másik hármat.

FC.Copenh - Marseille D V
Kazan - H. Tel Aviv H
Club Brugge - Valencia V

Hajrá SC Vari !!!

Üdv: Istipp

ISTipp 2010.02.18. 14:47:31

@imreimre:

Lehetséges, hogy nem "hiszel" Fortuna meglepetésében, amikor utólag arra jössz rá, hogy mért nem azokkal játszol...
Sokszor esek én is ilyesmibe.
Ilyesmire hol kapható, "varázs ital" vennék belőle a totózóba menet előtt ??

Ki tudja írja meg Nekünk!

ISTipp 2010.02.19. 13:19:18

Na, akkor ma is lesznek meccsek:
folytatom a kontrás megoldást,tegnap kevésen múlt:

Genk - Lokeren H
G.A.Eagles - Telstar H
Roda - Heracles D V
Bielefeld - Duisburg H
Cambuur - TOP Oss H
Laval - Nimes H

amit aztán hozzájuk csapok:

Eindhoven - Zwolle H
W. Neustadt - R.Wien V
Rotherham - Torquay H
Maritimo - Nacional H D
Union Berlin - Koblenz D

ez a kezdő 11! csak péntekre.

ISTipp 2010.02.20. 15:36:35

Üdv mixelők!!

A előre bundázott mérkőzések ellen hogyan lehet védekezni?? Tudni kell hol és mikor...
Szerintem minden bajnokságban mennek a simlizések a meccseknél.

Lambert szerinted, mit tippeltél volna egy mérkőzésre, ha levezeted a tippelés módszertanával?
Nehogy kötekedésnek vedd, csak kíváncsi vagyok, hogy "V" tippeltél volna a Torino - Salernitana mérkőzésre... per pillanat 1 - 3 az állás 70 percben.

Persze tudják sokan a mixxelők között, h az olaszok a simlizések művészei...

Eszméletlen...azért !!!

Istipp

lambert 2010.02.21. 00:28:40

Szervusz IS Tipp

Távol álljon töllem, hogy kötekedésnek vegyem a módszertannal kapcsolatos kérdéseidet. Bár én sohasem elemzek nyilvánosság előtt mérkőzéseket utólag, mert kimondatlan vád érheti az elemzőt "persze utólag már könnyű okosnak lenni" mondhatják a távoli szemlélők.
De most az egyszer kivételt teszek, már csak azért is hogy segítsek a vizsgálódásban mind neked mind magamnak.

Az általad felvetett mérkőzés:
Torinó - Salernitana
Az oddsokat tekintve a torinó győzelmére adtak atlag 1,35-et ami azt jelenti, hogy közel 65%-os
győzelmet határoztak meg a bukmékerek.A valóságban
a Torinó győzelme jelenlegi formája alaján jóval elmarad a várttól.
Csak 20%-os győzelmet mondhat magáénak hazai környezetben, ami azt jelenti hogy az utólsó 10 hazaimérkőzését tekintve a tabella 20-dik utolsó helyén tanyázik.
A Torinó képlete a következő:
Torinó (20%győzelem +4)VD)
Salernitana (30%Pontszer-3)VV)
A legjobb esetben is a stisztikai képlet alaján és
hasonló erőarányokkal lejátszott mérkőzéseket vizsgálva az oddsok a következő képpen alakulnak átlagban: H 2,22 D 3,05 V 2,68
Ha igy nézzük a mérkőzést Salernitana ponszerzése esetleges győzelme egyáltalán nem kizárható.

Ezzel nem azt akarom mondani, ha én felvettem volna a szelvényemre a mérkőzését akkor csak is V-re teszek, de az biztos hogy nem az 1,35 odds tükrében vizsgáltam volna a mérkőzést.Ebből is látható hogy bizony, néha becsapós az odds értékek megadása a csapatok jelenlegi formájához viszonyítva.

A bundával kapcsolatos kérdésedet majd még később megválaszolom, de már most előre haladt az idő
lefekvéshez kell készülődni. Jó északát mindekinek!

Üdv Lambert

ISTipp 2010.02.21. 09:55:07

@lambert:

Értettem a levezetést, és igen "sokszor" becsapósak az oddsok értéke, tény és való...

Lambert, használsz valami progit a módszertanhoz vagy mindet "papíron ceruzával végzed" már úgy értve hogy amiket megjátszásra gondolsz.
Esetleg a módszertant legtöbbször hétről hétre ugyanazon csapatokról készíted??

Üdv: Istipp

lambert 2010.02.21. 10:28:43

@ISTipp:

Általában papírt és ceruzát használok, majd renszerezem.
De mondjuk bizonyos hoszabb számításokat, mint mondjuk az információmenyiség kiszámítása, ahol százalékot, varianciát és szórást számolok ott excel is használok.
Tehát különösebb progit én nem használok, ha nem a módszertan mentén egy következetes gondolkodást próbálok elsajátítani. Kapirgálok a statisztikai
"szemétdombon" hátha találok egy gyémánt félkrajcárt.
Azt viszont már tapasztaltam, hogy minél rövideb lépésekből áll a gondolati levezetés annál céra vezetőbb.

Üdv Lambert

imreimre 2010.02.21. 12:17:26

@ISTipp:

Szervusz István !

Szeretnélek megkérni, hogy előre bundázott meccsekről itt ne beszélj, mert nekünk nem lehet ezeket itt firtatni. arra való a rendőrség, és a nyomozóhivatal.

Tény , hogy akadnak b.gyanús meccsek, de itt leírni nem kívánatos. Sőt megnevesíteni meg egyenesen tilos a csapatokat bunda ügyben, mert nyakon vágnak bennünket.Még példaként se lehet nevesíteni...

Ami biztos, a váratlan eredmények nem biztos, hogy bundázott eredmények.

Lambert jól vezeti le tételeit, tanulhattok Tőle. De erről nyilvánosan itt beszélni nem szükséges. Váratlan eredmények mindig akadnak. Főképp ha a csapat európai kupákban érdekelt, előfordul sokszor, hogy arra koncentrál már a hazai bajnokin, és kikap. De erre vannak a variációk, és a tippelési lehetőségek. Azért mert kikap egy éllovas, az attól még nem bunda. Akkor válhat azzá, ha bizonyíték van arra. Amíg nincs, addig csak váratlan eredményről írj ezentúl, és ne Bundáról. Köszönöm István.

Üdv , Imre

ISTipp 2010.02.21. 13:04:29

@imreimre:

Oké, b. téma törölve.
Elnézést Imre.

Bizonyos fórumokon olvastam, ilyen témában...

Csak tippelés a téma és varik.

Üdv: István

petya@ 2010.02.21. 16:32:38

@lambert: Szia Lambert!Elnyerte a tetszésemet a számításod.Elismerésem!Kérlek ecseteld ,hogy kezdesz neki,tudod elég lassú felfogású vagyok!ÜDV Petya

lambert 2010.02.21. 19:59:49

@petya@:

1. kiválasztok háromesélyes mérkőzéseket
PL H2,20 D3,10 V2,58
2. képleteket felállítom mindegyik mérkőzésre
amár leírt módon.
3. majd a mérkőzéseket négyes csoportokba sorolom
4.csoportból kiválasztom azt a mérkőzést amelyről a legtöb információt tudom kiolvasni az összesített tabelláról. PL mennyire van veszélyben kiesést illetően, vab -e reális esélye a nemzetközi porondra kijutni, menyire szereti a döntetlent stb.....
5. racionális adatokat összegyúrom az intuíciómmal és kialakítom a véleményem

Ha érdekel hogyan egyeztethető össze a racionális statsztika az irracionális intuícióval szivesen válaszolok.

a Képletekkel kapcsolatban ha nem világos valami kérdez..

Üdv:Lambert
süti beállítások módosítása