Variációk és képek

Többnyire saját variációkat teszek fel Mindenki kedvére,vagy kedve ellenére.Mivel hiányzik Magyarországon egy jó variközlő újság,amiben megjelennék,így kénytelen leszek ezúton közölni kedvenc variációimat,Mindenki kedvére vagy... Remélem sok felnőtt szerencsejátékos hasznát veheti közléseimnek. Imre Lakat

Friss topikok

Naptár

december 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

IndaFotó képek

Szervusztok Tippmix társak ... Csúcsvarik, hogy nyerjetek... Imre Lakattól

2010.03.19. 07:47 imreimre

                 Szervusztok Tippmixtársak !



Keveset voltam az elmúlt héten, de a kommenteket általában elolvasom.
Lambertnek ajánlom a mai Menümet, ha megszívleli, meg másoknak is, de kijelentem a labda kerek... Itt van a tegnapi ukrán kupameccs, Gomel elpáholta a Dinamót, és tovább jutott, én meg elúsztam a papírformával. 1,22 -es szorzója volt a hazai tétnek. Tegnapelőtt viszont összehoztam egy tizenkettes szorzót, ami több is lehetett volna, de megálljt mondtam magamnak. Csak utólag derült ki, hogy még az összes kivett tippem jó volt.

Nos ezért úgy gondolom, érdemes lesz feltennem olyan varit, ami egy egész sorozat, tizenkét meccset lehet fogadni mindegyikben, és van bennük kettő , ami a Sportfogadásban megjelent annak idején a nevem alatt. Megszívlelendő, mivel ez a két vari olyan, hogy mindegyikben a jelzőszámok egyformán szerepelnek.Természetesen azóta is világcsúcsok, nem akarok különösebben dicsekedni. Csak nem árt megemlítenem, mivel akkor még a Sportfogadás se tudta megcsinálni, csak én.

Ezért is jelentek meg.

 

Nem is habozom, hanem máris ahogy jönnek sorban a varik, mindegyiket földobom.

 

Tizenkét meccsről szól mindegyik, és mindenhol tízet el kell találni, ahhoz, hogy nyerjetek. Ez a közös, ami más , az a megjátszható szelvények száma. Ezért, csak az ötös kötéstől felfelé írom be a varikat.

 Tizenkét meccsből tízet eltalálsz ,  öt darab ötös kötésű tippmix szelvény kell. Egy szelvényen hibátlan lesz a sorod.

1    2   3  6  11 :  1  4  5   6  7  :  1  8  9  10  12  :   2  4  8  9   10  :  3  5  7  11  12 :

Ez lenne az első vari. Annak ajánlom, aki nem bizik tippjeiben , és alacsony szorzókat mert csak kivenni.

A következő ugyanez a felállás, de itt hatos kötésben teszem fel a varit. Itt szintén legalább egy darab hatosod lesz ,és csak hat szelvény kell hozzá, ha tízet eltalálsz a tizenkét eseményből.

     1  2  3  4    5  12     :    1   4  5  6   9  11  :   1  7  8  9  10  11  :

     2  3  6  9  10  12    :    2  3  7  8  11  12  :   4  5  6  7    8  10  :

A szorzókat egy kicsit magasabban lehet kivenni... de minden itt megírt varira jellemző, hogy ha 1.6--1.7 szorzó van, azzal már bőven nyersz.

 

A következő ebből a sorból, a hetes kötés. Mindenestül csak  kilenc szelvény szükséges a nyeréshez.

 1   2   3   4   5   6   7     :  1   2   3   6   8   9 11    :   1   3   4    8   10 11 12  :

 1   3   5   8   9  10 12   :  1   3   5   9  10 11 12   :   2   4   6    7    9 10 12  :

 2   5   6   8  10  11 12  :  4   5   7   8    9 10 11   :   4   5   7    8    9 11 12  :

Mindenestül kilenc tippsor, de sokat hozhat. MixGyuri ha komolyabb szorzókat vesz hozzá, és kihagyja a döntetleneket, nagyot szakíthat.

 

Most jöhet az a két vari, ami a Sportfogadásban megjelent annak idején. Azt gondolom, már bennt vannak itt valahol hátul, de így egy sorozatban még nincsenek meg.

Tizenkét meccsből tízet eltalálsz, tizenkét darab nyolcas kötés kell, és ha teljesültek a feltételek, akkor egy szelvényed hibátlan lesz. Természetesen a nyerés feltétele a hibátlanul kitöltött szelvény is .

 

   1   2   3   4   6   8 10 12   :       1  2   3   4   7 10 11 12  :

   1   2   3   6   7   8   9 11   :       1  2   4   5   6   9 11 12  :

   1   2   5   7   8   9 10 12  :       1   3   4   5   7   8   9 12  :

   1   3   5   6   9 10 11 12  :       1  4   5   6   7   8 10 11   :

   2   3   4   5   8   9 10 11  :       2   3   5   6   7  8 11 12  :

   2   3   4   5   6    7  9 10  :       4   6   7   8   9 10 11 12  :

 

Nem sok szelvény, de ha nagyot akarsz szakítani, és csak mindig egy-kettő megy el, vagy három, akkor érdemes ezzel  varival próbálkozni.

Ez a vari a Sportfogadásban megjelent 2002.01.23-án.Azóta is ez a legkevesebb szelvényszám .

 

És most jöjjön a csúcsok csúcsa , ha tízet eltalálsz tizenkét meccsből, akkor huszonnégy darab kilences kötésű tipp szelvény szükséges.

 

             *12 -10 24 db 9-es típus*

 


         1 2 3 4 5 6 8 11 12              1 2 3 4 5  6  9 10 12

           1 2 3 4 5 7  8  9 11              1 2 3 4 5 7 10 11 12

           1 2 3 4 6 7 8 10 11              1 2 3 4 6 7  9 11 12
 

           1 2 3 4 7 8  9 10 12            1 2 3 5 6 7   8   9 10

           1 2 3 5 6 7 8 11 12             1 2 3 5 8 9 10 11 12

           1 2 4 5 6 7  8  9 12             1 2 4 5 6 8   9 10 11
 

           1 2 4 5 7 9 10 11 12           1 2 6 7 8 9 10 11 12

           1 3 4 5 6 7   8 10 12           1 3 4 6 8 9 10 11 12

           1 3 5 6 7 9 10 11 12          1 4 5 6 7 8   9 10 11
 

           2 3 4 5 6  7  9 10 11           2 3 4 5 6 8  9  10 12

           2 3 6 7 8 9 10 11 12           2 4 5 6 7 8  10 11 12

           3 4 5 6  7 8  9 11 12           3 4 5 7 8 9  10 11 12

 

 Ez lenne az utolsó a sorból. Forgasátok haszonnal. Ha valaki ennél kevesebből állítja elő, annak megkóstolom a szarvaspörköltjét.

Jó tippelést, és kommentezést.

Besuvasztok egy nyári fotót, a nyereményből itt is pihenhettek.

                         Bibione , a világítótorony.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Üdv, Imre

 

 

 

85 komment

Címkék: variációk tippelj

A bejegyzés trackback címe:

https://imreimre.blog.hu/api/trackback/id/tr11851479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lambert 2010.03.19. 15:35:57

Mai tippjeim (péntek).

3/5 kombi

097 Hartberg - Austria Wien Amatőr H
099 Cottbus - St. Pauli V
108 Den Bosch - AGOVV H
113 Maastricht - F. Sittard H
121 Chateauroux - Tours H

Remélelem kamatoztatni tudjátok...sok szerncsét!

Üdv: Lambert

imreimre 2010.03.19. 15:43:35

@lambert:

Szervusz Lambert !

Én már elmentem feladtam, de hasonlóra gondoltam én is. Raktam fel pár varit az elejére, aki biztos a tippjeiben, és csak egy-kettő megy el általában, az sokat kamatoztathatja.

Jó hétváégét, sok nyereményt.

Üdv , Imre

imreimre 2010.03.20. 12:45:41

Sziasztok !

Lambert !

Gondold át Te is ...

Az az ötletem támadt, hogy mondjuk hétfőtől mindig a legutoljára feltett variációim alatt kommentelnétek.

Igen egyszerű, de hasznos lehet az ötlet. Ugyanis most mindenki ott kommentel, ahol éppen belépett először, vagy másodszor. természetes, hogy az összes kommentelőt nem látjátok.
Viszont ha mindenki az utolsónak feltett , vagyis a legelsőnél kezd el beírogatni, akkor összejöhet az, hogy megtudjátok azonnal beszélni az esélyeke.

Jó nyereményeket kívánok a hétvégére.

Üdv , Imre

lambert 2010.03.20. 20:14:15

Szervusztok mixtársak!

Nehéz kerti munkaután haza tértem...most látom hogy 3/5 kombi 3 találatott hozott...és persze a legnehezeb döntetlen jött...de a könyebbek mentek.
Minden esetre nem szomorkodom mert a befektetés vissza jött..és még egy kicsi plusz is van.

Nagyon szúrkolok neked Imre...remélem a döntetlenjeid jönnek....az eredmények alapján eddig igen jól állsz.

Üdv: Lambert

imreimre 2010.03.20. 20:25:58

@lambert:

Szia Lambert !

Eddig kettő megvan. Most jön a neheze, legalább egy még kéne.
Köszi a szurkolást.

Gratulálok Neked is.
Üdv , Imre

mixgyuri 2010.03.20. 20:26:19

@lambert: Szia Lambert !

Gratula neked is.
Nekem mára az Inter és sevilla győzelem kell.
Ha van kedved nézd meg az eddig irtakat,mármint amit beszélgettem Imrével.
Van egy-két tippem.A Decemberi blogon,mivel én ott jelentkeztem be először.

Mondj kérlek véleményt,ha nem vagy fáradt.

Szia :Gyuri

imreimre 2010.03.20. 20:27:45

Megvan a harmadik is.. A Dortmund az elment.

Üdv , Imre

lambert 2010.03.20. 20:57:27

@mixgyuri:

néhány gondolat a döntetlenekről ....
Tény hogy a döntetlen ugyan olyan tipp mint a H vagy a V...de érdekes módon a működik egy furcs pszichológiai csapda a döntetlenek fogadását illetően....ez még a fogadási tétlapon is meglátszik amikor a döntetlenek oddsait figyeljük...rendre magasabbak kivéve néhány olasz bajnokságot vagy a francia liga 2-tőt.

Minden esetre ha a heti totó műsor sajtó tippjeiben mintha megszönne ez a fura pszichológiai csapda és rendre találkozunk olyan tippekel amelyekben szerepel az X.

Ami podig a logikát illet a következő meggondolás is rámutat arra a tényre hogy a bukik nem is olyan ostobán állapítják meg a döntetlenekre a magasab oddsot a félelm a döntetlenekröl nem is olyan alaptalan.

Figyeljük meg az eredményeket abból a szempontból hogy altalában a mérkózések 75-80%-ban 4 gólnál több nem esik: 0-0 0-1 1-0 1-1 2-0 0-2 2-1 1-2
2-2 3-1 1-3 0-4 4-0

A döntetlenek arány 3/13 azaz csak a 0-0
1-1 és a 2-2 eredménynél születik döntetlen vagy is 23%-ban, ezért vannak a magas oddsok.....de azért nem ennyire sötét a helyzet...ha figyelembe vesszük hogy a csapatok milyen arányban játszanak eseteként úgy hogy valamelyik csapat nem lőgólt vagy is az eredménye gólt illetően 0,.....ilyenkor a sorozatból ki kel vonni azokat az eredményeket ahol az általunk tippelt csapatnál nem születik gól ..,,Így csökenek a variációs lehetőségek és a döntetlenek százalékos aránya növekszik.........

tanulság , hogy tippelés során figyeljetek arra is hogy melyik csapat játszik mérkőzésein 0-ás eredményt vagy éppen nagyszázalékban lövi a gólokat...

Üdv:Lambert

lambert 2010.03.21. 09:45:37

Mai tippjeim(vasárnap)

210 Zenit Szentpétervár - Szpartak Moszkva V
216 Oberhausen - Karlsruhe H
230 Siena - Bologna D
234 Sampdoria - Juventus V
235 Austria Wien - Salzburg V

Sok szercsét mindekinek

Üdv: Lambert

lambert 2010.03.21. 10:42:34

@imreimre:
Nagy gratuláció neked imre a 4 döntetlenért...fantasztikus ráérzésel játszotad meg őket...csak így tovább!!

Üdv:Lambert

imreimre 2010.03.21. 11:36:07

@lambert:

Szervusz Lambert !

Köszönöm a gratit. Már rám fért...

A tippjeid jók, sajnos én már elmentem és feladtam a mai menüm.

Holnaptól itt folytassuk, üzenem Mindenkinek. Ha teszek fel új varit, azon meg mindig a következő hétfőtől lehetne indulni. Én is úgy csinálom, hogy vasárnap teszem fel, ha lesz mit.

Üdv , Imre

mixgyuri 2010.03.21. 12:15:20

@lambert: Szia Lambert !

Köszi a hozzászólásodat.
Az indoklásodból sajnos nem sokat értettem,mármint a döntetlenek kiértékelésével kapcsolatban. Hidd el ez nem a te hibád,biztos jól vezetted le,de én ezekhez a matematikai dolgokhoz nem értek,ezt már mondtam neked az előzőekben.
Nekem az ilyenek teljesen" kinai-ak ".
Nagyon csodállak benneteket,Imrével és IsTipp-el együtt,akik ennyire profik a varik-ban,a kiértékelésekben,és a matematikai elemzésekben.
Sajnos én ezekhez,még hozzásem tudok szagolni.
De szerintem ez nem baj,mert nemlehetünk egyformák,és hogy is nézne ki a világ,ha mindenki mindenhez értene. A matekot,a logikát inkább meghagyom nektek,én meg inkább a végeredményre vagyok kíváncsi,amiket feltesztek a blogra.
" Dolgoztok helyettem is ",és ezért csak tisztelet nektek.
Remélem sokáig leszünk itt,és segitjük egymást.

Sok sikert neked is az elkövetkező időszakban.

Üdv : Gyuri

ISTipp 2010.03.21. 15:17:29

Helló haló mixelők!

Nagyon megy a téma, mint azt olvasva abból, hogy visszapörgettem a kommenteket. Beszállok én is a körbe.

Imre Mester ezt a fotót láttam már a másik blogban,(talán) de a varit nem. Elmentem, míg lehet :))
A két blogban más más varik vannak, mint vettem észre csak azért említem meg, hogy aki még keres varikat oda is nézzen be.

Mixgyuri sajna a könnyebb tippekel nem tudtam segíteni, de a nehezebb 2 jött, csontra ahogy sejtettem.

Lambert kertben munkálkodott, ahogy nekem is jutott olyasmiből, de volt időm átnézni a levezetését és mindjárt bombázom tovább "kérdésekkel".

Üdv: ISTipp

lambert 2010.03.21. 18:56:01

@ISTipp:

Szervusz István!

Még most kerültem internetközelébe ...örömmel olvastam hogy sikerült kiértékelned a leírtakat és világossá is váltak a dolgok.
A kérdéseidre válaszolva a következőket mondhatom...természetesen a leírtak csak háromesélyes mérkőzésekre érvényes, mert a konstans érték is erre a három esélyre van kiszámítva.

Ha például négyesélyes vagy ötesélyes variációk vannak akkor a konstans érték is más...és a szebadság fokok értékei is négyesélynél 3, ötesélynél 4....és ezekkel az értékekkel kell számolni.

De ha bőveben érdekel a téma a matematikában a variancia és a szórás elméleteinél megtalálod...bár a könyvekben bonyolúltabban magyaráznak.
Mindenesetre gyakorlatilag el lehet készíteni kosárra vagy más kétesélyes végeredményekre is az IM kiszámítását...csak más konstansal és a szabadságfok értéke is más.

Egyébként a szabadság fokot kiszámítása a következő képlet alapján történik n-1 vagy is az "n" nem más mint az esélyek száma és ebből kivonod az 1-et PL: 5 esély, akkor 5-1=4, tehát a szabadság fok "4" ötesélyes mérkőzéseknél.

Üdv:Lambert

lambert 2010.03.21. 19:14:13

@mixgyuri:

Szervusz mixgyuri!

Semmi baj mixgyuri...a matek nem számít csak az hogy képesek legyünk segíteni...és ha már egy keveset is megértünk a másik kommetjéből már az is közeleb vissz a megoldáshoz.

Egyébként én sem vagyok az a kimondott Einsten matekból.....bár az igaz hogy a nagy szerelmem a csillagászat...ahoz pedig kell matek....ezt próbálom a fiamba is lassan... lassan csepegtetni....csak az a fura hogy a tippnix statisztikám jobban érdekli.

Üdv:Lambert

mixgyuri 2010.03.21. 22:07:26

@lambert: Szia Lambert !

Nemrég jöttünk haza,egy kicsit buliztunk a lányommal,a szülinapját ünnepeltük.
Láttom,hogy irtál.
A hobbyd nem rossz,érdekes lehet a csillagászat.
A fiadon csodálkozol? Biztos azért a génjeidből örökölt egy keveset,csak a Tippmix génekből többet.
A ma nap nem volt számomra nyerő,ma rosszul tippeltem.
Bár ha megnézed amit Imrével beszélgettünk ott feltettem 12 db.kisoddsú meccset,abból 1o db.bejött./ a Feyenord meccset is idesorolombár azt törölték így 1-es odds /
No mindegy majd legközelebb.

Sok sikert neked.

Üdv: Gyuri

imreimre 2010.03.22. 07:38:38

Sziasztok !

A tegnapi döntetlenjeim elszálltak , mint a békepipa füstje Colorado államban, az indiánoknál..

A három fixem ült viszont, aki megtette simán az nyert is. Én is megtettem , kibővítve még , amit már nem mertem ajánlani nektek, az be is jött , így a bukott pénzemet is majdnem visszanyertem.

Mai napra nincs elképzelésem, mivel én a zöld ingyenes újságot forgatom, és még nem voltam el beszerezni.

Amit a teletytről levettem , mint lehetséges papirformákat, azokat beírom, de nem azentírás, hogy mind jön is.

027 1 :

030 1 :

033 1 :

037 1 :

041 1 :

045 1 :

048 1 :

055 1 :

Ezt csak kutyafuttában néztem jónak, döntsétek el, mi az igazság.

Üdv , Imre

mixgyuri 2010.03.22. 16:57:07

@imreimre: Bocsi mindenkitől !
Elfelejtettem,hogy mától megváltozik a beirási oldal.Még a régire irtam.
Ha lehet mostmár ide erre az oldalra válaszoljatok,írjatok,ne a másikra.

Köszi.

Gyuri

mixgyuri 2010.03.22. 17:14:25

Nézegetem a holnapi kinálatot,és van egy-két tippem megfontolásra.

1./ 095. Boulogne nyer V- 1,93 /francia kupa negyeddöntő. /

2./ 096. Auxerre nyer H- 2,15 / francia kupa
negyeddöntő./

3./ 101. Debrece nyer V- 1,72 /magyar kupa elődöntő 1.mérkőzés./

4./ 116. Westham nyer H- 1,7

5./ 123. Bristol City nyer H- 2,1

6./ 125. Notthingham nyer H- 1,58

Megfontolásra egy meglepi meccs.A Bremen-Ausburg német kupameccs,elődöntő.
115. Bremen vagy Ausburg jut tovább V- 3,95.
A kupameccsen minden előfordulhat.

Véleményetek,ezekről,vagy esetleg ezektől jobbak?

Üdv. Gyuri

mixgyuri 2010.03.22. 17:22:14

Valaki van közületek,aki az Olosz B osztályban járatosabb mint én.
Ott is vannak egész jószorzós meccsek,holnapra.
Azokból sem lenne rossz válogatni.
Most nézem,a 133.-as St Johnstone-Falkrik H-ba 1,75 odds. Ez sem rossz.

Valami jó tipp?

Gyuri.

ISTipp 2010.03.22. 17:44:08

Szervusz Lambert!

A kétesélyes mérkőzések szabadság foka az 1, ha jól számítom.De azt a bizonyos konstanst honnan szerezhetem meg, amit említettél hogy a három esélynél is állandó érték?

Említettél valami 0 -100 terjedő rangsorolást, ahol az a jó ha minél közelibb az érték 100-hoz és azzal a mérkőzésekkel érdemes foglalkozni.Mást még kell e tudnom...

Várom válaszod, előre is köszi.

ISTipp

ISTipp 2010.03.22. 17:49:26

Szervusz mixgyuri!

Ha még találok valamiket jelezni fogom, de én még élesben nem játszom, csak építem a szisztémát.

A Kispest most még inkább ki fog tenni a Debrecen ellen, szerintem ... mert neki az elődöntőt kell hozni, hogy nyerje a kupát :))

üdv:Istipp

ISTipp 2010.03.22. 17:55:53

Szervusz ShanghaiXPress!

Lenne ismét egy kérdésem;
Leírtad a példát a minimális variáció kiszámítására a lottózás terén (13 szám - 5 kihúzottra adjon egy darab 4 találatot), a Tippmixre milyen módon lehet megtudni, hogy mi lehet a legkevesebb oszlop megadott kötésekhez ?

üdv:ISTipp

ShanghaiXPress 2010.03.22. 18:33:07

@ISTipp: Ugyanúgy. Mellesleg nem 5 kihúzottra 4-est írtam le, hanem a 4 kihúzottra 4-est. Nagy különbség!! Az előbbit könnyű kiszámolni, az utóbbit nem.

ISTipp 2010.03.22. 18:43:25

@ShanghaiXPress:

Igaz, elírtam ... köszi a korrekciót.

üdv:Istipp

Holi 2010.03.22. 18:52:07

@ISTipp:

Üdv mindenkinek.
Ez nem az én kombim, hanem Papamix kombia csak 1 kicsit tovább gondoltam. Ez nem épp 20-ból 10, de 18 ból 11 ből van 1 ötösöd.
Ha érdekel bepötyögöm.

Holi 2010.03.22. 18:52:59

Ja elnézést 5/6-os kombin... és 12 szelvényen.

lambert 2010.03.22. 19:10:45

@ISTipp:
Szia István!

Akkor folytasuk egy kicsit tovább lépésről lépésre........

A RANGSOR nagyon fontos ...mert a mecsek kiválasztásának központi elemét képzi.
Nézzük egy példát kiindulva a ból a tényből hogy, most már a hogy írtad ki tudod számítani az IM-et azaz az információ mennyiséget.

A rangsorolás a következő képpen néz ki például az első nyolc mérkőzésre

1.mérkőzés IM=53,25
2.mérkőzés IM=49,26
3.mérkőzés IM=44,32
4.mérkőzés IM=42,76
5.mérkőzés IM=35,62
6.mérkőzés IM=28,25
7.mérkőzés IM=17,31
8.mérkőzés IM=12,33

Tehát csökkenő sorrendbe állítod a mérkőzéseket.
Ezután még egy fontos feledatot kell, még elvégezned ...ez nem más mint a mérkőzések kimeneteleit is %-os sornbe állítod a mecsid mellé...mégpedig oly módon hogy az esélyeseb tipp az "A" mellé kerül a második tipp "B" mellé és a "C" kerül...nézün egy példát:

1.mérkőzés IM=46,67 A=H 57% B=D 39% C=V 4%

Erre azért van szükség ,hogy a későbiekben amikor az eredmények megszületnek akkor statisztikában feljegyzed hogy a bizonyos IM eredmény mellet az "A" vagy "B" vagy a "C" tipp milyen gyakorisággal következet be ....így egy időután olyan kész statisztikai bázissal rendelkezhetsz...amely megmutatja, hogy bizonyos IM eredményeknél melyik eredmény születik gyakrabban.

Az IM eredményeknél 0...100-ig terjed ez a ransor...a valmelyik IM eredmény 99,99 lenne ez azt jelentené hogy az egyik tipped PL. (H) 100%-os a (D) 0%-os a (V )0%-os........ha keverednek a százalékos arányok akkor a mérkőzés IM értéke közelít a 0-hoz, az hogy milyen arányban az a százalékos értékektől függ.

Ha az IM eredménye tegyük fel 0- akkor a mérkőzés teljesen három esélyes mert mindegyik tippre 33,33 % jutna.

a későbiekbén írok aról hogyan számítski a kétesélyes mérkőzések Smax értékét vagyis a konstanst.

Üdv:Lambert

ISTipp 2010.03.22. 19:36:05

@lambert:

Akkor innen már csak a statisztika kerül előtérbe...

Ez a rész is feldolgozva :) megemésztve.

üdv:ISTipp

ISTipp 2010.03.22. 19:45:14

@ShanghaiXPress:

Olvasom, hogy program segíti variáció készítésben munkádat. Remek...
Egy fajta próba tételnek is veheted de nem muszáj:

Két variáció érdekelne jobban engem személy szerint.

1. 15 szám felbontása ötös kötésben úgy, hogy bármely 5 kihúzottra 15-ből adjon egy darab 3 találatot.

2. 20 számra felbontás szintén ötös kötésben úgy, hogy 6 (hat) kihúzottra adjon egy darab 4 találatot. Nem elírás a 6.

Várom válaszod. Köszi előre is.

üdv:ISTipp

ShanghaiXPress 2010.03.22. 21:04:47

@ISTipp: Mind a kettőt kiszámoltam. Kíváncsi vagyok mit tippelsz hány szelvény az egyik és hány a másik...

ShanghaiXPress 2010.03.22. 21:07:40

@ISTipp: Egyébként az első kérés nagyon gyenguska kis vari, ilyennel nem szabad játszani.

ISTipp 2010.03.22. 21:16:42

@ShanghaiXPress:

Az lehet hogy gyengus az első vari, de valahol 30 alatti sorra gondolok.
Lehet ilyennel nem szabad játszani, de nekem valamire jó lehet...

A második esetben meg nem tudom még megközelítőleg sem. Inkább kíváncsi vagyok, ha kihozható és sikeres-e?

üdv:ISTipp

ShanghaiXPress 2010.03.22. 21:37:35

Az első kérésed 13 szelvény
A második 167.

ISTipp 2010.03.22. 22:02:50

@ShanghaiXPress:

Valóban kevesek a varik ...

Nem játszani akarok minddel, ... inkább tovább
szűkíteni, bizonyos feltételek szerint.

A második főleg kevés!! :)
A forráskódod jól kidolgozott ...elismerés, ennyire kevésre nem számítottam.

A 13 szelvény sorait milyen feltétellel osztanád meg?

üdv:ISTipp

ShanghaiXPress 2010.03.22. 22:09:39

@ISTipp: Az elsőhöz nem kell program sem.
Felosztod 2 részre a 15 számot
1. rész 1-7 (7 szám)
2. rész 8-15 (8 szám)

Ha belehúznak 5-öt a 15-be, akkor az egyik csoportba legalább 3-at húznak (skatulya-elv)

Tehát a 7+8 szám háromra hármas variját összeadod, az pediglen 5+8 szelvény és az éppen 13.

ShanghaiXPress 2010.03.22. 22:12:17

Mondanom sem kell, hogy nem ér semmit az egész, mert 1-7 ig a számok a büdös életben nem találkoznak 8-15-ig lévő számokkal. Épp olyan hókuszpókusz az összes 5-lottó 5-re 3-at hozó variáció, mint a biztos kettest hozó 100 szelvényes 90 számos variáció az ötös lottón. Szemfényvesztésnek megteszi...

ISTipp 2010.03.22. 22:20:42

@ShanghaiXPress:

Hát ez gyors volt...

és köszi a leírást.

Azt még nem tudod, hogy én nem a Szerencsejáték Zrt játékaihoz akarom felhasználni.

Csak variálok ...

Üdv:ISTipp

ShanghaiXPress 2010.03.22. 22:23:54

Rendben, ha tudod, használjad.

ISTipp 2010.03.22. 23:00:24

@ShanghaiXPress:

EZ lenne:
1. 1 2 3 4 5
2. 1 2 3 4 6
3. 1 2 3 4 7
4. 1 4 5 6 7
5. 2 3 5 6 7

6. 8 9 10 11 12
7. 8 9 10 11 13
8. 8 9 10 11 14
9. 8 9 10 11 15
10. 8 12 13 14 15
11. 9 12 13 14 15
12. 10 12 13 14 15
13. 11 12 13 14 15

ShanghaiXPress 2010.03.22. 23:15:39

@ISTipp: Ez az!!! 5-re hoz legalább 1 darab 3-ast meg 5 darab 2-est (83,5%), a 4-es esélye 16% az ötösé fél százalék. Persze mindez csak akkor ha mind az ötöt belehúzzák a 15-be.

ISTipp 2010.03.23. 09:41:08

A keddi olasz B...

Az olasz focit veszélyes bajnokságnak tartom, ezzel nem írtam újat, tudom.
Ma az Olasz B-ből kiveszek pár meccset kíváncsiságból, hogy vajon hol lesz benne a csavar:
A Tippmix oldalon már most fel van függesztve belőlük, vajon mért ?!

Gallipoli - Triestina V (Felfüggesztve Szjzrt)
Torino - Ascoli D V
Sassuolo - Albinoleffe H D
Ancona - Reggina H
Padova - Grosseto V

Azon nézetem, még most is fentartom, hogy a Honvéd ma nem kaphat ki.

amiket meglehetett fogadni és jönni fog:
Austria Wien Amatőr - Trenkwalder Admira V
Ipswich - Plymouth H

Nekem ez lenne mai napra.

Üdv:ISTipp

ISTipp 2010.03.23. 11:42:41

@ShanghaiXPress:

Szervusz ShanghaiXPress!

Te mint egyik szakértő, a variációkban mely típusú variációkat tartod érdemlegesnek az 5 lottóban vagy a tippmix esetében ?
Kell legyenek variációk, mert 100% jól tippelők sem születtek még, akik hétről hétre 1 szóló oszloppal játszanak csak és kasszírozzanak.

Várom majd véleményed.

Istipp

lambert 2010.03.23. 16:28:38

Mai tippjeim(kedd)

Három jégkorong és egy francia foci...így tippeltem meg...remélem jó lesz

063. Tappara - Jokerit 1m H
064. Slavia Praha - Zilin 4m H
065. Liberec - Plzen 4m V
096. Auxerre - Paris SG H

Sok szerencsét mindekinek!

Üdv:Lambert

papamix 2010.03.23. 19:39:24

@ISTipp: Szia istip!

ha, tudsz hivj fel a messegeren fontos varirol lenne szó.
Üdv papamix51@hotmail.com leirva meg nehézkes lenne.

lambert 2010.03.23. 20:25:55

@Holi:
Szervusz Holi!

Ha lahetséges beírnád a blogba a variációt?

Előre is köszönöm!

Üdv:Lambert

ISTipp 2010.03.23. 22:22:03

Szervusz alien49!

ITT, ezen a héten ide írunk, mert a legutolsó témakör bejegyzés, variációból ami felkerült az Imre részéről az "Szervusztok Tippmix társak ... Csúcsvarik, hogy nyerjetek..."

A következőt már ez alá írd, és helyben leszel.

üdv:ISTipp

ShanghaiXPress 2010.03.24. 09:48:35

@ISTipp: Itt a 20 számos 5 ös lottó 6-ra 4-est hozó vari

1,2,3,5,15
1,2,3,7,15
1,2,4,6,20
1,2,4,13,18
1,2,4,17,19
1,2,6,10,19
1,2,10,13,20
1,2,10,17,18
1,3,4,6,19
1,3,4,13,20
1,3,4,17,18
1,3,6,10,18
1,3,10,13,19
1,3,10,17,20
1,4,5,7,19
1,4,6,15,18
1,4,8,10,14
1,4,9,10,11
1,4,10,12,16
1,4,13,15,19
1,4,15,17,20
1,5,6,13,17
1,5,8,9,16
1,5,8,11,12
1,5,9,12,14
1,5,11,14,16
1,5,18,19,20
1,6,7,13,17
1,6,10,15,20
1,7,8,9,12
1,7,8,11,16
1,7,9,14,16
1,7,11,12,14
1,7,18,19,20
1,10,13,15,18
1,10,15,17,19
2,3,4,5,15
2,3,6,13,15
2,3,6,15,17
2,3,7,10,15
2,3,8,9,16
2,3,8,11,12
2,3,9,12,14
2,3,11,14,16
2,3,13,15,17
2,3,18,19,20
2,4,6,7,19
2,4,6,10,20
2,4,7,8,14
2,4,7,13,20
2,4,7,17,18
2,4,10,13,18
2,4,10,17,19
2,5,6,7,20
2,5,6,10,19
2,5,7,13,18
2,5,7,17,19
2,5,10,13,20
2,5,10,17,18
2,6,8,14,18
2,6,9,11,18
2,6,12,16,18
2,8,9,15,16
2,8,11,12,15
2,8,13,14,19
2,8,14,17,20
2,9,11,13,19
2,9,11,17,20
2,9,12,14,15
2,11,14,15,16
2,12,13,16,19
2,12,16,17,20
2,15,18,19,20
3,4,6,7,18
3,4,6,10,19
3,4,7,13,19
3,4,7,17,20
3,4,10,13,20
3,4,10,17,18
3,5,6,7,19
3,5,6,10,18
3,5,7,13,20
3,5,7,17,18
3,5,10,13,19
3,5,10,17,20
3,6,8,14,20
3,6,9,11,20
3,6,12,16,20
3,8,9,12,15
3,8,11,15,16
3,8,13,14,18
3,8,14,17,19
3,9,11,13,18
3,9,11,17,19
3,9,14,15,16
3,11,12,14,15
3,12,13,16,18
3,12,16,17,19
3,15,18,19,20
4,5,6,13,17
4,5,8,9,12
4,5,8,11,16
4,5,9,14,16
4,5,11,12,14
4,5,18,19,20
4,6,7,15,20
4,6,10,15,18
4,7,9,11,15
4,7,12,14,16
4,7,13,15,18
4,7,15,17,19
4,10,13,15,19
4,10,15,17,20
5,6,7,15,18
5,6,10,15,20
5,7,8,10,14
5,7,9,10,11
5,7,10,12,16
5,7,13,15,19
5,7,15,17,20
5,8,12,14,16
5,10,13,15,18
5,10,15,17,19
6,7,10,13,17
6,8,9,11,14
6,8,9,12,13
6,8,9,16,17
6,8,11,12,17
6,8,11,13,16
6,8,14,15,19
6,9,11,15,19
6,9,12,14,17
6,9,13,14,16
6,11,12,13,14
6,11,14,16,17
6,12,15,16,19
6,13,18,19,20
6,17,18,19,20
7,8,9,10,12
7,8,10,11,16
7,9,10,14,16
7,10,11,12,14
7,10,18,19,20
8,9,12,18,19
8,9,13,16,17
8,9,16,18,20
8,9,16,19,20
8,11,12,13,17
8,11,12,18,20
8,11,12,19,20
8,11,16,18,19
8,13,14,15,20
8,14,15,17,18
9,11,12,16,18
9,11,13,15,20
9,11,15,17,18
9,12,13,14,17
9,12,14,18,20
9,12,14,19,20
9,14,16,18,19
11,12,14,18,19
11,13,14,16,17
11,14,16,18,20
11,14,16,19,20
12,13,15,16,20
12,15,16,17,18
13,17,18,19,20

ShanghaiXPress 2010.03.24. 09:51:27

@ISTipp: Erre a kérdésre én nem tudok válaszolni. Szerintem az 5-ös lottón minden vari veszít, minél több szelvényes annál több a bukó. A tippmixen meg figyelek, hátha megtudom végre hogy hogy kell játszani, mert úgy számoltam, hogy ott is veszít minden.

imreimre 2010.03.24. 10:07:31

@ShanghaiXPress:

Igaza van SanghaiXPressnek, István, mert minél több szelvénnyel játszol és ha eltalálod is egy szelvényen, a többi viszont csak veszteség , vagyis a nyereségből levonandó.

Csak kis szelvényszámú varik érik meg igazán, de csak akkor, ha bele is találsz. Ha nincs találat, lehet a vari akármilyen jó... nem ér semmit se, mert rosszul tippeltél.

Most bedobok kb négy -kilenc tippet, ami fixre vehető... Szerintem tisztán játszható.. és nem kell variálni.

Variálni , természetesen lehet ... hozzátenni is. De írtuk már többször is , a labda kerek, a hokipálya meg csúszós.. tehát ott a váratlan eredmények viszont mindennaposak lehetnek..

Amiket beírok, azok mind H-ra játszhatók... a szorzók és a csapatok benn vannak az oldallinkjeimben, a heti tippmixmüsorban.

160 H .
161 H :

177 H :
180 H :

188 H :

A hendikepp rizikós...a Barcánál.

192 H :
214 H :
216 H .

228 H :

Ez kilenc meccs.

Leoszthatod úgy is... ha egyet nem találsz el akárhol, akkor két szelvény csinálsz rá.

Pl 1 2 3 4 5

6 7 8 9

Ha kettőt nem találsz el, akkor levezeted úgy , hogy három szelvényt csinálsz rá

1 2 3

4 5 6

7 8 9

Ennél több szelvénnyel nem érdemes játszani. Szerényen azt gondolom, hogy max elmegy kettő.

Vagyis ha kettő elmegy, akkor kilencből hét találat esetén kell 30 darab hatos, vagy 12 darab ötös kötés.

De nem éri meg, mivel a három szelvény egyike biztos jó, és ehhez lehet ragasztani jól fizető három esélyeket. egyet, maximum, kettőt.

Üdv , Imre

Holi 2010.03.24. 11:09:01

@lambert:
Üdv.
1,7,9,10,11,12,// I.
2,4,14,16,17,18,// II.
3,5,6,8,13,15,// III.
2,4,5,12,13,17,// IV.
3,9,11,14,16,18,// V.
1,6,7,8,10,15,// VI.
1,5,6,10,16,17,// VII.
4,11,12,13,14,15,// VIII.
2,3,7,8,9,18,// IX.
4,5,9,10,12,13,// X.
2,7,11,15,17,18,// XI.
1,3,6,8,14,16,// XII.

Ennyi lenne. Remélem jól írtam be.

ISTipp 2010.03.24. 12:04:56

@ShanghaiXPress:
Köszi a felbontást a 20 számra.
Ez már egy lépéssel közelebb vitt a 40 számoshoz 6-ra. Valamikor tovább bontom ... persze nem kézzel.

Elismerés a programhoz. Az elméleti részét még nem tudom teljesen, hogyan össze állítani, mielőtt forráskóddá írom...

ÜDV: ISTipp

ISTipp 2010.03.24. 12:10:57

@imreimre:

"Ne aggódj" Imre mester, nem játszom meg az összes verzióját a felbontásnak, csak majd, ha leszűkítem valami elfogadható variációra...

A tippmix még egyenlőre jobban érdekel, de varikat én is szeretek "maszatolni" saját részre, (itt a megjátszható lottó játékok kicsit másabbak erre fele).

üdv:ISTipp

ISTipp 2010.03.24. 12:17:40

@Holi:

Ma vettem észre hogy nekem is ajánltad.
Köszi. Te már le ellenőrizted, hogy hozza az 5/6-ból?

üdv:ISTipp

ISTipp 2010.03.24. 12:19:58

@papamix:

Helló papamix!

Sajnos a feltevés nem teljesül egyik esetben sem ahogy vártuk, még 20 eltaláltnál sem harmincból.
Kevés az oszlopszám, nagyon minden lefedéshez.

üdv:ISTipp

lambert 2010.03.24. 12:57:40

@Holi:

Köszönöm Holi!

Üdv:Lambert

lambert 2010.03.24. 14:11:46

Mai tippjeim (3/4) kombi

171 Monaco - Sochaux H
176 Aalborg - Silkeborg H
181 Ried - Austria Wien D
183 Luzern - St. Gallen H

Üdv: Lambert

lambert 2010.03.24. 16:44:57

Szervusz ISTipp!

A mai napon 29 mérkőzés IM-jét számítottam ki a következő mérkőzéseket állítottam össze IM alapján...és ez az első öt a rangsorban...a százalék számításnál az otthoni csapatnál utólsó nyolc hazai mérkőzést vettem alapul és és az idegenben játszónál az utolsó nyolc idegenben játszot mérkőzéseit. ...ha akarod ellenőrízd az exel táblázatodban a megadott paraméterek szerin, hogy ugyan azok e az eredmények....

213.Cardiff- Sheffild.Unt 1..x..2 IM=80,82
182.Basel- Fc Zürch 1..2..x IM=55,55
237.Udinese - Chievo 1..2..x IM=53,4
183.Lunzern - St Gallen 2..1..x IM=51,15
172.Lens- St-Etienne 1..x2..x2 IM=43,75

Üdv:Lambert

ShanghaiXPress 2010.03.24. 19:17:37

@ISTipp: 40 számra körülbelül 2200 szelvény lehet a 6-ra 4 az ötös lottón.

ISTipp 2010.03.24. 20:10:23

@lambert:
Szervusz Lambert!

Én is kiszámoltam de csak 4 meccsre.A Lens mérkőzés az kupa meccs... mit kell olyankor számolni a bajnoki eredményiket?
Más értékek jöttek ki, pontosabban csak a Luzern párosé egyezik:
H D V H D V

5 0 3 LUZERN GALLEN 4 0 4
7 0 1 BASEL ZURICH 2 1 5
4 2 2 CARDIF SHEFF.U 0 1 7
4 1 3 UDINESE CHIEVO 2 1 5

IM:

LUZERN GALLEN 51,16
BASEL ZURICH 63,43
CARDIFF SHEFFIELD 53,40
UDINESE CHIEVO 38,02

NEKEM EZEK JÖTTEK KI.

Valahol elszámoltam?
üdv: ISTipp

ISTipp 2010.03.24. 20:15:24

@ShanghaiXPress:

Az nem is olyan sok variáció még ha körül-belül is..
Többre gondoltam.
Majd lesz miből faragni...mert valami feltevéses rosta alapján, pár sorra faragnám a 40 számra.
De jó, hogy kb, tudom mennyivel kell számolnom.

Köszi,

üdv:ISTipp

lambert 2010.03.24. 20:42:04

@ISTipp:
szervusz István!

A külömbség abból adódik hogy én a doxxbet.com adataiban az IDŐRENDBEN utolsó mérkőzés eredményeit veszem figyelembe, amely adódhat kupa mérkőzésből,bajnokságból....stb kivéve a bartságos mérkőzéseket hagyom ki..amelynek akkora jelentősége nincs egy csapat életében....

Udinese 5..1..2 Chievo 1..1..6 adataival számoltam...egyébként az általad megadott adatokkal helyesen számoltál le ellenőríztem....jó a rendszered...és örülök hogy az leírásom is érthető volt

A kupa mérkőzéseket is ugyan ezzel a módszerrel számolom...tapasztalatom, hogy így érdemes...főleg ha a csapatok eljutottak az utólsó körökig...

Üdv:Lambert

ISTipp 2010.03.25. 19:10:41

@ShanghaiXPress:

Szervusz !

Vállalnál még egy rövid variáció készítést a programoddal?
Amire gondoltam, Ötös lottó:
45 számra bármely 5 kihúzottra adjon (ötös kötésben) egy darab 2 találatot.

Anno a Sportfogadás lapban megjelent az a verzió ahol 45ből 2 eltaláltra ad 1 db kettest, ami 99 sor.Ami nekem kellene az kb az 1/3 lenne.
Úgy sejtem, hogy a 99 sor nem pontosan lehetne megkapni azt a "30" sort ami hozna 5-re egy kettest. Vagy igen??

Várom válaszod, előre is köszi.

üdv:ISTipp

ShanghaiXPress 2010.03.25. 22:28:13

@ISTipp: Haliho, ehhez se kell program. 4 részre osztod a 45 számot, a 4 rész külön külön 2-re 2-t hozzon. Sokféle változatban lehet 4 felé osztani a 45-öt, kíváncsi vagyok megtalálod e az optimálisat?

ISTipp 2010.03.25. 23:15:54

@ShanghaiXPress:

Hát, hogy a 30 sorhoz közel kerüljek és 4 részre szedve sikerüljön de még optimálisan is, két elképzelésem van:
A. 3 x 11 + 1 x 12
B. 3 x 9 + 1 x 18

Lehet nem jól tippelem...
Várom véleményed.

üdv:ISTipp

ShanghaiXPress 2010.03.26. 08:51:39

@ISTipp: 3*11+12==3*7+9 "egyenlet" érvényesül az A esetben, ami éppen 30. Neked pont ennyiből kell.

De hogy bosszantsalak, meg lehet csinálni még kevesebből is ;-)

ISTipp 2010.03.26. 10:05:54

@ShanghaiXPress:

Biztosan meglehet...nem csupán, mert bosszantani akarnál :) tudom, hogy igen van rá mód.
Az a kevesebb a 29db sor lenne ?

Köszi a tanácsot.

üdv:ISTipp

ISTipp 2010.03.28. 20:50:09

@ShanghaiXPress:

Szervusz ShanghaiXPress!

Azt nem értem és elfelejtettem megkérdeni, hogy a 45 számot mért lett pont 4 részre osztani??

Várom válaszod amit ismét előre köszönök itt.

üdv:ISTipp

ShanghaiXPress 2010.03.29. 09:12:14

@ISTipp: Hali! Hát mert ha 4 részre osztod és öt számot húznak, akkor az egyik részbe legalább két kihúzott szám kerül, és az éppen elég is a ketteshez!

ISTipp 2010.03.29. 09:55:49

@ShanghaiXPress:

Hali!

Persze logikus, de gondoltam megkérdem mi más lenne még az ok, amiért 4 részre osztod a 45 számot.
Akkor egy másabb felbontásra mit tennél:

Van összesen 30 szám 3 csoportban.A 30-ból kihúznak 10 számot.Ahhoz, hogy 4 tutira eltaláljak a 10-ből milyen felosztást alkalmazzak, mit javasolsz?

Köszi a válaszodat előre is.

ShanghaiXPress 2010.03.29. 10:06:42

@ISTipp: Ezt nem értem. Most akkor előre elhatároztad, hogy 3 csoportban van a 30 szám, akkor miért kérdezed, hogy milyen felosztást javasolok?

Írd le érthetően. Hányas lottó (mert azt se írtad ide) 5-ös, 4-es?

ISTipp 2010.03.29. 13:12:02

@ShanghaiXPress:

A kenóhoz hasonlítható...
VAN 30 szám (1-30), 3 csoportban, ahogy azt említettem.
10 húznak ki a 30ból, 4 tudok megtenni egy szelvényen, és az a 4 benne kell legyen a kihúzott 10-ben. Az optimális eloszlás a 3 oszlopra a például: 3-3-4 vagy 3-4-3... persze,mind a 10 kijöhet akár az egyik oszlopból is vagy 2 oszlopból (5-0-5).
Szerinted, hogyan próbáljam megtalálni a "legjobb" négyes kötéseket, bármely 10 kihúzottra?

Talán most jobban érthető voltam.

üdv:ISTipp

ShanghaiXPress 2010.03.29. 16:45:21

@ISTipp: Helló. 500 körüli 4-est kell ahhoz befizetned, hogy 10 kihúzott számra tuti meglegyen a négyesed a 30 számból. Ehhez az optimális esethez azonban nem kell 3 részre osztanod a 30 számot, mert ez a variáció nem így működik!!!

ISTipp 2010.03.29. 17:24:10

@ShanghaiXPress:
HAli!
Mit kell másképp gondolnom, hogy a variáció jól működjön és azt a kb 500 darab varit megkapjam??

üdv:ISTipp

ShanghaiXPress 2010.03.29. 21:12:52

@ISTipp: Ehhez a számítógép nyers erejére van szükség, meg egy jó programra. Nekem sincs meg ez a variáció, de el lehet készíteni.

ShanghaiXPress 2010.03.30. 08:06:01

Az elgondolás egyébként nem volt rossz, csak 3 részre osztott variációnál 3 teljes variációt kellett volna megjátszanod, így 630 szelvényre jött volna ki. Viszont 500 alatt is meg lehet valósítani.

ISTipp 2010.03.30. 10:25:24

@ShanghaiXPress:

Hali!

Az 500 alatti verziónak mi lenne az elméleti receptje és ha nem titok :))?
Én azt tippelem, hogy 1 oszlopból vagy max 2oszlopból 6 szám kijön és az Imre 6/10 variációját alkalmaznám rá.

üdv:ISTipp

ShanghaiXPress 2010.03.30. 10:46:12

@ISTipp: Hát, akárhogyan is, ha kevesebből megcsinálod, mint én akkor fizetek egy kört neked. Használhatsz bármilyen segédeszközt, az Imre személyes segítségét, variációját, bármit. 499-ből már megcsináltam, mert érdekelt, hogy menne e egy nap alatt, de ebben még bőven van tartalék, 10-20 szelvénnyel kapásból csökkenthető pár órányi számítógépidővel.Nos, hajrá! Az enyémhez nem kell semmilyen feltétel, sehány részre nem kell felosztani a 30 számot.

ShanghaiXPress 2010.03.30. 10:53:13

A variáció párja, az Imre féle "szakállas" elmélet szerint 30 szám, 26-os lottó 20 kihúzott szám esetén egy darab 20-as találatot biztosító variációja. Próbálhatod azt is megcsinálni, de az a nehezebb!! Végeredményben egy és ugyanaz a kettő. Mégis, ha nem megy az egyik fele, akkor nem megy a másik fele sem. Ez az elmélet gyenge pontja, de ez természetesen semmit nem von le az elmélet értékéből.

ShanghaiXPress 2010.03.30. 10:56:18

Ha megmondod, mi a párja 10 szám variációjának 5-ös lottón, 5-re 4-est hozó garanciával, akkor érted is Imre elméletét.

ISTipp 2010.03.30. 12:25:41

@ShanghaiXPress:

Elkezdtem egyféle módon a 30ból 10-re, meglátom mire jutok vele ma estig.

A párja a 10 szám variációjának 5 lottón, talán a másik fele a 14 sorból azaz, ahogy azt ki lehet hozni... de azt még le kellene ellenőriznem.Amennyiben nem adja ki 5-re a 4-t akkor nincs párja.

ISTipp 2010.03.30. 18:56:20

@ShanghaiXPress:

Hali!

Nincs lövésem, hogyan megoldani 500 sorra vagy az alá menni, a 30ból 10-t...

ShanghaiXPress 2010.03.30. 20:55:17

@ISTipp: Igen, saját maga tükörképe a párja.

ShanghaiXPress 2010.03.30. 20:56:12

@ISTipp: Boldog ember vagy, csupa csupa rád váró rejtély és feladat!
süti beállítások módosítása