Variációk és képek

Többnyire saját variációkat teszek fel Mindenki kedvére,vagy kedve ellenére.Mivel hiányzik Magyarországon egy jó variközlő újság,amiben megjelennék,így kénytelen leszek ezúton közölni kedvenc variációimat,Mindenki kedvére vagy... Remélem sok felnőtt szerencsejátékos hasznát veheti közléseimnek. Imre Lakat

Friss topikok

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

IndaFotó képek

Térjünk a lényegre ...Tippmix ....

2010.10.29. 07:50 imreimre

 

                 SAJNÁLATOS  ESEMÉNY  TÖRTÉNT A SZOMSZÉDSÁGUNKBAN.

                               KOLONTÁR -----------2010. OKTOBER 04 .

 

                           Neve örökre egybeforr a vörösiszappal.

 

De a történtek után  menni kell az életnek , és így a tippmixnek is.  Most négy fixet böngésztem ki este , gondolom beteszem , hátha valakinek megtetszik. Annyit elárulok, hogy én habozás nélkül megteszem. A vendéggyőzelemre a fogadásom kicsit rizikósnak tűnik, de a papírforma hazai meccsekre is ugyanilyen eséllyel bukhatsz , mert meglepetések bármikor bejönnek. Ezért inkább nagyobb szorzóra tippelek , és ha buktam , akkor buktam , de ha bejön, akkor többszöröse a papírforma nyereménynek , ami mint már megjegyeztem , szintén kockázatos.

 Megfigyelésem , ha öt papírformát kiveszek , abban egy meglepetés tutti , hogy benne lesz. Akkor viszont kár játszani papírformára. Játszom amit most beteszek ide , azzal a különbséggel ,  hogy még teszek majd három másik meccset is , amit pótlólagosan hozzátehetünk.

Ezek a nyereményt megemelik , ha bejönnek. Olyan tippelést vettem ki a jégkorongból , aminek esélye igen nagy. Ha csak ezeket játszanánk, ami papirforma, nyeremény kevés lenne. Ha viszont az elsőnek ajánlott négy meccshez hozzácsapjuk külön , akkor a szorzók szépen emelkednek ,  hetvenötszörös magasságig. Ez ezer forinttal is hetvenezret hozhat.a javaslatom az , hogy ha valaki megjátssza az első négyet ,  akkor egyesével tenné hozzá a további három meccset. Utoljára az NHL meccsét .  Azért hagyom utoljára , mert nem tutti a tipp, csak sejtem , hogy hazai eredmény lesz.

 

Most pedig bemásolom az első négy fixem , és ráhagyással a pairformának vélt további hármat.

 

059 1 JYP - KalPa 1.59 / 4.20 / 3.55
093 1 Boulogne - Reims 1.90 / 3.00 / 3.50
109 1 Genoa - Internazionale 3.35 / 3.00 / 2.09
115 1 Rec. Huelva - Celta Vigo 2.61 / 2.80 / 2.43

 

 Gyakorlatilag ezt a négy meccset vettem ki , magamnak. a JYP hazai meccse azért valószínű , mert nagy az erőfölénye. A Boulogne tizenkettő meccsén csak kétszer győzött , de tíz döntetlent csinált. Nem valószínű , hogy a sorozat megváltozna , tipikus döntetlen lehet. Az Inter nem vacakol  , ma péntek van , teljes erővel tud játszani ... Míg a Celta Vigo is szerintem begyüjti a három pontot.

Ez idáig kb. 24-es szorzó.

Most tennék még hozzá három papirformát , azzal a megjegyzéssel , hogy csak akkor vállaljuk be , ha az első négyet külön megjátszottuk. A véleményem marad , vagyis az NHL jégkorongot aki akarja beteszi , aki nem az nem. Én filózom rajta , mert ezer forintos alappal számolva , azért meghozhatja az árát.

Jöjjenek a pótlólagos tippek.

066 1 Salzburg - Linz 1.36 / 4.80 / 4.85
106 3 RKC Waalwijk - Dordrecht 1.42 / 3.50 / 6.25

Ez a kettő meccs szerintem tutti , hogy jön , mint papírforma.

A következőt amit még hozzá gondoltam , úgy érdemes hozzátenni , ha már ezt a hat tippet egyszer megjátszottuk kétszer. Alap , aztán a bővítménnyel. A hetedik meccs  az NHL-es maradjon utoljára. Aki nem akarja , az ne játssza meg. Most következik.

 Sajnálatos módon , amíg itt szerkesztettem a az irásom , a tippmixben kivették az NHL meccseit, valószínüleg , mert oddsokat változtatnak.

 

Így csak beírom , hogy melyik meccset kivántam még játszani.

075 . 1 .Chicago - Edmonton  - 1.63 - 4.1 - 3.4

Végezetül megjegyzem , a tippjeim nem szentirások. Tehát , ha valaki megrakja , az tegye azért , mert jónak találja, és ha mégse jönne be , akkor ne engem , hanem a balszerencsét okolja.

Megjegyzem még , ha a csapatok nevére kattintunk , vagy a háromszögre , kapásból bejönnek a tipmixoldalak.

Ezentul azok a tippek és variációk is megjelennek egy másik blogomban.

 

Ajánlom mindenkinek , érdemes néha belenéznetek.

http://tajkepfotokesvariaciok.blog.hu/

 

Mindenkinek szerencsés napot kívánok , Imre

 

Szólj hozzá!

Címkék: variációk tippelj

A bejegyzés trackback címe:

https://imreimre.blog.hu/api/trackback/id/tr942406937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása